Ohh nu twijfel ik of ik niet ook deze bedoel, mn herkenningspunt was de palmboom op de verpakking maar die hebben ze allebei :’)
Ik wil dit recept volgend weekend voor vrienden maken:
Maar wat zal ik er verder nog bij serveren?
Rijst? Een bepaalde groente of salade?
Ik zou er gegrild brood en een salade bij serveren als je het als hoofdgerecht serveert.
Klinkt lekker! Inderdaad zeker brood om het vocht lekker mee te kunnen dippen. Misschien ook nog iets van gewokte groenten erbij zoals paksoi, bimi of groene asperges en wat zoetzure komkommer.
Hey ik zoek een blender waarmee ik makkelijk zelf hummus en pesto kan maken.
Ik heb via de zoekfunctie de magimix blender gevonden, was volgens mij wel voor iets anders. Dus ik vroeg me af of deze blender ook hiervoor goed werkt?
Of er andere beter/ handiger zijn?
Ik heb een magimix mini le plus keukenmachine en die is prima om humus en pesto te maken. Ik heb lang humus gemaakt met een staafmixer, maar je hebt echt de kracht van een food processor nodig om het mooi glad te krijgen.
Ik denk dat er ook andere apparaten goed zijn voor deze twee dingen, maar een magimix heeft wel een hele goede een zware motor die ook een lange levensduur heeft. Ik vind het een goede aankoop.
Ja zoals @grace zegt doe ik dit soort dingen gewoon in m’n hakmolentje! Is alleen wel een beetje klein voor de hoeveelheden hummus die ik wil maken haha, maar qua kracht is het echt prima
Ik maak hummus en pesto in de keukenmachine, heb er een van magimix.
Mijn collega was op vakantie jarig en ging net uitdelen met een bol gerookte knoflook van een kraampje langs de weg in Frankrijk.
Ik zou heel veel overhebben voor het recept van hun linzensoep
Ik vond dit recept chill, wel lang geleden dat ik het heb gemaakt maar het was goed voor avg.
Een fruitsalade? Dan heb je ook wat zoets en smaakt extra lekker bij mooi weer. , Of wil je enkel hartige dingen?
Kleine glaasjes gazpacho?
(Vega) knakworst in bladerdeeg natuurlijk!
En deze zijn ook lekker
Wat heel handig is voor al die kopieën van recepten is een fotoalbum. Daar kan je ze heel makkelijk inplakken en dat bladert goed door en is stevig. Ik kwam laatst achter deze tip en vind het echt top werken!
Ik schrijf ook vaak recepten over in een speciaal receptenopschrijfboek maar soms heb ik in een keer zoveel recepten geprint/gekopieerd dat plakken in een album sneller gaat.
Of in plastic insteekhoezen in zulke albums, blijft t lekker schoon
Als in een fotoalbum? Ik wist niet dat dat bestond! Ik heb wel eens gewekt met een map en dan van die doorzichtige insteekhoezen maar dat vind ik niks. Onhandig formaat en die hoesjes glinsteren soms zo onder de lamp waardoor je het niet goed kan lezen.
Maar ik hou van kookboeken waar vlekken inzitten en krekels en krabbels. Dat ziet er zo leuk gebruikt uit.
Ja action heeft soms zulke, maar dat komt eigenlijk neer op insteekhoezen net als in een map en een grote ringband aan de zijkant, maar dan vind je het waarschijnlijk niet zo prettig ook
Zag dit op de officiële website. Het is te ver weg voor mij maar misschien heeft iemand er iets aan.
Ik wil deze week ottolenghi spruitjes met bruine boter en zwarte knoflook maken maar heb geen inspiratie voor een lekker bijgerecht, iemand een goed idee?
Geen: vlees, vis, paddestoelen, linzen