Masterchef Australië

Kijken we nog? Ik vind het zó leuk, raak er ook helemaal geïnspireerd door. Mijn favorieten zijn denk ik Depinder en Elise.

Wie worden de finalisten? (ook een aantal uitvallers er bij gezet want weet niet of jullie ‘bij’ zijn)

  • Brent
  • Aaron
  • Amir
  • Depinder
  • Conor
  • Eric
  • Jess
  • Maja
  • Sabina
  • Therese
  • Dan
  • Justin
  • Kishwar
  • Linda
  • Pete
  • Scott
  • Tom
  • Tommy
  • Wynona

0 stemmers

Haha we hebben precies dezelfde drie gekozen @Louis

1 like

Haha, en het programma is ook niet populair bij FF’ers geloof ik. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar er is even een probleem. Het lijkt erop dat alle seizoen 13 videos van Daily Motion zijn verwijderd?!:cry: Wat nu?

Oh dat is balen, het was juist zo makkelijk om het daar te kijken

HAha ik zie nu pas dat er een poll was. Hebben jullie het af kunnen kijken? Ik vond depinder dus niet zo, maar zij had echt een giga Fan base zeg.

Vanaf vandaag weer op Net 5!

2 likes

Late reactie haha maar ik heb het dus niet af kunnen kijken :frowning: Ben Elise gaan volgen op insta maar durf haar berichten nooit te bekijken uit angst voor spoilers. Weet dus ook niet wie de winnaar is uiteindelijk! Volgens mij was ik tot aflevering 25 gekomen of zo, dus even geduld hebben en dan kijk ik het terug via Net5.

Ik was ook begonnen met online kijken en ben tot aflevering 13 o.i.d. gekomen - daarna kon ik het nergens meer kijken volgens mij! Maar nu dus weer via Net5, zin in!

Ik kan dit seizoen eindelijk weer oppikken bij waar ik gebleven was via Net5 :pray: Ik heb al wel een paar latere afleveringen gezien via Dailymotion dus heb al wat voorkennis over wie er straks nog uit gaat maar goed.

Ik ben nu ook via Net5 aan het bijkijken. Kon helaas het begin niet meer terugzien dus pas vanaf aflevering 20 ongeveer ingeschakeld!

1 like

Zo ik had een rustig weekend dus ben inmiddels helemaal bij (oeps haha).

Zit er weer helemaal in, vind veel kandidaten leuk en krijg er zelf ook hernieuwde kookzin van.

De enige opdracht die ik vaak wat minder interessant vind om te kijken is de snelkooktest, maar verder ook leuke opdrachten dit jaar!

Zo, even een hele grote up van dit topic. Wel vanwege treurig nieuws. Jock is overleden. Ik ben helemaal is shock joh!

Ik las t :sob:

46 pas :sob:

Ik was opzoek waar ik dit kon posten. Zo erg :cry:
Heel raar dat je zo geshockeerd kan zijn, terwijl je iemand niet eens kent.

Het nieuwe seizoen is begonnen op net 5 met Jock. Zo ongelooflijk triest dat hij er niet meer is!