Married at first sight

Nou ja, Arjan zegt ook letterlijk iets in de richting van; ‘ja, dat is jouw mening’ als reactie op een van de professionals als hij ergens op wordt aangesproken. Dat vind ik ook wel een beetje niveau kleuter.

Het laatste shot was wel sneu ja, toen keek ‘ie een beetje als een bang vogeltje en dan heb ik best met hem te doen. En natuurlijk moet je niet doorgaan als je er zelf onder lijdt en blabla. Maar hij was op die bruiloft al met die vriendin over Maurice aan het roddelen, en dingen wilde hij zeggen die niet op tv konden. Dan krijg ik toch de indruk dat je Maurice als persoon niet leuk genoeg vindt, maar waarom doe je dan mee. En geef dat dan op z’n minst toe. Kan in nog meer begrip voor opbrengen dan dit ontkennende toneelstukje

19 likes
Samenvatting

Vind Rowan en Astleigh wel schattig samen, maar mijn boiling point wat betreft haar lach is nu echt bereikt.

Sonny en Dylan <3 Vooral Sonny vind ik zo leuk en positief

Sander en Astrid waren lief samen, vond ik. Hoop dat ze in elk geval bevriend blijven.

Maurice en Davide samen ship ik ook helemaal. Leuke vibe was er tussen hen.

Joep en Caroline heeft ook wel potentie denk ik? Weet niet of ze samen oud worden, maar heb er meer vertrouwen in dan eerst

8 likes

Vond haar we relaxter toen ze bij haar ouders was! Daar praatte ze ook niet zo kinderlijk.

3 likes

Het zou me niet verbazen als die vrouw nee zegt, van dat laatste koppel. Omdat ze pas zo laat aan bod komen in het seizoen, en ze nu ook dat huwelijk zo lijken uit te stellen. Denk niet dat ze op huwelijksreis gaan en ‘samenwonen’ in ieder geval haha want dan zouden er nog wel heel veel afleveringen moeten komen

4 likes

Ik las laatst ergens dat er nog t/m april afleveringen zijn, maar kan me niet meer herinneren of dat begin of eind april was

Vrouwtje, figuurtje, nageltjes……. :cautious:

7 likes

Omg Joep met zijn tattoo, hoe verzin je dat om dat te doen voor iemand en al helemaal zo snel

7 likes

Ohhh ik vond het toppunt van dat irritante gegiechel juist toen ze op die bank bij haar ouders zaten. Heb echt zitten gillen naar de tv.

2 likes

Dit inderdaad! Het is in haar eigen vertrouwde omgeving, maar het ziet er zo ongemakkelijk uit.

4 likes

Het duurt tot 17 mei zelfs :wink:

2 likes

Wow nog langer!

3 likes

Op de socials, hier oa

2 likes

Nou dat. Heb gister (laatste aflevering op Videoland) al stukjes doorgespoeld omdat ik het echt niet interessant vond. Sowieso vind ik alles omtrent Maurice saai worden.

1 like

Nee het samenwonen was helemaal niet zo lang. Een van de stellen is begin augustus getrouwd en midden of eind november moesten ze aangeven of ze getrouwd wilden blijven of niet, maar het samenwonen duurde maar een week of 2 en daarna deden ze nog een paar keer leuke dingen. Echt jammer dat het niet zoals in Australië is gegaan, veel uitgebreider. En meer sensatie :joy:

1 like

Helaas niet, in de brief van Rowan en Astleigh stond dat het samenwonen “minimaal 4 dagen” moest zijn. Echt mega weinig, wil verplicht 7 weken zoals in België haha. Vooral nu er blijkbaar genoeg tijd voor was

2 likes

Ik kijk nu de aflevering van gisteren maar pfff wat een treurige cadeaus bij Astrid en Sander :’)
Slagroom en tissues, en dan zegt hij ook nog ‘leuk dat ze zo hun best erop hebben gedaan’ hahaha wtf.

En helemaal eens met dat het nieuwe koppel inderdaad een ontzettende mismatch is haha.

9 likes

Ja minimaal 4 dagen, hoe is dat samenwonen :joy:

1 like

Dat is gewoon “een lang weekend weg”. Geen samenwonen :joy:

3 likes

Spoiler over Joep en Carolien

3 likes

Niet echt waterdicht bewijs, iedereen kan zo’n account aanmaken met zijn foto’s? Ik zou toch aannemen dat ze in hun contract hebben staan dat je tot het einde van het programma niet op dating apps mag, dan zou dit wel dom zijn van ‘m…

4 likes