Married at first sight

Wat een lul die Arjan

9 likes

Vind dit het meest stomme aan het hele programma. Dat ze per se willen dat je op tv gaat vertellen dat je de hele nacht hebt liggen seksen

5 likes
Samenvatting

Word zooo blij van Sonny en Dylan! Die redden dit seizoen nog een beetje. En ben benieuwd naar Maurice en zijn dates!

5 likes

Maar veel meer kun je niet tegen gem zeggen denk ik. Hij blijft constant bij zn eigen punt. Gaat nooit toegeven aan zn eigen fouten

2 likes

Dit laatste koppel is toch totaal geen match? :’) deze snap ik totaaaal niet

2 likes
Afl. 11 Videoland

“Beste experts, we zijn alweer toe aan het laatste koppel”. Alweer?? Het is aflevering 11 en ze introduceren nog een nieuw koppel :weary:

Sonny en Dylan zijn wel heel schattig :smiling_face_with_three_hearts:. En omg Joep met z’n tattoo… Ik zou dat wel heel heftig vinden hoor :see_no_evil:. Caroline klonk ook niet zo enthousiast.

9 likes
Videoland Afl. 11

Ik vind Caroline sowieso altijd heel matig reageren.

En idd dat nieuwe koppel… hij lijkt mij veel te volks voor haar.

Dylan & Sonny, mag ik een real life soap please!! Vind ze zĂł leuk!

En Maurice, zo leuk dat hij eindelijk een enthousiaste man tegenover zich had!

Die lach van Rowan is echt super irritant, in elke zin lacht ze. Zal ze heel zenuwachtig zijn?

Dat laatste koppel snap ik ook niet. Vind het ook altijd een beetje sneu als ze jonge kinderen hebben, die moeten dan voor de camera een beetje blij gaan doen. Maar dat is misschien mijn eigen jeugdtrauma dat ik het verschrikkelijk vond dat mijn ouders een nieuwe partner kregen.

1 like

Ja dat vond ik ook vreemd? Dikke mensen kunnen toch ook dunne mensen aantrekkelijk vinden en vice versa?

6 likes

Rowan zei in haar trouwbelofte iets in de trant van: je zal je misschien gaan irriteren aan mijn lach die je vaak zal horen.
Daardoor had ik het idee dat ze het ziet als deel van zichzelf waarvan ze niet van plan is het te veranderen.
Vind het maar apart. Ik zou spierpijn in m’n tenen hebben van de megacringe als ik mijzelf zo moest terugzien op tv.

4 likes

Hahaha nouja dit vind ik ook wel een overtrokken reactie. Ik heb wel irritantere gewoontes die ik niet van plan ben te veranderen. En wat de een irritant vindt, vind de ander weer schattig misschien?

8 likes

Wat dom zeg. Wil meteen zelf niet meer meedoen. Bmi is sowieso achterhaald. Maar hoezo zou je enkel een match zijn als je hetzelfde bmi hebt??? Heel raar. Gaat zo’n “expert” ook geen moer aan wat iemands bmi is vind ik

2 likes

Ja die Joep is echt walgelijk

4 likes

Ik vind Joepie afgezien van het feit dat hij overal aan meedoet wel leuk hoor

3 likes

Brrrrrrrr hoe die man van Astrid (sorry weet naam niet) die kaas schaaft :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

4 likes

Ik vind Sonny en Dylan mega leuk samen! Hopelijk hebben ze elkaar helemaal gevonden.

Ga ook echt stuk dat er steeds Disney muziek gebruikt wordt bij hen.

11 likes

Oh wat goed dat die seksuologe Arjan op z’n plek zet! Echt sneu voor Maurice.

9 likes

Ja en dan ook nog ‘hihaho het begon als grapje’. Doe dan niet mee man, kwal

3 likes

Echt hè! En dan ook zo boos opstaan en weglopen.

2 likes

Vind het wel tof dat ze gewoon bij haar eigen mening blijft en niet met zijn plannen mee gaat

4 likes