Menstruatie/PMS topic

Ugh ik heb in juli 2017 mijn laatste prikpil gehad, en ben pas in augustus 2018 weer ‘ongesteld’ geworden. Tussen haakjes omdat mijn cyclus nog lang niet normaal is, ik ben gemiddeld 10 dagen ongesteld en soms tussendoor ook last van bloedverlies. Volgens mij ovuleer ik ook niet… Erg irritant allemaal, want mijn vriend en ik willen graag een kindje maar met die rare cyclussen gaat dat lastig.

Nog meer meiden die gestopt zijn met de prikpil en hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie cyclus ‘normaal’ was?

Ik heb zoveel buikpijn :frowning: en ik moest het vandaag worden, maar ben het nog niet echt vervelend want dan ben ik het waarschijnlijk nog op vakantie

Ik was echt mega clingy en irritant aan het doen tegen mijn vriend en ik wist niet waar het vandaan kwam opeens besef je dat je ongesteld moet worden en dat het dus niet jouw schuld is.

2 likes

Oeh ja een klaagtopic over ongesteld zijn. Ik heb al een paar weken doorbraakbloedingen, nu heb ik eindelijk een stopweek en damn het gaat ook los hoor. :cry: Ik heb mij donderdag en vrijdag ook echt als een bitch gedragen en dat kwam ook echt grotendeels hierdoor, dat heb ik normaal niet zo erg.

Ongesteld vind ik tot daar en toe, maar waarom hoort daar zweten, stinkende scheten en boeren laten bij? Alsof alles in 1 keer er uit moet of zo?
Ik ben 1 groot smerig stinkend ding.

Ik heb 8,5 jaar de prikpil gehad en het afgelopen halfjaar de normale pil. Vorige week ben ik gestopt en ik ben heel benieuwd wat mijn lichaam nu gaat doen. Ben ook heel erg bang voor cyclussen of juist geen cyclussen zoals jij beschrijft. Sorry hier heb je helemaal niks aan, maar ik kan je wel op de hoogte houden over hoe het bij mij gaat.

Ik en mijn dikke, bonkende, vlak boven mijn lip gesitueerde onderhuidse puist denken dat het binnenkort weer tijd is ugh

Zit er nooit op te wachten omdat ik letterlijk op alle rare en nare plekken ben doorgelekt (denk: schoolstoelen, kantoorstoelen, treinstoelen etc)

1 like

Bedankt voor je reactie! Ik heb alleen te vroeg geklaagd want in ben er twee weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben :scream: en dat met zeer onregelmatige cyclussen en negatieve ovulatietesten… ik heb geen idee hoe wat en wanneer, ben er zelf ook nogsteeds verbaasd over. Wel heeel blij mee!

3 likes

Ooooo wat geweldig! Gefeliciteerd!! Nou dat belooft veel goeds voor mij hopelijk :joy:. Nee hier wel een grote kinderwens maar nog niet op persé zeer korte termijn. Het stoppen met de pil heeft daar wel mee te maken, wil niet pas achter eventuele cyclusproblematie komen als we gaan starten voor echt een kindje. Maaarja onregelmatige en moeilijke cyclus zegt dus ook niet alles blijkt maar weer haha. Nee maar ontzettend gefeliciteerd. Als je het hier leuk vind en je lekker mee blijft posten in verschillende topics dan kan je Na 50 post toegang krijgen tot members only, daar zijn ook actieve zwangerschap/kinder topics

Joechei wat ben ik blij
Ben nog niet ongesteld maar het pms heeft besloten om al langs te komen.
Met een beetje pech heb ik hier nog 3 weken last van
En andere mensen ook van mij gezien ik een heks ben in die periode

2 likes

Hoe voel je je nu?

Het ziet ernaar uit dat ik nu eindelijk ongesteld ga worden, op de 76ste dag van mijn cyclus. Wil nog niet te vroeg juichen en haat ongesteld zijn, maar ik zou wel heel blij zijn als ik eindelijk weer eens ongesteld ben.

Best kut maar het voelt wel alsof het niet lang meer duurt gelukkig.

Ik vind slapen tijdens de eerste paar dagen van ongesteldheid zoooo kut. En ik heb nu ook intense buikpijn

1 like

Ik had met sporten iets verrekt (?) in mijn onderrug en nu ben ik ongesteld en die pijn op dat plekje lijkt wel versterkt te worden. Echt nog nooit zoveel last gehad van pijn , ook buikpijn.

1 like

6 likes

Ik vind dat er vanaf nu ‘agree girls?’ onder elke meme moet staan. Zo net een stapje te ver richting grap uitleggen.

2 likes

ja, ik wist dus niet zo goed wat ik dáár van moet vinden!

O shit ik wist niet dat dit topic bestond. Ik heb echt de heftigste ongesteldheid sinds ooit meegemaakt vanaf afgelopen woensdag. Dat gevoel van weer een gewone slip aan kunnen doen omdat het voorbij is, is echt een geluksmomentje voor mij

Nou ik ben eindelijk ongesteld, halleluja. Zo blij dat ik weer normaal kan denken :smile: verbaas me er zelfs over

Ik heb pcos en weet dus nooit wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Nu bloedde ik al een week, maar telde niet als menstruatie omdat er geen krampen waren of wat dan ook. Hele week zere boobs gehad, elke dag rond 9 naar bed, pleuris chagrijnig. Nou en na een week bloeden word ik nu beloond met mijn échte menstruatie, ik. heb. pijn. heel. veel. Gok dus op een week PMS en nu een week ongesteld, laf it :smile2: