Marvel

Geen idee of hier animo voor is hoor, maar ik probeer het gewoon.

San Diego Comic Con is net achter de rug, en zoals elk jaar zijn er weer enkele top aankondigingen gedaan tav Marvel content.

Onder andere een nieuwe Thor film, Hawkeye, Black Widow, Doctor Strange, Loki (serie) en (mijn persoonlijke favoriet) Blade met Mahershalla Ali.

Waar kijken jullie naar uit, wat is je favoriete Marvel film, Marvel serie en gaan jullie voor een Disney+ abbo?

7 likes

Ik ben benieuwd of er nog nieuwtjes op D23 komen :speak_no_evil:

1 like

Ik zal zelf even antwoord geven op de vragen :wink:

Mijn favoriete Marvel film is de eerste Iron Man ( Robert Downey jr :heartbeat: ) Favoriete Marvel serie is The Punisher ( Daredevil op een gedeelde eerste plek) , en ik kijk het meest uit naar Blade.

En ja, wanneer Disney+ live gaat in nederland neem ik direct een abbo!

Ik kijk vooral heel erg uit naar Black Panther 2! Ik vond 1 zo’n gave film en die muziek was ook echt fantastisch, dus ik ben heel benieuwd naar deel twee.

2 likes

Hmmm mijn favo film is Captain America The First Avenger (nee, jullie kunnen mijn mening niet veranderen). Ik hou meer van de luchtigere films. Ik kijk niet per sé meer uit naar bepaalde films, maar zit om sommige films niet te springen. Een goede Fantastic Four zou ik wel leuk vinden, maar duurt nog zo lang. Het liefst niet te campy zoals de eerste twee films en niet te donker als de laatste, maar een goede mix (plz).
De series op Netflix vond ik daarom niet zo, maar ik kijk wel heel erg uit naar What If!

1 like

Mijn favoriete films zijn denk ik wel Thor:Ragnarok en Black Panther. Ik kijk dan ook het meest uit naar de nieuwe Thor (Nathalie Portman als Thor? Kan bijna niet anders dan epic worden) en BP2.

Ben ook heel benieuwd naar de Loki-serie. Qua series vond ik tot nu toe denk ik Jessica Jones S01 het best, maar ik heb nog niet heel veel van de series gekeken. Vond Daredevil ook wel ok, Luke Cage enorm tegenvallen. Oh, en Agent Carter!! Die vond ik heerlijk, heel onderschat imho.

Ik ben ook wel benieuwd naar de 2e Dr. Strange, vond de eerste vrij kut, maar het personage wel interessant (in de Avengers films en in general), dus hoop dat die beter zal zijn.

Ik begrijp echt niet waarom Hawkeye een eigen film krijgt, vind hem zo saai… En ik vind Mahershalla Ali echt awesome, maar Blade hoeft van mij ook niet zo nodig.

@Frenky Leuk topic!

Mijn favo Avengers films zijn Thor Ragnarok, Black Panther en Captain America Winter Soldier. Ik kan niet kiezen. :woman_shrugging:

Ik heb nooit de tv-programma’s bekeken dus ik kan daar niet over oordelen. Ik verheug me vooral op de What If serie. Ik vond Peggy Carter altijd interessant, dus daar zou ik wel meer van willen zien.
En eigenlijk was ik niet zo geïnteresseerd in Wanda Vision, maar nu Monica Rambeau daarin zit ben ik wel benieuwd. En omdat het zich na Endgame afspeelt

De eerstvolgende film waar ik me op verheug is de Eternals. Ik ken hun verhaal totaal niet, dus ik weet niet wat ik daar van kan verwachten. Maar het gros van de cast vind ik wel leuk.

En @kika Hawkeye krijgt (gelukkig) geen film, maar een serie. Het gaat als het goed is om Kate Bishop draaien.

1 like

Ah, dan had ik de openingspost (gelukkig) verkeerd begrepen :smiley:

Heb net even over What if…? gelezen, dat ziet er veelbelovend uit!

Oh, ja ik zie het. Zoals het er staat snap ik wel dat het verwarrend is.
Dit plaatje is wat duidelijker voor phase 4. Overal waar Disney bij staat is een serie.

3 likes

Duurt allemaal nog wel even dus :disappointed: En horen Black Panther 2 en Blade hier niet bij Phase Four, omdat ze hier niet op staan?

Ja klopt, dat is phase 5. Dat heeft Kevin Feige bevestigd.

2 likes

Kennelijk is het nieuwe contract tussen Disney en Sony stukgelopen. Als het zo blijft verdwijnt Spider-Man uit de MCU.

Ik snap Sony wel. Disney kreeg al 5% van de filmopbrengst en 100% van de merchandiseopbrengst. En kennelijk vragen ze nu 50% van de filmopbrengst dat is voor Sony onacceptabel en terecht, lijkt me.

Maar Disney heeft wel voor bijna het hele nieuwe verhaal gezorgd. Hoe gaat Sony nu een film schrijven? En denken ze dat drie keer scheepsrecht is… hmmm. Laten zij zich maar op de games en spiderverse focussen.

1 like

Hallooo waarom staat dit topic niet hoger? Zeker nu met WandaVision?!

Vooral nu Fox en de MCU samenkomen :anguished:

3 likes

Ik vroeg me al af waar ik over WandaVision kon praten. Het Disney topic was niet gepast, maar dit is helemaal prima.

Ik heb me ondertussen vermaakt door reaction videos op YouTube te kijken.

En idd WTF!

2 likes

Ja echt he! Ik zit nu ook allemaal theorieën te lezen en ik kijk zo uit naar vrijdag

Ik was begonnen met WandaVision maar na 5 min afgezet, het stijltje ging me echt tegen staan. Blijft dat de hele serie zo?

Nee! De eerste 3 afleveringen geloof ik.

Ik moet die van deze week nog kijken maar ik vind het zoooo leuk

2 likes

De aflevering van deze week: :scream::exploding_head::star_struck:

Is WandaVision ook leuk om te kijken als je vrijwel niks van het MCU hebt gezien? Ik heb zelf de meeste films wel gezien, maar mijn vriend niet. Vraag me dus af of het voor hem ook leuk is en te volgen is of dat hij denkt wtf waar gaat dit over.