Members Only kwestie

Dat is inderdaad de naam van de groep die toegang heeft tot de Members Only categorie. Dat daar ook accounts tussen zitten die niet recentelijk hebben gepost zal kloppen, aangezien zo’n opschoonactie nog niet is uitgevoerd.

Klopt helemaal, daar zorgt die naam voor enige verwarring. Regu lar is de naam van een standaard aanwezig vertrouwensniveau, FF_regulars de naam van de groep die in het leven is geroepen om een afgesloten gedeelte te maken. Als mensen hun posts verwijderd hebben zijn ze ook niet ineens uit de groep verwijderd, kan me voorstellen dat er zo een of meer tussen zitten. Met nul posts word je in ieder geval niet toegevoegd.

Haha nee, we hebben het over twee delen, het openbare (wat het grootste gedeelte is) en de Members Only categorie. Ik hoop dat ik zo wat heb kunnen verduidelijken, als je nog meer wilt weten hoor ik t graag!

4 likes

Waar staat überhaupt het MO forum?

al die topics zitten samen in de categorie Members Only, net als bijvoorbeeld Centraal Station of Entertainment. alleen zie je die er pas bij zodra je er toegang toe hebt.

Jeetje, dan kan je ze meteen net zo goed een 1-jarige opleiding in de avonduren laten volgen. Ik vind dit wel heel ver gaan hoor. Ik vind het eerste rijtje écht genoeg. Vooral dat je geen forum-stop mag inlassen, vind ik echt een rare regel.

4 likes

Ah oke! Echt helemaal onzichtbaar haha. Ik was een tijdje terug zelfs helemaal vergeten dat er een MO gedeelte was totdat ik openbare topics erover zag verschijnen. En nu heb ik het gevoel dat ik iets mis en er niet bij hoor :joy:

1 like

Ik voel me ook een beetje aangesproken, niet vanwege het spammen, maar wel omdat ik ook niet suuper actief mee post. Maar ik denk dat de vraag die jullie eerst moeten beantwoorden is; hoe besloten willen jullie de members only community maken? En hoe belangrijk is het dat iedereen actief mee post? Want veel van deze maatregelen die ik hier boven lees maken het een heel exclusief iets. Als mensen de moeite nemen om 50 posts te plaatsen, is dat al niet genoeg als teken dat ze er echt graag in willen? Ik vind het natuurlijk ook niet oke dat mensen maar gaan spammen, maar je moet wel ergens een lijn trekken.

Maar het gaat er niet om dat ze er echt graag inwillen. Het gaat erom dat in MO mensen zitten die actief zijn om het vertrouwensniveau beter te kunnen garanderen.

5 likes

Enig idee wanneer hier een beslissing over gemaakt wordt?

1 like

Morgen gaan we in beraad! Ter informatie: tot die tijd liggen de aanvragen voor Members Only ook even stil.

6 likes

Ik vind het goed zoals het is. Dat je een x aantal posts moet hebben om bepaalde topics te zien (50 is prima). Ik vind ook niet dat we moeten overdrijven, het blijft gewoon een forum/internet. Ik zie ook niet in dat hoe meer posts betekent dat je betrouwbaarder bent? Er zijn genoeg mensen die hun hele vrije tijd steken in mensen oplichten op internet. En mensen die weinig meeposten en nooit iets kwaad zullen doen met privé dingen die ze op een forum lezen.

11 likes

Zijn jullie er aan uit geraakt?

1 like

Als we zo ver zijn, horen jullie het uiteraard.

1 like

Beste allemaal,

De poll heeft een week online gestaan en we hebben al jullie suggesties verzameld. De meerderheid is voor het aanscherpen van de regels dus daar gaan wij in mee. Hieronder vind je de nieuwe voorwaarden voor de Members Only categorie. Let wel, alle suggesties zijn besproken en overwogen maar ook de haalbaarheid voor ons als mods en admins hebben we hierbij in overweging genomen:

  • Je bent tenminste 30 dagen lid
  • Je hebt tenminste 50 posts geplaatst
  • De topics over tv-programma’s tellen niet mee in de post count.
  • Spammen is niet toegestaan.
  • Je wordt verwijderd uit de MO groep als je 3 maanden niet actief of vrijwel niet actief bent geweest. Dit hoeft niet in de MO topics te zijn. We gaan er vanuit dat jullie in dezen op ons vertrouwen, wanneer we iemand als niet actief beschouwen.
  • Je kunt een nieuwe aanvraag voor MO doen nadat je weer 50 berichten hebt geplaatst.
95 likes

Goede beslissing, 1 vraagje… wat zien jullie als niet actief? Letten jullie op dat dit niet teveel werk voor jullie is?

2 likes

Dat is dus aan ons om per geval te bekijken. Daarom vragen we jullie ook om erop te vertrouwen dat we dit netjes aanpakken. En om zoveel mensen zal dat niet gaan.

3 likes

Ik heb een paar dagen geleden een aanvraag gedaan, moet ik deze even opnieuw doen of wordt deze nog in behandeling genomen na deze update?

Ik heb dezelfde vraag, volgens mij heb ik zonder mijn “tvprogramma-posts” ook genoeg posts nu.

Als je voldoet aan de eisen kan je het indienen en zo niet zullen ze zeggen joe try again later :thinking:

1 like

Alleen als je een premium member bent

4 likes

Wat je 500 posts kost

1 like