Samenvatting
Nouuuu ik dacht (hoopte) dat we een kusscène tussen Kate en Yelena zouden krijgen. Ik voelde gewoon de chemistry tijdens het gevecht. Echt… now kisssss. En ik haat Kingpin en elke scène zag hij er belachelijker uit. Wtf was die hoed
Nouuuu ik dacht (hoopte) dat we een kusscène tussen Kate en Yelena zouden krijgen. Ik voelde gewoon de chemistry tijdens het gevecht. Echt… now kisssss. En ik haat Kingpin en elke scène zag hij er belachelijker uit. Wtf was die hoed
Ik zou wel Black Widow kijken voordat je aan Hawkeye begint. What If staat eigenlijk vrijwel los van de andere series.
Shit moet dat echt eens afkijken. Dit motiveert wel!
Kan de bios weer opengaan? Ik wil nog een keer naar de film
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe Black Panther nu die ene actrice die die zus speelt helemaal coronawappie blijkt te zijn. Zouden ze haar houden?
Net die nieuwe Venom gezien en wat sleeeeecht. Het enige waar je voor blijft kijken is Tom Hardy die, zoals altijd, een gek stemmetje opzet en om zich heen kijkt alsof hij niet weet waar hij nou weer in beland is.
Sony, geef de rechten gewoon terug, want jullie kunnen (naast de games en Into the Spider-Verse) geen fatsoenlijk script maken. Ze hadden de slechteriken beter moeten casten (of andere instructies moeten geven) en meer tijd aan hun achtergrondverhaal moeten besteden.
Ik word er agressief van, maar ja… je moet toch wat kijken als je die plastic eeltsokken aan hebt en niet constant kan lopen.
Whuuut Moon Knight ziet er goed uit! Ben benieuwd!
Yo kan Marvel, als de Fantastic Four een succes is, een Big Hero 6 remake maken? Maak Krei geobsedeerd met het idee dat er meerdere universums bestaan en het past in de MCU.
Yessss leuk topic! Ik was een Marvel hater omdat ik allerlei vooroordelen had, alleen mijn vriend vond het geweldig. Hij had mij al overgehaald om alle StarWars films te kijken en zijn nu alle Marvels aan het kijken. We zijn nu bij antman and the wasp, deze hebben we vanavond gekeken. We kijken het op volgorde van de fases (hierna is captain Marvel, daarna end game, dan komt nog fase vier)
Tot nu toe vind ik black Panther het leukste! Maar we zijn helemaal hyped voor end game (en de series Loki, what if en Wanda Vision). Als we de fases hebben gezien, wil ik ook alle andere Marvels gaan kijken welke niet in de fases zitten van Disney+ zoals Spider-Man, maar dat gaat nog even duren.
Haha, welcome to the dark side
Heb vandaag weer eens de drie Iron Man films gekeken + alle extra’s die Disney+ beschikbaar heeft ( behind the scenes en deleted scenes)
Iron Man blijft toch mijn onbetwiste favoriete avenger.
Moon knight ziet er trouwens geweldig uit, maar ben dan ook fan van Oscar Isaac. Zo blij dat hij hiervoor gecast is.
Vanavond eindelijk No way home gezien. Moest echt bijna huilen toen ik Matt Murdoch zag. Hoop echt dat Spidey in de toekomst hulp gaat zoeken bij hem.
Echt zooooveel zin in wat er nog komen gaat. Zo bizar dat al mijn jeugdhelden zo lang al meegaan. Alle dromen van kleine Kip komen uit haha. Alleen al daarom heel hard huilen.
Jaaaa vanmiddag naar Spiderman, eindelijk! Zoveel zin in
Gisteren Eternals nog een keer gezien en ik ben van mening dat je hem twee keer gezien moet hebben om hem echt te waarderen. Zoveel puzzelstukjes en details die opeens op hun plaats vallen.
Maar wtf is er mis met Disney+ en het casten van films? Die ondertiteling is zo klein. Je hebt gewoon een loep nodig om het te kunnen lezen. Ook bij Shang-Chi moest ik zo focussen en daar is het hinderlijk aangezien ik geen Chinees kan.
Kan je gewoon aanpassen in de instellingen op je telefoon Hoe pas ik de weergave van de ondertiteling aan? | Disney+
Heb alles al geprobeerd. Op 3 verschillende apparaten met 2 andere besturingssystemen, verschillende films, extra grote ondertiteling etc.
Deze week ga ik hopelijk eindelijk naar Spider-Man No Way Home. Ik wilde al voor de lockdown gaan maar ik moest toen nog eerst een andere Spider-Man film kijken en toen was de lockdown er ineens… De andere Marvel films heb ik in het afgelopen jaar thuis gekeken. Dus dit wordt mijn eerste Marvel film in de bios, heb er zo’n zin in!
Even de heads up: alle marvel/Netflix series worden van Netflix gehaald. Dat geldt dus voor Dare devil, Jessica Jones, Like Cage, Iron Fist, the defenders en Punisher.
Het artikel speculeert dat de series toch op Disney+ zullen komen.
Ik vraag me af hoe dat zit.
Ik hoop dat het klopt. Lijkt me echt kut als de series gewoon in het niets verdwijnen door die kut contracten die toentertijd zijn afgesloten.
Ik vond hem bij de eerste keer al leuk, maar ik vind dat je bij de tweede keer toch meer details en kleine dingen uit dialogen gaan opvallen. Dat maakt het leuker dan de eerste keer.
Oh jammer, ik was net begonnen aan Daredevil. Dan moet ik nog even doorkijken haha
OMG Professor X!
Eerder vanavond een rewatch van Venom en we kijken nu dus het vervolg, Venom: Let There Be Carnage. Wat ontzettend slecht zeg. 🥲