Ah helaas. Thanks!
Op de pot staat 3 maanden.
Er bestaan ook kleine potjes
Ik wil een nieuwe blender gaan kopen die niet te groot is en bevroren fruit en ijs kan blenden/crushen.
Is de nutribullet een aanrader? En zo ja welke?
Ja, wij hebben sinds kort de nutribullet pro exclusive, en dat is echt een fijne blender. Blendt top, past goed in de vaatwasser, chill dat je hem ook als beker kunt gebruiken. Ik heb er zelf een gekocht met allerlei extra’s, maar achteraf had ik ook prima de goedkopere versie via albert heijn kunnen kopen (waren ook nog leukere kleurtjes!)
Denk dat je m te groot vind, maar i lovvvvvvve m’n ninja blender
Wat is een goede glutenvrije vervanger voor ciabatta? Het hoeft geen brood te zijn, crackers oid mag ook.
En zelf brood/wraps/crackers maken? Bijv van allerlei zaden en met amandelmeel of van cottage cheese zie je ook een boel recepten voorbij komen.
Craft is een glutenvrije bakker maar ik weet niet of dat bij jou in de buurt zit.
Schär heeft glutenvrije ciabatta’s. Zelf nooit op, maar het is altijd te proberen
Ik zag ze, ja, ze zien er alleen niet zo briljant uit. Ik zou ze alleen halen als iemand hier zegt dat ze toch wel lekker zijn.
Ik vind al dat glutenvrij brood van Schar een zoete nasmaak hebben jammer genoeg. Net uit de oven valt het mee qua textuur maar die zoete nasmaak zoek ik niet in ciabatta…
Same! En wat vind je van Nairn’s? Als je die crackers toevallig ook kent.
Ik eet nu al lang niet meer glutenvrij maar ik herinner me dat die wel nog lekker waren. Anders eens kijken naar rijstcrackers? Bij jumbo hebben ze daar wel wat soorten van, iets van mitsubi (denk ik?) en nog een ander merk (vermeulen?) maar ik weet niet of die 100% glutenvrij zijn (wel lekker )
Vind dit echt de beste en lekkerste glutenvrije crackers oooooit en ook gewoon knapperig en neutrale smaak dus denk best prima voor met een dipje/allerlei beleg etc etc
Oh, ik vind deze juist niet zo. De sesam en zeezout variant van wasa vind ik dan weer wel lekker, maar die worden wel snel taai als je er beleg op doet. Nairn’s zijn mijn favoriet, vooral de flatbreads @Twijfelaar. Ik weet niet of stokbrood in plaats van ciabatta ook een optie is, dan vind ik schnitzer baguette grainy ook wel een aanrader.
Thanks, ik ga die laatste eens zoeken, die ben ik nog niet tegengekomen. Voor de flatbreads ben ik al naar twee winkels geweest, maar de schrappen zijn leeg. Ze zullen wel lekker zijn.
Ik heb sivri paprika’s en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet maken. Op internet zie ik vooral gegrild uit de oven, iemand ideeën?
Ik maak deze er weleens mee! (in het kookboek gebruikt ze ipv ‘4 green peppers’ specifiek sivri, een stuk of 6/een zak). Is heel lekker. Je kunt ook alleen de pesto maken als je geen zin hebt in de rest, die kun je met van alles eten.
O wat een leuke toevoeging aan risotto zeg. Ik zag die pepers laatst liggen op de markt dus ga dit binnenkort ook maken.
Leuk! Dat is al heel wat anders en kan ik ze er ook nog gegrild ernaast bij doen.
Als je er maar een paar extra hebt zou ik die er ook gewoon doorheen doen! Ik vind dat er naast grillen en pellen niet zoveel van de pepers overblijft. Kunnen er best een paar bij