Menstruatie/PMS topic

Een topic om te praten, of meer gewoon zeiken, over dit ongemak. Ik heb persoonlijk heel erg de behoefte om dit leed te delen maar ik wil niet alle andere topics onderspammen.

Werd vanochtend wakker met zulk nare steken en heb zometeen tentamen. :frowning_face:

Nog meer mensen ongesteld?

2 likes

Nee gelukkig niet.

Vorige maand had ik een keer een stopweek ingelast (doe ik 1x per 3 maanden ongeveer ) maar was niet ongesteld geworden. Had wel echt buikpijn. Toch voor de zekerheid een test gedaan maar niet zwanger. Denk dat ik gewoon een keer oversloeg. Maar vraag me af of het vaker gebeurd? Ik slik de pil nu +/- 11 jaar en dit is toch wel voor het eerst.

Ja hiero!

Wat kut dat je er zo’n last van hebt, zo’n dag had ik gister. Pijnstiller erin en hopen dat je tijdens je tentamen niet al te veel last hebt ?

1 like

Ik ben zo raar ongesteld. Ben het dinsdag geworden en vannacht heb ik helemaal niet gebloed. Zo weird

Ik krijg 3 weken van tevoren al last van een opgezette buik en dat is zo irritant

Ik heb een mirena spiraal en nu word ik nog maar heel licht ongesteld maar soms wel echt meer dan een week lang steeds een heel klein beetje. Zooooo irritant

Ik moest net huilen omdat ik boodschappen moest doen en m’n hond voor een half uurtje alleen moest laten en hij zo lief/zielig keek.

Niet overdreven, echt gewoon 5 minuten full-on lopen snotteren.

Maar even een reep Tony’s gehaald met boodschappen doen… die is blijkbaar hard nodig.

3 likes

Ik meld me aan voor feestweek vandaag.
Ik wil liggen en iemand die eten en drinken voor me pakt.

Hier ook feest :roll_eyes: Hopelijk ging je tentamen goed!

Moest gisteren werken en heb echt een paar keer getwijfeld of ik niet naar huis zou gaan. Had de hele tijd buikpijn en hoofdpijn en had geen Aleve bij. Wel paracetamol dus die maar gepakt, hielp wel voor mijn hoofd maar was blij toen ik thuis was.

Ik ook helaas :roll_eyes:… Ik heb een nieuwe pil dus wel beetje anders ongesteld dan normaal (meer steken). En mijn vriend wil nu sporten, geen zin.

Hoe is je tentamen gegaan @Pantalones ?

Ik ben het nog niet. Shit. Al een week verder dan de bedoeling is. En ik kan niet zwanger zijn. Ik denk zelf dat het te maken kan hebben met heel veel afvallen maar nu wil ik toch wel echt graag ongesteld worden. Sip.

1 like

Is niet perse raar hoor denk ik. Ik heb bijna nooit bloed snachts. Dat haal ik overdag wel weer in haha . Ik gebruik dan ook nacht maandverband voor overdag em andersom. (Gebruik alleen maandverband, want tampons vind ik echt zo naar)

Dit topic is fijn om te klagen. Ik ben nu ook ongesteld en woensdag had ik zoveel buikpijn en rugpijn en ging ik een beetje dood van binnen. Het liefst wilde ik ook naar huis.

Ik ben nu ongesteld en heb fucking veel pijn en al 24 uur hoofdpijn, rugpijn, alles, maar de echte flood wil maar niet doorbreken.
Geef me alles en get it over with of rot op.

Sinds ik een nieuwe pil slik krijg ik altijd mega pijn in mn onderrug de dagen ervoor… terwijl ik dit nooit had. Heel irritant. Mijn goude combi aan pijnstillers is: naproxen + paracetamol + maagbeschermer.

Ik ben echt heftig ongesteld en vandaag al 2 keer doorgelekt. Kan wel janken :cry:

Ik heb net in de suptermarkt toegegeven aan mijn snoep cravings. Alles waar ik normaal voorbij zou lopen wilde ik echt kopen

1 like

De lengte van mijn cyclus lijkt eindelijk te stabiliseren na een jaar geleden gestopt te zijn met de pil. Ben zo blij. Varieerde het eerder van 30 tot 48 dagen, nu zit ik al drie maanden op 30 dagen.

1 like

Ja hoor, het is weer zover. Of tenminste, het wil nog niet echt doorzetten, maar wel al de hele dag zo’n zeurende buikpijn en rugpijn. Zit eraan te denken om een spiraaltje te laten plaatsen om hopelijk van die ongein af te zijn.

Ik heb nu net een koperspiraal en mijn eerste menstruatie sindsdien is nog nooit zo heftig geweest!!