Lijkt me idd lastig te beoordelen! Al denk ik ook wel dat je nieuwe aanwas moet blijven krijgen en dat je wel moet voorkomen dat toegang krijgen een maandenlange auditie wordt en je haast een VOG moeten afgeven.
Krijgen die mensen dan wel een âwaarschuwingâ voordat ze eruit gegooid worden? Lijkt me dan wel zo eerlijk, wie weet zit er een hele goede reden achter. En wat zijn dan de eisen om weer toegelaten te worden tot MO? Is daar al meer informatie over?
Ik heb het nergens gehad over mensen die niet posten maar wel meelezen, maar gewoon mensen die een tijd niet meer actief zijn. Dan kan ik namelijk wel een aantal goede redenen bedenken hoor. School, werk, vakantie, overlijden van iemand, break up etc.
omg ik ga binnenkort dus beginnen bij mijn nieuwe baan en dan hoogstwaarschijnlijk ook veel minder hier zijn/posten
mij dan nie meteen verwijderen he!!!
Ja eens over opnieuw 50 non-spam posts. Ik denk ook niet dat het iemands insteek is dat iemand die de toegang tot MO ontzegd wordt, in de toekomst nooit meer toegang mag krijgen @May . Als diegene weer normaal meepost en opnieuw een verzoek doet, moet dat gewoon kunnen neem ik aan.
Daarom is mijn vraag ook of daar al duidelijke regels over zijn, aangezien iedereen weer wat anders vind natuurlijk.
Volgens mij gaat dit topic over een aanscherping van de regels van MO, niet over de toegangseisen voor iemand die ooit in MO zat en er weer graag in wilt.
Indirect wel. Als de aangescherpte regels inhouden dat iemand de toegang ontzegd kan worden, kan er toch ook in de âregelsâ worden opgenomen dat de toegang opnieuw aangevraagd kan worden als iemand wel weer actief meepost?
Kunnen we niet een oplossing bedenken en die niet openbaar maken? Dus dat er bijvoorbeeld wordt ingesteld dat je vanaf 100 posts toegang hebt, maar dat niemand dat weet, dat het meer als verrassing komt
Hoezo zou je dit doen? Om spam tegen te gaan? Ik vind dit totaal niet transparant. Krijg er eerder de kriebels van en dan zal ik serieus een afweging maken of ik ĂŒberhaupt hier wil posten en een member wil zijn.
Dat klinkt ook wel heel zwaar, alsof het een hele levenskwestie is. Het is maar een forum.
Dat moet toch niet het norm worden? Ik heb wel gelijk mijn vraagtekens erbij.
Ik ben zelf zoân lid die niet veel post in de non-member topics maar wel veel lees en like. Op het EGF zat ik meer in de topics die nu memberonly zijn. Snap wel dat iemand eerder zei dat dit meer openbaar voelt. In members only zal ik sneller een foto posten bijvoorbeeld (wat ik deed voordat deze regel inging).
Nou, precies dat dus. Het was maar een suggestie, als dat niet werkt helaas, maar dan hoeft het forum niet direct kut te zijn
En dan zou je voor elke x een poll kunnen maken voor het aantal, als je dit echt in extreem goed overleg wilt haha
Je kunt natuurlijk niet controleren of iemand daar de waarheid post, maar dat kun je dan van het hele forum zeggen: is het niet inderdaad een idee dat een nieuwe member ook sowieso een âvoorstelvragenlijst/vriendenboekjetopicâ invult? Zodat we enigszins iets weten van wie er evt toegang krijgt?
Als âextra eisâ?
Ik vind dit best ver gaan, ik kan mij voorstellen dat dit voor mensen wel een drempel kan zijn. En wat voegt het eigenlijk toe want je kan complete onzin invullen.
Was ook niet zo serieus bedoelt hoor haha. Ik bedoel meer dat jullie dit zouden kunnen doen. Ik vind het sowieso goed hoe het nu is en van mij hoeft het niet verandert te worden.
Ja dat dacht ik dus ook⊠en het is idd niet echt betrouwbaar. Ik zou het zelf een âveilig ideeâ vinden maar heeft een hoge mate van schijnveiligheid
Ja dat vind ik inderdaad wel, maar ik vind sowieso heel het member only schijnveiligheid haha.