Yes, wat snel al!
Oeh, ik had ze nog niet gezien. Dus dan heb ik een hoop te bingen wanneer ze op Disney+ komen.
Iemand Morbius al gezien? Ik ga hem woensdag downloaden, zodat ik kan lachen om de Kinda Funny podcast. Love alle memes
MoM
Ok hij is goed! Alleen het midden duurde soms wat lang en was wat flauwtjes. De horror elementen zijn geweldig. Vooral het Carrie-gedeelte.
Niet alle rumors op Insta zijn waar. Dus verwacht geen heeeele bijzondere cameo’s.
Oh en de special effects zijn natuurlijk ook weer prachtig. Lijkt me echt zo leuk en een hel om dat allemaal te mogen verzinnen.
Dit was mijn onsamenhangende TED Talk
MoM
Ik vond hem ook heel leuk. Dr. Strange was nooit mijn favoriet, maar deze film vond ik echt heel tof. En zeker niet zo lang als bijvoorbeeld Batman. Ik heb vooraf niet alle trailers bekeken en ook alle rumors genegeerd, dus ik vond het wel verrassende cameos. Supertof dat hoe meer je van Marvel in de breedste zin van het woord gezien hebt, hoe je meer je ziet in deze film.
Samenvatting
Wees blij. Ik zat de hele tijd te wachten op Michael B Jordan
Denk dat ik die museumscène uit Black Panther maar weer op YouTube ga kijken
Voor iedereen die de film nog niet gezien heeft. De mid-credit scene is het wachten waard, de post-credit scene absoluut niet.
MoM
Nee, ik wist alleen maar dat Xavier erin zou zitten. De rest was voor mij echt extra. Ik kan me voorstellen dat als je op MBJ zit te wachten dat je wel teleurgesteld bent. Maar nu met de multiverse kan feitelijk iedereen nog terugkomen.
Moon Knight
JAAAAAAAAA HOOOOOORRRRR! Net wanneer de credits spannend worden is de serie afgelopen
Heb ook een dikke vette crush op Steven zn persoonlijkheid. Slaat nergens op. Zal wel nasleep van de lockdown zijn.
Ik had het juist andersom. In het begin dacht ik Oscar Isaac is zo’n goede acteur dat hij door een sullig karakter te spelen zichzelf onaantrekkelijk kan maken, terwijl hij echt superhot is.
Net Thor Love and Thunder gezien. Ik vond hem echt heel leuk. Hij is vooral in de stijl van Ragnarok, maar met ook een aantal elementen van Thor I. Echt heel tof. Goed verhaal, ik werd er emotioneel van. En verrassende mid en post credit scene.
Issie beter dan MoM?
Jazeker, stukken beter. Maar ik was ook nooit een dr. Strange fan, laat staan van MoM. Waneer ga jij Thor 4 zien?
Vrijdagavond met m’n moeder! Anders was ik nu al geweest
Ik wil de Marvel films altijd zo snel mogelijk zien, voordat ik spoilers zie. Dan hoor ik van het weekend wel wat je ervan vond.
Eens! Als er een Thor 5 komt dan hoop ik dat Taika hem weer gaat regisseren.
He vet de X-man zijn geïntroduceerd in de MCU en niet in een alternatief universum zoals DSMM
Man, ik mis Captain Marvel
En omggggg mutanten hou oppppp met meeeee