Married at first sight

Ik wil ook, maar durf niet omdat ik bang ben dat ik zwaar word afgebrand op facebook

Jaaa icl een mooi jurkje voor je kleintje.

1 like

Nou we zorgen wel met z’n allen dat alle negatieve reacties verwijderd worden. Of we plaatsen zoveel positieve reacties dat die negatieve niet te zien zijn.

3 likes

Ik begrijp niet dat ze zo’n leuke vrouw aan hem koppelen… maar de experts zullen het wel weten. Ik ben heel benieuwd hoe dit uitpakt!

1 like

Ik ook, maar hij heeft al aan de bachelorette meegedaan en nu lijkt het net alsof hij gewoon influencer wil worden maar zichzelf nog wel te chique vindt voor temptation

13 likes

Brr ja deze vibes krijg ik ook van hem. Ja deed mee voor het avontuur aan de bachelor….

3 likes

Ja en bij dit zei hij ook voor het avontuur. En daarna pas omdat hij benieuwd was of er een echte match in zat

4 likes

Ja precies. Vind het ook vreemd dat je mee doet aan de bachelor voor het avontuur en niet omdat je denkt dat die persoon iets voor je is. Geef je dan op voor een of ander survival programma :woozy_face:

4 likes

Ik stoor me hier totaal niet aan, maar Rowans lach vind ik wel echt heeeeel irritant.

@Baron Ja hier stoorde ik me ook aan, hoezo meedoen voor het avontuur? Dat ze daar bij de selectie niet doorheen hebben geprikt, echt raar hoor.

6 likes

Maar die Joep doet helemaal niks met z’n insta account. Dus ik denk niet dat hij dit doet omdat hij ā€˜influencer wil worden’ eigenlijk… dan zou je toch ook al actiever zijn online

1 like

Maar je doet toch altijd voor het avontuur mee met de Bachelor? Je weet precies niks van de Bachelor/Bachelorette. Ik kan me niet voorstellen dat je meedoet omdat je al voordat het begint de Bachelor(ette) zelf echt wilt veroveren.

1 like

Ja ik ook, zij lacht echt om de 5 seconden en dan mega ongemakkelijk

1 like

Oh over wie dan?

1 like

Hier ook een crush op die broer :smirk:

2 likes

Check

1 like
Videoland

Ik vond Arjen en Maurice heel hoopvol in de eerste afleveringen maar nu tijdens de ontmoeting vrees ik dat de klik er niet is. Voelt heel ergens heel afstandelijk of ik weet t niet. Voel het niet helemaal…

11 likes

De meeste potentie tot nu toe zie ik in de zus van Rowan en de vriend van Astleigh

21 likes

Me vrouwtje!

4 likes

Er zijn elk seizoen wel een paar mannen die echt totaal niet lijken door te hebben wanneer het too much is.

4 likes
Videoland

Ik vond het ook wel grappig hoe Sander maar doorging over dat hij niet kon wachten om te gaan eten, aan tafel te gaan etc :rofl:
Dat was ongeveer het enige wat hij steeds zei terwijl hij op Astrid aan het wachten was :laughing:
Snap hem wel. Food is life :grin:

6 likes