Ahahaha erg hè, zou het echt verschrikkelijk vinden als iemand na minder dan 24 uur al zo is. Doe even normaal?
Ahhh ik had zoveel zin om vanavond via Videoland vooruit te kijken maar nu ik dit allemaal lees zie ik er meer tegenop eigenlijk.
Videoland aflevering 9
Ahhww ja ik snap Maurice wel, echt een grote teleurstelling dat iemand je zo keihard laat zitten. Ik zou ook in tranen uitbarsten.
Precies wat hij zegt: pak die vlucht naar Porto en ga op zijn minst eens een keer uit eten/wat drinken/door de stad wandelen etc. Echt raar van Arjan.
Ik was een beetje in shock dat er nóg een stel ging trouwen. Dacht dat we er al waren Ben benieuwd naar Kim en Antoine. Volgens mij zei iemand dat hier ook al, wel heftig dat zij zo kort geleden uit Tenerife is teruggekomen en haar vriend daar overleden is.
Er komt zelfs nog een zevende stel geen idee wanneer
Die relatie was al lange tijd uit, soort knipperlicht en toen hij ziek werd is zij voor hem gaan zorgen maar was geen relatie hoor.
Samenvatting
Serieus?? Zo geen zin in of zouden ze gauw een nieuw stel gemaakt hebben na Arjan en Maurice
Ik vind het zo sneu voor Maurice, hij heeft helemaal geen eerlijke kans gehad.
Ja echt! Veel hè. En dan maar 4 nachten samenwonen. Dan denk ik echt doe dan wat minder stellen en laat ze langer zien en ook langer samenwonen. Zo blijft het allemaal zo oppervlakkig.
En ja dat is ook mijn theorie haha, ff snel in die aanmeldbak gegrabbeld maar geen idee.
Aaaah ik vind dit zo sneu voor Maurice. Lijkt me zo’n lieve man en dan dit door middel van een brief. Wauw.
Ik weet dat het makkelijk praten is als buitenstaander, maar ik vind Arjan een vreselijke houding hebben. Hij komt over als een extreme control freak en dat past gewoon niet bij het programma. En dan zegt hij straks dus ook nog dat hij bijna ‘nee’ had gezegd, dat zegt al dat hij vooral op de eerste indruk is afgegaan ipv het een kans te geven. Hij heeft het überhaupt geen kans gegeven trouwens, want tijdens de huwelijksnacht had hij de handdoek al in de ring gegooid.
Ik heb alle spoilers al gelezen, dus ik ben benieuwd naar de rest van de aflevering.
Edit: Oké na dat gesprek met Carlo vind ik het echt een eikel haha.
Ik erger me echt dood, hij heeft het idd totaal geen kans gegeven. Ik heb het idee dat het moment dat hij die deur opende en hem zag staan hij dacht nee hier val ik niet op en that’s it
Ja en dan al die excuses, het gaat van links naar rechts. Het ligt niet aan Maurice, maar hij wilde toen al nee zeggen, dan ineens leek hij op een / zijn broer? Dan weer een vriendschap. Man echt. Vond ook dat Maurice het goed kon verwoorden en ben het compleet met hem eens over dat hij vindt dat Arjan veel schrijft maar niks zegt. Ben echt benieuwd naar dat gesprek tussen hen.
Hoe verder deze kwestie zich ontwikkelt, hoe meer naar voren komt dat Arjan een moeilijk mens is, en dat Maurice een catch is. Wat een schat en wat kan hij zich goed uitdrukken. Zoals iemand eerder al zei: ik hoop echt dat allemaal leuke mannen kijken en contact gaan zoeken met Maurice, en dat daar zijn ware tussen zit!!
Hahaha wat heerlijk die moeder van Astrid
En Arjen is echt een kwal, geeft het echt geen kans
Ik vind het vanuit de programma makers ook wel een beetje te sensationeel gemaakt. Ze hadden ook Maurice nog even in Nederland kunnen houden als het nog onzeker was of Arjan zou komen. Hem zo alleen aan een tafel met die brief vond ik wel erg hard. (In eerste instantie van Arjan natuurlijk, maar de makers spelen hier ook een rol)
Ik vond dit zo random??? Hij zei dat toen hij Maurice zag dat hij dacht dat het z’n broer had kunnen zijn, maar ze lijken toch helemaal niet op elkaar hahhaa hij kraamt wel echt onzin uit
Vind hem echt irritant en oneerlijk naar Maurice toe
Vond het ook wel sneu dat ze niet gewoon een dierbare van hem hadden ingevlogen die de brief kwam brengen, doe dat dan even zodat hij fijne steun heeft en het daar nog even leuk kan hebben
Videoland
Hahahaha de huisarts had gezegd dat Arjan, die altijd alleen maar met anderen bezig is, eens aan zichzelf moest denken?
Ik hoor hem letterlijk alleen maar ‘ik ik ik ik’ zeggen. Hoop dat Maurice een lieve man vindt.
Samenvatting
Ik heb wel echt zitten gillen om die montage van Maurice op het strand en het verdriet om zijn ouders en die skypecall. Het had net zo goed een docu kunnen zijn over een of andere oplichter die hem twee ton had beloofd, maar hem eerst drie ton aftroggelde.
Ik ben ook echt te nuchter voor dit programma. Snap niet hoe je zo in paniek kan schieten van je vrijwillige uithuwelijking en ook niet hoe je zo intens verdrietig kan zijn dat je random stranger een asshole blijkt
Ik kan Maurice zijn wel teleurstelling begrijpen. Zal niet per se om Arjan gaan, maar er gaan weken/maanden aan testen vooraf etc., en je geeft jezelf niet voor niks op. Als je dan wordt uitgekozen dan wil je het hele experiment toch ook aangaan. En je doet uiteindelijk mee voor de liefde, dus als het dan al na 24 uur zo abrupt eindigt, ja… dat is niet hoe je de hele ervaring voor je had gezien
Samenvatting
Oh ik begrijp het ook prima hoor (druk me verkeerd uit hierboven) , het is meer de extreem dramatische manier waarmee dit allemaal in beeld gebracht wordt en ergens de naïviteit van deelnemers. De kans dat dit uitloopt op een flop met twee gekwetsten is gewoon best groot. Het blijft me verbazen dat mensen dan toch all in gaan.