MastercheFF

Jaa lijkt me echt prima kunnen, lekker juist! En volgens mij best een normale combi?

1 like

Iemand deze wel eens gehad? Lekker?

2 likes

Ja, ik vond ze best prima!
Edit: had de vegan variant

1 like

Dan ga ik ze gewoon eens proberen :partying_face: heb dit overigens nog niet eerder gehad, alleen eens in zo’n sushi restaurant maar dan is het gewoon een los gerechtje. Hoe eet je dit als maaltijd, wat eet je erbij?

Ik gooi ze altijd in mijn noodlesoep.

3 likes

Ja ze zijn meeeega lekker!! Ik eet ze meestal bij iets dua niet als hoofdgerwcht maar kan ook lrima ala hoofd met wat groenten en rijst erbij

1 like

Wraps? Je kan ook veel inspiratie vinden als je bento box recepten opzoekt

Heeft iemand wel eens goelong goelong gemaakt? Ik lees dat het lauwwarm geserveerd moet worden. Ik wil het graag maken voor een babyshower maar heb een uur reistijd dus halfwarm serveren gaat zeker niet lukken, zijn ze koud ook lekker?

Ik wil tiramisu maken straks, daar heb je espresso voor nodig maar ik heb geen koffiemachine. Wat zou de beste optie zijn?

Ik zou voor de oploskoffie gaan, je wil alleen koffie en geen melk en in de onderste zit ook melk.

4 likes

Oploskoffie werkt het beste. Dan kan je ook nog bepalen hoe sterk je het wilt hebben. Die ijskoffie is voornamelijk melk met een beetje koffie

2 likes

Ja is zeker lekker, ik vind het lekkerder zelfs.

1 like

@Sovereign kan inderdaad prima!

2 likes

vond net een potje echte??? geconserveerde truffels voor 6 eu ongeveer

kan dit goed zijn en moet ik mijn slag slaan?

1 like

Ik zou het voor 6 euro zeker proberen! Niet geschoten is altijd mis!
Zomertruffel is de minst geurige variant van de zwarte truffels. En ingemaakt klinkt alsof er iets is, dat 'm langer houdbaar houdt, dus dat kan invloed hebben op de smaak. Maar gewoon proberen en lekkere pasta maken!

3 likes

Te laat maar met chocolademelk is ook lekker.

1 like

Goeie! Ga ik volgende keer proberen

2 likes

Wij doen een lunch maar ik ga niet super culinair doen want ik heb weinig tijd en er komen best veel mensen (normaal vieren we eigenlijk nooit pasen).
Ik maak een grote pan soep, brood met verschillende dips erbij, gevulde eieren (love die een keer per jaar), scones en koekjes. Denk dat ik ook nog wat fruit op tafel zet.

2 likes

Deze freeloader gaat naar haar ouders huis waar een full english breakfast staat te wachten. Lekkerste scrambled eggs, baked beans, tomaatjes uit de oven, champignons, denk iets van sausages en/of bacon. Zal vast paasstol zijn en zo een superdroge broodhaan want das traditie. ‘s Middags voor thee scones.

Jij?

10 likes

Hier nooit een ontbijt met Pasen, wel een lunch! (ofja, iets tussen lunch en diner in eigenlijk?)
Mijn moeder gaat deze keer alles voorzien en dat wordt sowieso een aspergesoep (met asperges uit eigen tuin!), mogelijk nog wat hapjes vooraf, een variatie aan verse broodjes met 10 soorten beleg/tapenades, lichtgekookte eitjes etc. Kaasplankje en taart erna.

1 like