Married at first sight

Ja precies. Vind het ook vreemd dat je mee doet aan de bachelor voor het avontuur en niet omdat je denkt dat die persoon iets voor je is. Geef je dan op voor een of ander survival programma :woozy_face:

4 likes

Ik stoor me hier totaal niet aan, maar Rowans lach vind ik wel echt heeeeel irritant.

@Baron Ja hier stoorde ik me ook aan, hoezo meedoen voor het avontuur? Dat ze daar bij de selectie niet doorheen hebben geprikt, echt raar hoor.

6 likes

Maar die Joep doet helemaal niks met z’n insta account. Dus ik denk niet dat hij dit doet omdat hij ā€˜influencer wil worden’ eigenlijk… dan zou je toch ook al actiever zijn online

1 like

Ja ik ook, zij lacht echt om de 5 seconden en dan mega ongemakkelijk

1 like

Oh over wie dan?

1 like

Hier ook een crush op die broer :smirk:

2 likes

Check

1 like
Videoland

Ik vond Arjen en Maurice heel hoopvol in de eerste afleveringen maar nu tijdens de ontmoeting vrees ik dat de klik er niet is. Voelt heel ergens heel afstandelijk of ik weet t niet. Voel het niet helemaal…

11 likes

De meeste potentie tot nu toe zie ik in de zus van Rowan en de vriend van Astleigh

21 likes

Me vrouwtje!

4 likes
Videoland

Ik vond het ook wel grappig hoe Sander maar doorging over dat hij niet kon wachten om te gaan eten, aan tafel te gaan etc :rofl:
Dat was ongeveer het enige wat hij steeds zei terwijl hij op Astrid aan het wachten was :laughing:
Snap hem wel. Food is life :grin:

6 likes
Videoland

Ik vond Maurice juist heel relaxt, en hij stelde Arjen ook wel gerust.
Maar die Arjen die heeft echt mega hoge verwachtingen volgens mij, en dat is al niet echt een goed begin…

3 likes

Nou die broer van joep mag er ook zijn

3 likes

Videoland: (over mondkapjesgebruik, dus niet echt een spoiler over wat er verder gebeurt)

Nou Astrid en Sander passen perfect bij elkaar, allebei het mondkapje alleen over hun mond in plaats van over neus en mond.

6 likes

Dat viel mij ook al op ja! Echt constant! Alleen wanneer Sander het hotel binnenloopt heeft hij hem normaal op

3 likes

Vind dat zo irritant :weary: hoe kun je nu dat nog steeds niet weten of gewoon weigeren het normaal te dragen

1 like

Ik denk ook dat het niets wordt. Ik weet het niet met die Arjan., volgens mij iemand met veel eisen en dat het op zijn manier moet. iemand plaatste hier al dat die op een cartoon lijkt en dat vind ik ook. Zou zo iemand uit Duckstad kunnen spelen in mijn beleving haha

4 likes

Ja dat was ik ook haha

3 likes

Ik had het gevoel dat Arjan heel zenuwachtig was voor de ceremonie, niet echt dat hij veeleisend is. Waaruit maak je dat op? @Nova

3 likes

Niet veeleisend… hoge verwachtingen… Hij kan nu eigenlijk alleen maar teleurgesteld raken omdat hij zó hoopt dat dit zijn ware is.
Maar misschien is dat juist ook wel goed om er zo in te gaan, geen idee.

3 likes