Captain America 4
Matige film. Het was wel al duidelijk dat Marvel zn beste tijd heeft gehad maar toch jammer dat ze het niet een beetje konden omdraaien met deze film. Voelde ook meer als een The Hulk 2 film dan CA4.
Captain America 4
Matige film. Het was wel al duidelijk dat Marvel zn beste tijd heeft gehad maar toch jammer dat ze het niet een beetje konden omdraaien met deze film. Voelde ook meer als een The Hulk 2 film dan CA4.
Ik heb hem gisteren gezien. Er zaten goede momenten in, maar geen goed overkoepelend verhaal. Ik had het idee dat er wel goede concepten waren, maar alle scherpe kantjes daarvan in de edit vanaf geschaafd zijn.
En de post-credit scène was niet de moeite van het wachten waard. Er was overigens geen mid-credit scène.
Helemaal eens dat het een Hulk 2 was en aangezien ik Hulk 1, 1 keer heb gezien toen het uitkwam en ik hem toen al verschrikkelijk vond was deze film niet aan mij besteed. En verder ook wel een herhaling van zetten als je de TFATWS serie gezien hebt, waar hij al een hele ‘ben ik wel een goede Cap?’ verhaallijn heeft gehad.
Ik vond het wel een leuke film. Ja, er zijn betere MCU films, maar deze film zou ik wel zo in het midden plaatsen. Veel actie, een verhaal dat nog uitgebreid kan worden, terugkeer van een paar personages en een nieuwe bromance.
Ben het met @SayMyName eens dat sommige dingen al eerder in de serie voorkwamen en dat uitleg soms een beetje sullig werd verwerkt in het verhaal, maar de serie is alweer 4 jaar geleden en ik vond het niet heel storend.
OMFG VOLGEN JULLIE NU MARVEL?! DE ORIGINELE X-MEN KOMEN TERUG!!!
En Tom Hiddleston?!?!
Oooooh! TH had ik al meegekregen, maar X-Men nog niet