Marvel

Vanaf 16 maart kan je de Declassified podcast overal luisteren!
En genoeg tijd dus om alle MCU in Reviews te luisteren :stuck_out_tongue_closed_eyes:


Waarom vind ik deze oude meme te grappig?

4 likes

Ik ben onlangs weer eens begonnen aan alle Marvel films op volgorde.
Ik ben inmiddels halverwege ( ga nu civil war kijken)

Echt heerlijk om weer eens alles via de tijdlijn te kijken :heart:

Als ik hier mee klaar ben ga ik de Netflix series weer opnieuw kijken. Ben toch bang dat die vandaag of morgen zullen verdwijnen aangezien de rechten zijn verdampt.

1 like

Denk dat de muis die wel overneemt

Dat kan dus niet.

Disney heeft geen rechten over die bestaande content/ oude deal tussen Netflix en Marvel.
Ze hebben wel de rechten op de personages. Ze zouden bij wijze van spreken dus wel nieuwe content rondom the Punisher kunnen maken, maar ze mogen de Netflix serie niet over nemen.
Het is een onwijs ingewikkelde deal geweest toentertijd*

En aangezien Netflix straks nagenoeg niets meer verdient aan dare devil/ punisher/ jessica jones/luke cage ( want iedereen heeft het onderhand wel gezien) is het niet gek te bedenken dat ze die van de server afgooien.

*Edit: het is eigenlijk een nog moeilijker verhaal dan het Spiderman/Sony drama.

Ah balen! :scream:

Edit: wacht haalt Netflix originals soms weg? :fearful:

De Marvel series zijn geen ā€œechteā€ Netflix Originalā€™s. Het is/was een verkapte samenwerking tussen Disney/Marvel/netflix.

Het is geen vaststaand feit dat ze geschrapt worden hoor, maar die kans wordt wel heel veel groter aangezien Netflix er geen enkele cent meer aan verdienen zal. Ze kunnen die content tot in het eind der tijden online laten, maar het lijkt mij logisch dat ze ruimte maken voor nieuwe, eigen content.
De bestaande series zijn ook niet te linken aan de MCU dus Disney+ heeft er geen haast mee.

1 like

Wandavision was echt gaaf, maar Falcon and the Winter Soldier heeft me echt weer helemaal verslaafd gemaakt aan de MCU. Vind de 2 afleveringen tot nu toe lekker ouderwets wegkijken. Ga denk ik alles weer eens een keer kijken waar zij 2 in ieder geval in zitten.

1 like

Hier ook begonnen aan Falcon&Winter Soldier
Maar jemig wat irriteer ik mij aan die zogenaamde vervanger voor Captain America, zal vast de bedoeling zijn maar grrrr

Kijk ook uit naar Loki trouwens.

2 likes

Zooo ik heb hem in mijn gedachten al 20x gestompt

6 likes

Haha, I feel you. Begin van de aflevering dacht ik nog van mwa misschien word het nog iets, maar dat veranderde al snel.

1 like

Ik vind hem lijken op Milan Knol

2 likes

Oh no, cannot unsee! :joy:

1 like

Omg ja :joy:

1 like

IK HAAT HEM ECHT DIKKE HAAT!!!

3 likes

Haha ik heb echt gisteren zitten juichen toen ie in elkaar werd gemept

1 like

ā€˜And they werenā€™t even supersoldiersā€™ :joy:

3 likes

Ik ga ook echt stuk om mijn moeder die een hele presentatie over de serie houdt :joy:
We zitten nu al de hele dag te zeiken

Ik haat hem nog steeds

1 like