Maar dat je het allebei een eerlijke kans geeft en het op het einde flopt is toch wel heel wat anders dan iemand die na nog geen 24 uur er al mee kapt?
Samenvatting
Ik zeg ook niet dat dat niet anders is. Enkel dat dit programma elk jaar wel een of twee stellen heeft die echt lelijk gekwetst raken. Ik vind het dus toch bijzonder dat kandidaten daar zo blind voor zijn in hun deelname. Dat je je liever laat lijden door 2(!) succesgevallen dan een stuk of tien dramatisch geëindigde experimenten.
Vind het ergens ook bewonderenswaardig dat je je zo kan openstellen. Maar neem me vooral niet te serieus hoor. Ik vind deelnemers aan reality tv altijd wel bijzonder
De huisarts was ook nog eens een totaal onbekende hele lieve man die hij nog nooit had gezien. Ik dacht alleen maar zit je hem zo op te hemelen terwijl je bij Maurice zo aan het zeiken bent.
Ik vraag me altijd af of de mensen die meedoen wel voldoende beseffen dat ze meedoen aan iets dat in eerste instantie een tv programma is en in tweede instantie pas een âwetenschappelijkâ experiment. Je wordt gewoon gebruikt voor sensationele tv. Dat wordt zo duidelijk als je ziet dat Carlo zich alleen bemoeit met Maurice en Arjan; waar zijn die experts op het moment dat ze echt iets kunnen bijdragen?
Arjan Maurice
Dat hele experiment met experts is ook gewoon bullshit als ze na maanden aan testen en zoeken iemand uitkiezen die bij de eerste aanblik van zijn aanstaande al meteen denkt: ânee hoor dit wordt niks! Dit is mn type nietâ. Daar selecteer je mensen toch op?! Vooral nu het al seizoen 7 is. En inderdaad je weet als kandidaat ook gewoon waar je aan begint en dat je de relatie een kans moet geven. Krijg echt het idee dat de match niet zozeer wetenschappelijk is maar meer wat komt uit en wat zorgt mogelijk voor leuke tv.
Maar het is toch niet zo dat je een verlanglijstje bij de âexpertsâ inlevert en dat de âexpertsâ dan alles kunnen waarmaken. En hoe kan je al meteen zeggen dat het niets is? Dan ben je dus al niet bereid om het een kans te geven⊠uiteraard is fysieke aantrekkingskracht van belang, maar dat kan groeien omdat je degene leert kennen⊠ik vind het gewoon raar dat ie zich totaal niet open heeft gesteld voor het programma, maar dan vraag ik me af waarom hij zich ĂŒberhaupt heeft opgegevenâŠ
Samenvatting
Vgm zei hij van tevoren juist dat hij totaal niet op uiterlijk afgaat en het hem niks uitmaakt. Als hij dat ook tegen de experts hebben gezegd is het niet hun schuld als hij ineens wel meteen afknapt op uiterlijk
Samenvatting
Dat is dus precies wat ik bedoel. Als je meedoet aan dit âexperimentâ moet je toch juist niet met een heel eisenpakket komen? Je laat het over aan de wetenschappers obv de gesprekken die je met ze hebt gevoerd. En tuurlijk kan je dan zeggen dat je exen altijd een bepaald type zijn ofzo, maar je kan toch niet zeggen ik wil graag donker haar, blauwe ogen enz dat Arjan bij het eerste moment al meteen de deur dicht gooit zegt heel veel over hem. En inderdaad, misschien minder over de experts en vergis ik me daarin. Omdat hij zich waarschijnlijk tijdens de selectiedagen net zo heeft gedragen als het hele huwelijk en hotel (a zeggen en b bedoelen, waar hij ook direct op aangesproken werd door Maurice).
https://www.ad.nl/show/mafs-stel-nikolai-en-chantal-verwacht-tweeling~aae8b51e/
Wow, een tweeling. Nice!
Ik ben begonnen aan de afl van vandaag. Maar wat irritant steeds die lach van Rowan. Echt in elke zin giechelt ze wel een keer. Of soms zelfs terwijl ze iets zegt. STOP!!!
Afl 10 (Videoland)
Ahh ik ben zo blij voor Maurice, hij straalde ook helemaal. Vond hem ook heel sterk in het gesprek met Arjen, goed dat hij zo voor zichzelf opkwam. Aan Arjen ga ik maar geen woorden meer vuil maken . Leuk ook dat we de dates van Maurice nog te zien krijgen.
Ik vond de moeder van Antoine ook heel lief tijdens de ontmoeting met Kim. Hoop dat het wat wordt, vind het nog wel lastig te peilen! Vind Astrid en Sander sinds het begin al niet zo leuk om te volgen maar na deze aflevering denk ik ook niet dat het iets wordt.
En NOG een koppel⊠Pff ben er wel beetje klaar mee haha.
Vind het wel echt heel goed dat de experts nu streng tegen Arjan waren. Ook al kwam hij daarna weer met een kul excuus. Niet dat haar woorden verder iets deden qua hoe hij er over dacht. Maar goed. Laat het hem maar horen, dacht ik!
Ik vind dat âie nog te zacht is aangepakt
De eerste aflevering beloofde nog redelijk wat goeds qua tempo maar ik voel me weer zo belazerd door RTL :â) Ik skip de stukken met het nieuwe koppel nu maar want het boeit me gewoon echt niet meer.
Wat een lul die Arjan
Vind dit het meest stomme aan het hele programma. Dat ze per se willen dat je op tv gaat vertellen dat je de hele nacht hebt liggen seksen
Samenvatting
Word zooo blij van Sonny en Dylan! Die redden dit seizoen nog een beetje. En ben benieuwd naar Maurice en zijn dates!
Maar veel meer kun je niet tegen gem zeggen denk ik. Hij blijft constant bij zn eigen punt. Gaat nooit toegeven aan zn eigen fouten
Dit laatste koppel is toch totaal geen match? :â) deze snap ik totaaaal niet
Afl. 11 Videoland
âBeste experts, we zijn alweer toe aan het laatste koppelâ. Alweer?? Het is aflevering 11 en ze introduceren nog een nieuw koppel
Sonny en Dylan zijn wel heel schattig . En omg Joep met zân tattoo⊠Ik zou dat wel heel heftig vinden hoor
. Caroline klonk ook niet zo enthousiast.