Okay thnx! Ga ik hier naar kijken
Bij Xenos hebben ze glazen snijplanken, geen idee of dat wat is maar een vriendin kocht die laatst en is er erg blij mee!
Nee is echt kut! Snijdt heel irritant want het is glad en het is ook heel slecht voor je messen
En dat geluid en gevoel van het mes op glas heeft mij in elk geval kippenvel. Net nagels op een schoolbord
En gevaarlijk omdat het glad is. Dan schiet je mes toch zo uit?
Wow, goede tip, ik kende dit nog niet. Waar heb jij deze gekocht? Ik zie dat de prijzen enorm verschillen en op bol. com lijkt er ook wel wat dropshipping tussen te zitten
Daging smoor
Koreaans stoofvlees
Heb je een receptje van koreaans stoofvlees wat echt een aanrader is, die heb ik nog nooit op
Ik heb het zelf alleen nog maar 1 keer gemaakt met de instant pot (soort snelkookpan) met dit recept maar ze heeft ook een recept voor gewoon stoven. Het gaat er vooral om dat je heel veel knoflook toevoegt, sojasaus, gochujang, gember, een soort azijn, sesamolie. Dat geeft de smaak.
Verder als je koreaans stoofvlees googled hebben de meeste recepten die ingredienten.
Wel grappig hoor want als je koreaanse kip ofzo google krijg je ook gewoon recepten met vooral als enige verschil dat er een schep gochujang en sojasaus ofzo in zit dan vinden mensen het al koreaans. Maar goed, ik had dus ook de koreaanse kip van flying foodie gemaakt en was wel erg lekker dus ja… zolang er die smaakmakers inzitten krijg je sowieso wel een lekkere smaak.
Ik heb ze bij Stijlster gehaald, waren ook vrij snel binnen!
Hebben jullie tips voor een fijne staafmixer? Ik heb helaas geen budget voor een Bamix. Zou zo’n set met van die hakbekers wel chill vinden.
Ik heb deze en vind m heel fijn: Bosch MSM67160 ErgoMixx - Staafmixerset - 750W - Zwart | bol
Ik heb houtvezel snijplanken en ben daar erg tevreden over! Ze kunnen in de vaatwasser en messen blijven scherp. Ik heb er 1 van Epicurean en 1 van Homey’s. Die laatste is met een soort rubber hoekjes waardoor de plank goed blijft liggen, dat is wel een aanrader.
Ik heb deze - of net een variant erop: Philips HR2682/00 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Ik vind 'm fijn. Ik had bij een eerste staafmixer zo’n set met allerlei hakmolens en opzetstukken, maar daar maakte ik eigenlijk nooit gebruik van. Ik had er niet direct toepassingen voor, maar echt heel lekker vond ik het nou ook niet werken. Nu dus alleen de gewone staafmixer en de rest nooit gemist.
Ik heb ook die ene die @boonie aanraadt. Met nog een extra mesje voor ijsklontjes. Ben er erg tevreden over voor soep e.d., maar heb het idee dat de moter soms een beetje begint te haperen. Heb hem wel al bijna 6 jaar en gebruik hem intensief.
Hebben jullie een betaalbaar idee voor etiketten voor voedsel? Zowel een beetje ‘mooi’ voor op zichtbare potten als handig voor in de vriezer. Ik dacht nu aan Washitape maar weet niet of dat de diepvries overleeft. Liever niet online
Ik heb deze van Niimbot inmiddels een jaar in gebruik en ben er erg blij mee. Hij is ook bij Crafts & Co en Bol verkrijgbaar, maar daar is hij duurder.
Printen gaat vanaf een app op je mobiele telefoon, en je verbindt hem dan met Bluetooth. In de app kan je kiezen voor verschillende fonts en dergelijke, en etiketten zo mooi maken als je zelf wil.
Ik gebruik de labels voor van alles, maar vooral voor vershoudbakjes in de vriezer. In de vriezer blijven de etiketten gewoon goed!
Sommige negatieve recensies bij Bol hebben het over een betaald abonnement maar dat is helemaal niet nodig. Ik heb wel een account gemaakt zodat ik mijn meest gebruikte labels kan opslaan en eenvoudig opnieuw kan printen, maar betalen daarvoor is absoluut niet nodig.
Iemand toevallig nog tips voor vega recepten die je goed voor kan bereiden voor 6 personen? Ik maak dan meestal melanzane of the stew van Alison Roman maar ben eigenlijk op zoek naar wat nieuwe inspiratie.
Rendang van spitskool
Jackfruit stoof
Quiche met courgette en geitenkaas
Spitskool in kwarten uit de oven
Vega lasagna
Ik ben best een keukenprinses geworden al zeg ik het zelf maar nu heb ik een boek van Ottolenghi van een vriendin geleend en ik durf denk ik één recept aan . Nog even moed verzamelen