Ik begrijp jou ook wel. Op het vorige forum heb ik ook een x aantal maanden meegelezen, maar ik had steeds vaker het gevoel van ‘oh hier heb ik ook ervaring mee, misschien kan ik die persoon een tip geven.’ Of ‘oh ik heb nu toch iets meegemaakt wat ik eigenlijk kwijt wil, maar ik heb nu niemand waar ik het persoonlijk tegen kan zeggen.’ Of ‘ik zit ergens mee en wil graag tips hoe mensen hiermee om zouden gaan.’ Dus toen heb ik een account aangemaakt, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je nooit iets leest wat je aan spreekt en waar je ook iets over kwijt wil. Dus om in jouw woorden te spreken, vind ik (als je het even heel letterlijk gaat nemen) dat je wel profiteert van andermans verhalen zonder zelf ooit iets te plaatsen. Want stel iedereen denkt zoals jou, dan valt er op een gegeven moment niets meer om ‘heerlijk’ te lezen.
Dus ik zou je graag aan willen moedigen om lekker mee te schrijven. Wat je zelf ook al aangeeft over dingen waar je iets van af weet. En het hoeft echt niet spannend, cool of grappig te zijn.