Mededeling: Troll accounts

Stop it u

3 likes

Als ik me hier zo kut zou voelen, dan zou ik niet zó snel weer terugkomen. Dan zou ik mezelf ofwel een hele tijd terugtrekken en het dan nog eens proberen, ofwel een ander forum zoeken waar ik de sfeer wél leuk zou vinden.

3 likes

Volgens mij zijn er mensen die allebei ook in real hebben gemeet dacht ik hierboven ergens te lezen

1 like

@moderators maar kunnen jullie uitleggen hoe jullie erachter zijn gekomen? Is er naar IP adressen gekeken?

Ik vond Kae trouwens altijd al sterke verhalen hebben dus vraag me af of zij zelf ook geen troll was?
Oh lees nu dat mensen haar gemeet hebben

5 likes

Ja correct me if I am wrong, maar dat zei iemand hierboven een keer haha

Ben ook benieuwd hoe dit bekeken is. Daarbij, je kan toch van verschillende devices posten en als je beetje je best doet download je toch gewoon een proxy. Maar misschien waren ze niet zo slim en is inderdaad hetzelfde ip adres herkend

TROLCEPTION

3 likes

Is ook nog maar de vraag of dat allemaal echt is…:male_detective:t3:‍♀️

ohja!

Godver, ik kom er nu pas achter dat die vrouw CHAR heette.

22 likes

Nou @boemboem en @Mhysa welkom to the moderatorschap

29 likes

Wel opvallend dat best veel mensen het op zich niet problematisch vinden om onder een nep-identiteit op een forum te zitten. Wat is dan precies het punt van forummen? Privédingen over anderen lezen? Dan kun je toch net zo goed niet posten of geen account aanmaken?

14 likes

Maar “mag” je wel 2 accounts tegelijk hebben? Als je gewoon met allebei normaal post maar bijv. niet wilt dat bepaalde dingen van account 1 gelinkt worden aan account 2?

1 like

ik heb geen idee wie dat zijn maar ik zocht nu op ene naam uit nieuwsgierigheid maar ik vond enkel eenpost over anaal dat verkeerd ging en ouders die binnenvielen op de kamer

32 likes

Lol

HAHAHA

@L.C @Colaatje

Jullie zijn wel snel het vertrouwen kwijt na deze gebeurtenis. Geen probleem hoor, maar misschien niet mensen beschuldigen/vermoedens uitspreken van troll-zijn als je daar geen bewijzen voor hebt? Dat is namelijk niet zo chill.

Hahaha nu herinner ik het me weer

Ze had altijd hele sterke verhalen :joy:

1 like

to be fair shit happens :frowning:

5 likes

was het @quantum ?

22 likes