Mededeling: Troll accounts

Moet ik ineens iedereen wantrouwen omdat twee mensen hier een nepaccount hadden? Dat zou wat zijn. Ik vertrouw er ook op dat jij geen troll bent, zou ik dat dan ook moeten wantrouwen? Natuurlijk houd ik in mijn achterhoofd (!) dat ook jij een troll kan zijn, maar dat betekent niet automatisch dat ik je niet meer vertrouw.

1 like

Volgens mij was er toch gewoon al een Lola op egf?

Maar het Lee account was er dus al voordat Lola wegging he? Want ik had zelf een paar dagen geleden de theorie bedacht dat Kae Mulier was maar dat ze te snel verdacht werd en daarom het Lee account had gemaakt (want Kae-lee). Maar had dus niet verwacht dat dat Lola was die zelf tegelijkertijd ook als Lola postte?

Ps moest dit iemands echte naam zijn (@Virago?) stuur me dan maar een pb dan haal ik het weg!

:thinking: Hmm

Ja ik zou dit best willen. Merk dat ik op dit forum veel opener ben en veel meer deel. Het voelt meer als een community ofzo maar misschien moet ik daar wel wat voorzichtiger mee zijn eigenlijk. Dat besef ik nu doordat iedereen hier blijkbaar met andere intenties zit.

En doorgaans wordt de SOA/diarree-account niet aangemaakt na eerst verkondigd te hebben dat het niet meer leuk is op dit forum en je daarom weggaat. Waarom
 kom je dan
 terug


23 likes

Persoonlijk vind ik het helemaal niet precies hetzelfde. Maar waar de grens precies zit is niet voor iedereen duidelijk of in elk geval vindt niet iedereen precies hetzelfde de grens. En daarover lijkt het me best verstandig om meer duidelijkheid te creëren.

1 like

Niet te vergeten


2 likes

Precies, dat vind ik ook, maar daarom is het toch niet gek dat die onrust ontstaat?

Bovendien blijft de intenties van een ander iets waar je meestal enkel over kunt speculeren (hooguit met grote waarschijnlijkheid iets kunt zeggen)

@Sabr je hebt zelf toch ook een andere naam? :stuck_out_tongue:

3 likes

Verder niet heel relevant voor dit topic, maar toen ik â€˜ĂŒber-FF’ las moest ik meteen weer denken aan die kutstatussen op het egf. Ik vond het al zo eng om mee te praten daar, stond er eerst ook nog eens een hele poos ‘Rookie’ naast ĂĄl je posts. Verder keek ik ontzettend op tegen mensen die ĂŒber of guru waren. Ik heb het zelf nooit verder dan super geschopt daar.
Al met al ben ik echt blij dat we die onzin hier niet hebben :blush:

12 likes

Dat was het woord wat ik al heel de dag zocht rookie hahaha.

Op het egf was je of een rel rookie of een trol

4 likes

In principe heb ik niet veel over deze issue te zeggen, omdat ik met beide niet echt close was. Deze transparantie is wel mooi om te zien.

Wordt ondertussen wel tijd om @quantum officiële trollen-expert van het forum te maken.

8 likes

Master of dots
 
 
 
?

2 likes

Hahaha dat zou een plottwist zijn!

Ik zit hier nu echt zo:

ik ben echt zo retard want ik herken niemands forumnaam zonder avatar er bij dus die namen (behalve kae) zeggen me nu ook niks. Maar wel weer lekker spooky dit

15 likes

Hahaha precies dit!!

Waarom is jouw profielfoto weg :broken_heart:

image

20 likes

had er even geen behoefte meer aan :woman_shrugging:
en ik weet geen nieuwe!

2 likes