Mededeling: Troll accounts

Neee!! Ik ben dat maar ben geen troll hahaha ik lees wel mee maar geen account tot ik dit zag :flushed:

2 likes

Hahaha dat maakt toch niet uit. Ik kan ook nogal ongenuanceerd posten & heb inderdaad wat jaartjes geleden wat dingen gepost die misschien wat raar zijn maar was geen trollgebeuren alleen pubergedrag en ik ben niet de beste in mezelf verwoorden dus ik denk dat het daar mis is gegaan:yum:

1 like

Haha misschien is het tijd voor het topic ‘KUWFF’, waarin al het forumdrama even wordt uitgelegd

14 likes

Haha ja een soort dagelijks drama-Youtubekanaal. Met re-enactments natuurlijk.

6 likes

Ik vind dit echt wel heftig, ik zou nog met Lola een kopje koffie drinken. Echt heel raar voelt dit.

4 likes

Kun je toch nog steeds doen? Of heb je geen contactgegevens van haar?

Nee, verder geen contact gegevens. Ze had me een pm gestuurd een tijdje geleden.

Lola heeft wel net op instastories gereageerd op dit topic en over ‘trollaccount’ @Lee

1 like

Is dit topic niet een keer klaar? Alle tijd en energie hadden we ook in leuke topics kunnen steken waar het wel gezellig is.

6 likes

Mwah, ik vind dat niet aan jou. Ik vind dat er best heftige beschuldigingen zijn gemaakt en ik vind het eigenlijk wel rot dat ze geeneens een mogelijkheid hebben om zelf te reageren. Beetje hoor, geen wederhoor. Dan worden er ook nog even insta accounts gedeeld. Toevallig heeft iemand nu een poging gedaan om toch te reageren, dan vind ik het wel zo eerlijk om te delen.

8 likes

Wat zegt ze dan?

Dat ze het niet eerlijk vind omdat ze geen trol is en ze er verdrietig om is want ze kan nu nooit meer terug komen

3 likes

Ja, dat blijkt natuurlijk niet uit je post. Ik snap je overweging zeker. Alleen was mss een simpele waarschuwing beter geweest zonder noemen van details. Bij Kae snap ik het wel, maar volgens mij heeft Lola ook echt een foto van zichzelf erop staan.

En trouwens, als je de discussie zat bent snap ik wel hoor. Het staat je dan vrij om het topic te blokkeren, niet mee te lezen of in ieder geval zelf ergens wat leuks in te brengen. Sorry dat niet iedereen paraat staat om je te entertainen, kom dan niet in dit topic.

3 likes

Ik vind dat je t juist goed hebt omschreven, sensatiezoeker als ik ben ging ik gelijk kijken of ik hun accounts kon vinden maar lukte me niet met de gegeven info omdat ik geen vrienden met hen ben

8 likes

Ik vind het juist fijn dat je dit hebt gemeld. Ik denk niet dat iedereen zich er van bewust is dat ze deze profielen hebben toegelaten tot hun eigen profiel. Wat je daar dan zelf mee doet, is weer wat anders.

5 likes

Maar Lola en Kae hebben ook foto’s van zichzelf gepost, of was dat dan ook iemand anders?

Het lijkt mij eigenlijk best naar in hun geval als mensen je op straat oid. herkennen nu als “de trol”. Maargoed ik weet het fijne er verder ook niet van.

Maar het is toch ook niet zo dat zij nu ‘nooit meer terug kunnen komen’? Dat vind ik overdreven slachtoffergedoe. Beetje verantwoordelijkheid nemen hoor. Ten eerste heeft niemand reden om aan te nemen dat mensen die afscheid nemen met ‘ik vind het hier niet leuk meer’ ĂŒberhaupt terug gaan of willen komen. Nou ja dat bleek dus niet het geval want allebei waren ze meteen weer terug. Ook goed, alleen jammer dat dat dan met een beetje gekke nep-accounts was. Maar dan nĂłg, als de meiden weer mee willen kunnen forummen kunnen ze toch gewoon een berichtje naar de mods sturen of een account aanmaken en zeggen hoi allemaal, sorry dat was beetje onhandig, we willen graag weer meeposten? Dan is dat toch prima? Waarom moeten er dan in plaats daarvan Instastories gemaakt worden? Vind dit een hoop drama tussen een groep volwassen vrouwen.

27 likes

Ik snap het vanuit jouw kant ook wel, ik had het alleen misschien niet gedaan. Er worden gewoon best ernstige beschuldigingen gemaakt en daar bovenop kwam dit, terwijl ze nog steeds zelf niets kunnen inbrengen. Ze had volgens mij ook andere volgers dan enkel forummers, dus kan me voorstellen dat je dat mega kut vindt.

2 likes

Wow ik zie dit nu pas. Ik vind dat er goed gehandeld is, ik snap echt het nut niet van een tweede account waar je je heel anders voordoet. Vind ik idd vaag en ergens een wat onveilig gevoel geven. We zijn geen 12 meer toch, als jij gaat trollen dan moet je er rekening mee houden dat je ontmaskerd wordt en dat je vervolgens het vertrouwen van mensen schaadt. Da’s lastig te repareren.

Misschien goed moment om die 50 post naar 100 op te hogen haha.

13 likes