Marvel

Ik heb WandaVision gekeken. Maar ik twijfel een beetje of ik wel zo blij ben met de afgelopen aflevering. Ik heb namelijk nooit iets van X-men gekeken en hoop niet dat ik al die films moet gaan kijken om het te gaan begrijpen :sweat_smile:.

2 likes

Maar ze zijn echt heel leuk! Zin om alles weer opnieuw te kijken haha.

Evan Peters is Pietro Maximoff (Quicksilver) in de X-Men-films. Een heel anders universum en hij komt voor in Days of Future Past (jaren 70), Apocalyps (jaren 80) en Dark Phoenix (jaren 90). Waarom er een overlap in karakters zit? Geen idee. Marvel haalt wel meer rare fratsen uit.

Gezien Pietro in de MCU dood is en Wanda nu in de jaren 80 leeft, heeft ze theoretisch gezien de logische Pietro laten komen wel. Maar hoe die multiverses dan in elkaar over kunnen lopen, geen idee. Komen we nog wel achter denk ik.

5 likes

:scream:
Nooooo hoe durf je?! Ik vond die I Love Lucy stijl echt geweldig.
@Twice Ik zou het dan wel minder leuk vinden.
@hereandnow Ik zou ze zeker gaan kijken. Days of Future Past is een van de beste Marvelfilms ooit.

@KipTokTok die Multiverse is toch al in Far From Home met Mysterio gestart?

1 like

Ohja dat is ook zo

@Vaiana @KipTokTok ja ik denk dat ik er aan moet geloven aangezien ik wel alles van mcu heb gezien. Wil niet teveel details gaan missen. Ik zal ze vast ook leuk vinden, ze hebben me alleen nooit zo aangetrokken.

Zou Dark Phoenix wel overslaan. Wat een boutfilm was dat zeg.

@Twice Mijn vriend heeft ook amper MCU films gezien en kijkt WandaVision met me mee. Hij mist natuurlijk wel wat dingen hier en daar, maar vindt het alsnog vermakelijk!

2 likes

Nooooo waarom is de aflevering zo kort?!?! :sob:

3 likes

Jaaa ik wil meer en wel NU!!!

WandaVision ep7 meme, beetje spoiler

Hahaha
Eulf1vGVoAwwva1

5 likes

De titel van de nieuwe Spiderman!

https://www.instagram.com/p/CLrwwfmFy1z/?igshid=5hft2i164v36

5 likes

Ik ben zo benieuwd naar deze film. Als alle roddels kloppen, wordt dit echt een geweldige film!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG EINDELIJK

EINDELIJK NOEMT IEMAND WANDA SCARLET WITCH WHAAAAAH!

Ik zat echt op de bank te gillen. Zo blij mee!

5 likes

Zoooo stom dat we nu weer een week moeten wachten op de volgende aflevering, vind het einde steeds zo spannend

2 likes

Okee net laatste aflevering van WandaVision gekeken. Een aantal onbeantwoorde vragen voor mijn gevoel? Ik vond het wel echt een heel vette serie, qua concept en uitvoering. Alleen denk ik dat ik veel referenties gemist heb omdat ik verder totaal niet thuis ben in MCU.

1 like

Ik zit er echt heel goed in en ik ben ook een beetje bummed door de laatste aflevering.

Baalde vooral van dat Pietro ineens ook een betoverde buurtbewoner was en niet de X-Men Pietro dus blijkbaar. Hopelijk komt dat nog ergens wel terug. Vind het vreemd dat je fans anders blij maakt met een dode mus. Had dan niet Evan Peters gedaan.

1 like

Hoewel het inderdaad een leuke serie is, en echt goed in elkaar zit, zou ik eigenlijk niemand aanraden te kijken als je niets van de mcu weet. Dan gaat er echt te veel langs je heen en kan ik me voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten.

2 likes

Nee hoor, veel vragen worden beantwoord in Doctor Strange 2. Nog even wachten dus :cry:

2 likes

Er wordt er eentje wakker hier. Ik had echt geen idee :rofl:

3 likes

Over twee weken begint Falcon and the Winter Soldier al.
Marvel/Disney blijven maar content pompen.
Heerlijk!

5 likes

Elke week dit jaar! :partying_face:

3 likes