Masterchef Australië

Ik meen me te herinneren dat er ooit een moslima meedeed en die kookte wel met varkensproducten maar proefde het dan niet.

Vandaag begint het Back to win seizoen, ben heel benieuwd (in Australië trouwens, wordt hier denk ik in september uitgezonden)

Ik kijk naar USA en de opzet is zo anders. Ze proberen de vijandigheid en drama uit die kandidaten te lokken door bijvoorbeeld te vragen met wie ze niet in hun team willen. En ze hebben ook typetjes gekozen.

Ik mis Australie.

Ja, ik kijk USA ook en ik erger me enorm aan die houding! Vreselijk. En ik vraag me af of Jeff aandelen heeft in Masterchef, want ik weet niet wat hij daar anders nog doet.

Ik ga nu aflevering 1 van Australië kijken! Zal wel even wennen worden zonder Matt, George en Gary.

Waar is dit terug te kijken?

Ik heb de aflevering gedownload via een torrent, maar ik weet niet of ik die site hier mag delen. Als je 'm wil, moet je maar even een pb sturen.

1 like

Ik ga even proberen of ik er met torrents zelf uit kom, thanks!

1 like

Het nieuwe seizoen is begonnen in Australie, kijken er mensen mee?

edit: ik kijk zelf via dailymotion

Ja, ik ga kijken! Goeie tip om via dailymotion te kijken :+1:

1 like

Leuk! Heb wel zin om er af en toe over de babbelen hier! :grin:

1 like

Ja ik ook! Net gekeken. Hoe ze het presenteren is toch bijna wel of het een soort religie is hè. Toch ging ik bijna mee janken. :sweat_smile: En ik heb nu weer honger terwijl ik net gegeten heb.

Met nieuwe juryleden toch?! Ik kijk (keek) altijd in NL pas mee, dus vermijd verder dit topic nog even, maar ik mis Gary en George en Matt nu al :frown:

Deze jury doet dit al voor het tweede jaar, echt een heel leuk trio!

1 like

Ja voor mn gevoel is masterchef Australië ook wel echt het grootst in de wereld. Zoveel kandidaten, gaat er echt maar 1 per week naar huis ofzo. Volgens mij is dit ook wel echt een religie en als je er eenmaal inzit ben je binnen denk ik qua carrière.

Maar de gerechten waar ze nu al auditie mee doen. In mn stoutste droom hoop ik dat ik ooit een ding wat daar op lijkt zou kunnen maken.

1 like

Ik mis ze ook, maar ik vond het vorig seizoen heel erg meevallen.

Ik denk wel dat het scheelt dat ze op dat moment een Back to win seizoen gedaan hebben. De kijkers bleven omdat ze kandidaten al kenden en hebben zo rustig kunnen wennen aan de nieuwe jury. En die doen het echt heel goed!

Ik ga dit weekend starten met kijken van het nieuwe seizoen!

1 like

Hebben jullie al favorieten? Ik ben wel enthousiast over brent! Met die lange baard, volgens mij was hij de allereerste auditant

Ik ben nog maar bij episode 3 dus nog niet echt, maar Brent is die ‘tradie’ toch?

Ik ben ook enthousiast over Brent, maar ook over Pete en Tom!

Wat tof gedaan trouwens met die beroemdheden levensgroot op een scherm. Komt toch wel heel dicht bij live aanwezig zijn!

En ja, ik vind Brent ook leuk. Had zo met hem te doen toen hij al die ingewikkelde zinnen van Nigella Lawson moest ontcijferen, maar die gast kan wel koken!!

2 likes

Ben ook wel Enthousiast over Aaron, hij maakt hele bijzondere gerechten en daarnaast kijkt hij ook nog heel erg blij