Nou die Sander trouwde pas slonzig…
Haha ik dacht eerlijk gezegd (ik zeg je eerlijk😂) ook dat het groene pak het mooist zou staan bij hem maar vond die blauwe echt veeeel mooier staan
Ik ga er toch ook maar voor zitten! Wat een hoop drama al in het voorstuk dus ben benieuwd hoe dit verder gaat allemaal.
Even props voor die bioloog die er nu een stuk beter uitziet dan eerst. Misschien omdat ie iets is aangekomen, of ik weet niet wat het is. Verzorgder.
Verder erger ik me aan het noodle haar van Rowan.
Edit: aparte sfeer in Rowans familie. Allemaal wel heel lief naar elkaar toe maar ook met een afstand zoals je die tussen collega’s hebt of met familieleden die je 1x per jaar ziet. Het is haar ongemakkelijke gegiechel, moeder die vader lieflijk instrueert “geef d’r maar een knuffel”, en die zus die als aanmoedigende presentatrice de boel ondersteunt.
Misschien komt het door de camera’s maar het voelt als een spel.
Oh die aparte sfeer ervaar ik helemaal niet zo! Vond die moeder juist schattig met dat kleine gedichtje over de kikker, en die vader die juist heel emotioneel werd toen hij haar zag. Gewoon lieve mensen die met elkaar niet mega aanrakerig zijn.
Vind beide koppels leuk!
Ik denk dat het ook een enorme ongemakkelijkheid is door de aanwezigheid van al die camera’s. Zou ik zelf ook echt hebben.
Ja ik vond het ook zoet juist, dat gedichtje. Lijkt me wel een warm gezin.
De nieuwe op videland al gezien?
Ik peins me suf, Arjan lijkt op een cartoon/tekenfilm iets, maar kom er gewoon niet op…
Vond aflv 3 niet echt spraakmakend verder eigenlijk…
Insider info over die nieuwe BABS die Astleigh en Rowan trouwde: dat is echt een sociopaat en ik kan alleen maar gruwelend naar dat huwelijk kijken daarom.
Jaa dat was die moppentapper toch?
Ja klopt inderdaad. En als je verhalen hoort hoe hij als werkgever is ren je echt gillend weg
Hij deed vroeger toch die belspelletjes op tv? Ik herken die vreselijke stem
Wat voor verhalen???
Hahaha ja die man kan lullen als brugman. Vreselijk als hij je bruiloft doet
Mmm dat vierde stel, Eveline en Joep, zie ik niet echt gebeuren. Ben benieuwd
Ik vind Astleigh en Rowan heel leuk samen. Hoop echt dat dat iets gaat worden!!
Ja vind het echt boring. Ga wel weer kijken als de honeymoons beginnen…
Hij deed me een beetje aan Meneer Reimers denken, die hotelier die samen met Herman den Blijker Herrie in het hotel presenteerde.
Ik zit nu de aflevering van vandaag te kijken, maar stel 2 gaat dus niet eens in deze aflevering trouwen? Pff vorige week was zo veelbelovend qua tempo, wat kut.
Die zus van Rowan ziet eruit als corps bride met die make-up
Nou ik ben wel benieuwd wat ze van elkaar vinden. Denk niet dat we vandaag nog de ontmoeting te zien krijgen?