Married at first sight

Videoland

Ik vond Maurice juist heel relaxt, en hij stelde Arjen ook wel gerust.
Maar die Arjen die heeft echt mega hoge verwachtingen volgens mij, en dat is al niet echt een goed begin…

3 likes

Nou die broer van joep mag er ook zijn

3 likes

Videoland: (over mondkapjesgebruik, dus niet echt een spoiler over wat er verder gebeurt)

Nou Astrid en Sander passen perfect bij elkaar, allebei het mondkapje alleen over hun mond in plaats van over neus en mond.

6 likes

Dat viel mij ook al op ja! Echt constant! Alleen wanneer Sander het hotel binnenloopt heeft hij hem normaal op

3 likes

Vind dat zo irritant :weary: hoe kun je nu dat nog steeds niet weten of gewoon weigeren het normaal te dragen

1 like

Ik denk ook dat het niets wordt. Ik weet het niet met die Arjan., volgens mij iemand met veel eisen en dat het op zijn manier moet. iemand plaatste hier al dat die op een cartoon lijkt en dat vind ik ook. Zou zo iemand uit Duckstad kunnen spelen in mijn beleving haha

4 likes

Ja dat was ik ook haha

3 likes

Ik had het gevoel dat Arjan heel zenuwachtig was voor de ceremonie, niet echt dat hij veeleisend is. Waaruit maak je dat op? @Nova

3 likes

Niet veeleisend… hoge verwachtingen… Hij kan nu eigenlijk alleen maar teleurgesteld raken omdat hij zó hoopt dat dit zijn ware is.
Maar misschien is dat juist ook wel goed om er zo in te gaan, geen idee.

3 likes

Ah sorry, veel eisen zei @AmazoneSlash. Hoge verwachtingen herken ik inderdaad wel!

2 likes

Ik vind Maurice een hele leuke man, zeg. Straalt zo’n rust uit en stelt je meteen op je gemak.

Arjan was volgens mij idd doodzenuwachtig.

5 likes

Ik baseer het eigenlijk nergens op, zo’n type vind ik het wel. Gewoon mijn eerste indruk. Ook die opmerking die die maakte toen die ene mooie vrouw zich aan het klaarmaken was. Zoiets van: … ben je klaar? want ik moet me omkleden enz. Maar de zenuwen zullen ook zeker meespelen in dit verhaal!

2 likes

Ik vind arjan lijken op de Rijdende Rechter.

Die moeder van die bruid Caroline vind ik echt helemaal niet aardig?

En die Joep… “dag moedertje! Ik heb mijn eten gemaakt voor de hapjes, mijn schoentjes gepoetst”
Haha dat is toch vreselijk als een man zo praat.

9 likes

Ik zit pas net te kijken, maar die moeder van Carolien inderdaad? Over de make up, wat een kenau.

3 likes

Wel echt een heeeeeele hete gast zeg oef

2 likes

Videoland

Haha waarom geilt iedereen op die broers van Joep. Vind er niks aan, kaaskoppen

Hoop dat de moeder van zijn aanstaande nu in de montage wat ongelukkig uit de verf is gekomen en wel een lieve mama is (denk het wel)

5 likes

Haha oeps. Gelukkig geen grote spoilers :joy: Zal het snel blurren

1 like

Haha ik vond dr eigenlijk wel grappig, denk een beetje ongemakkelijk voor de camera.

2 likes

Haha ja maar de echte vraag is eigenlijk waarom jij geen Videoland hebt