Marvel

Ik vond What If seizoen twee wel ok, maar alleen de laatste afleveringen zijn echt goed.

Zin iiiiinnnn!

3 likes

OMGGGGGGGGGG ZO’N ZIN IN!
En ik ben ook zoooo benieuwd naar Fantastic Four

1 like

Ik heb er niet zo’n zin in. Voelt voor mij als een herhaling van zetten. RDJ en de Russo brothers voelt echt als laten we maar weer terug naar het vertrouwde oude gaan.

3 likes

Ik heb trouwens afgelopen woensdag Deadpool & Wolverine gezien. Verhaallijn is absurd, maar wel grappig, maar voor mij af en toe net te veel Ryan Reynolds. Leuke verwijzingen naar de MCU en ook als je niet alle Wolverine films heb gezien prima te volgen.

1 like

Heb hem vandaag gezien. Puur fanservice, maar wel erg vermakelijk. Heb me uitstekend vermaakt, paar keer hardop gelachen. En had alle spoilers vermeden, dus bij een aantal cameo’s was ik ook echt blij verrast (vooral Channing Tatum als Gambit :heart_eyes:, maar sowieso die alle vier. En Chris Evans :joy:)

3 likes

Ik had vooraf zelfs de trailer niet gezien. Dus voor mij was het ook heel verrassend.

Ik vond het vooral tof om Wesley Snipes te zien en Chris Evans niet als captain America.

3 likes

Ik baal dus echt dat ik die spoilers door het panel op Comic Con zag :smiling_face_with_tear:

Heb net de eerste twee afleveringen van Agatha gekeken, en ik vond het heel tof! Love Kathryn Hahn ook :purple_heart:

3 likes

:speaking_head: Down down down the road, down the witches’ road :notes: :smiling_face_with_three_hearts:.

2 likes

OMFG kan het ajb volgende week zijn :grin:

2 likes

Ja vind het ook wel een toffe serie en qua timing ook perfect zo in de herfst/halloween.

2 likes

Ik ben ook zo benieuwd hoe het nu verder gaat. De afgelopen weken hadden een format, maar nu heb ik geen idee wat er gaat gebeuren.

2 likes

Vandaag eindelijk tijd gehad om aflevering 5 te kijken en whoah! Dit had ik niet zien aankomen, dacht idd ook dat het de rest van het seizoen het format zou volgen dat de vorige afleveringen hadden @SayMyName Ben echt heel benieuwd hoe dit verder gaat

2 likes

Omg, die laatste Agatha aflevering (alf 7)! Ik heb een traantje moeten laten voor Lillia :disappointed: En had al theorieën gelezen over Rio, dus het was geen grote verrassing, maar wel echt vet gedaan

Deze aflevering was echt heel sterk!

Stiekem hoop ik dat we Wanda nog te zien krijgen, maar helaas

1 like

Nee, dat denk ik inderdaad ook niet. Vision vast wel, aangezien Vision Quest ook nog komt

1 like

Chris Evans komt terug!!!
tumblr_p1nk80Coe01qmth06o4_540

4 likes

Hopelijk met baard :heart_eyes:.

1 like

Jaaaa omfg hij is zo knap nu.
Dacht ff een poos dat mannen me niet meer warm of koud konden maken, maar nu ziet hij er als een knappe Engels docent uit en pfoehh

1 like