Mededeling: Troll accounts

Ik vind het ook irritant haha! Ik wil graag een lijstje met iedereen :stuck_out_tongue:
Maar ik heb heel veel getwijfeld over een nieuwe naam maar was toch te gehecht. Iedereen die oplettender is dan ik zou het toch meteen doorhebben :stuck_out_tongue:

2 likes

Die had een kind toch? Dus dan was ze in ieder geval niet constant qua verhaal. Maar denk het niet

1 like

Wel heb ik hier volgens mij met heel andere mensen (soms) interactie dan op EGF haha

@EllaFitzgerald en @Sabr Hierom heb ik dus mijn oude avatar nog terwijl ik eigenlijk wel graag iets anders wil. :thinking:

Sorry, offtopic. Heb niet echt iets bij te dragen aan dit gesprek verder, want dit was compleet langs mijn gegaan. Ik deel de mening van @anon76889665

1 like

Ik ben het ook wel grotendeels eens met @anon76889665, @Eddie enzo, zie ook punten van @LizzyBennet, @Totoro, nouja misschien is het handig om de (te hanteren) precieze definities van trollen en anoniem zijn enzo opnieuw op een rij te zetten. Ik zou er wel behoefte aan hebben in elk geval.

2 likes

Ik vind het ook een beetje een " Zij doen gemeen tegen ons laten we nep accounts aanmaken om hun terug te pakken" actie.

8 likes

Het stoken en pesten van Kae heb ik niet meegekregen, anders had ik daar waarschijnlijk wel wat van gezegd tegen haar, want ik houd daar niet van, het stoort me en ik stel me voor dat het anderen ook kan storen.

Helemaal eens, maar dat hoeft dan nog niet zo en public te worden verkondigd. Geef ze gewoon een waarschuwing als moderator en houd het in de gaten. Mochten ze accounts met leugens blijven maken blokkeer je gewoon dat ip. Ik snap de hang naar openheid vanuit de mods, maar nu wordt het echt zo’n heksenjacht.

7 likes

Dan nog geldt wat ik zeg: blokkeer gewoon dat ip voor een maand ofzo en klaar.

2 likes

Ik vind het eerder bijzonder hoeveel vertrouwen jij blijkbaar nog hebt terwijl je zelfs in real life contact hebt/had en hebt gemeet met mensen die vervolgens hier iedereen voor de gek houden

26 likes

Je kunt het als mod nooit helemaal voor iedereen goed doen :slight_smile:
Wat m.i. niet wil zeggen dat er niet over de verschillende kanten gepraat kan worden though

3 likes

Ja wellicht… volgende keer maar een referendum organiseren

1 like

Neeeeeeeeeeee geen referenda alsjeblieft :cry:

12 likes

Ja ik vond ze allebei ook echt leuk. Heel jammer dit!

4 likes

Hoezo niet? We kunnen politieke partijen oprichten die dan campagne voeren elk jaar. Die maken dan campagnefilmpjes en partijposters die je dan via cookies ook op andere websites te zien krijgt. We kunnen stemmen via polls en een über-FF als een soort minister-president kiezen. En we kunnen moties van wantrouwen indienen jegens vermoedelijk trolls en dan kunnen we ze wegstemmen of nog een kans geven. Ik zie het voor me jongens!

9 likes

HELP! Het is net de echte maatschappij! :cold_face:

6 likes

Ik was echt totaal niet serieus, maar er zitten ongetwijfeld elementen in die zouden kunnen werken haha

Nieuwe accounts is dus gewoon draaideurpolitiek :face_with_raised_eyebrow:

Tja snap dat t heftig overkomt, maar dat is juist wat de meeste trollaccounts ook doen toch, heeeel normaal posten maar toch heeft het altijd ergens een dramatische factor. Maar zal hier niet verder over gaan speculeren

2 likes

Ik denk dat mensen anders in een ander topic zouden posten

7 likes