Menstruatie/PMS topic

Ik had met sporten iets verrekt (?) in mijn onderrug en nu ben ik ongesteld en die pijn op dat plekje lijkt wel versterkt te worden. Echt nog nooit zoveel last gehad van pijn , ook buikpijn.

Ik vind dat er vanaf nu ‘agree girls?’ onder elke meme moet staan. Zo net een stapje te ver richting grap uitleggen.

ja, ik wist dus niet zo goed wat ik dáár van moet vinden!

Ik ben al twee dagen overtijd maar heb wel gigantische krampen. Zet gewoon door :rage:

O shit ik wist niet dat dit topic bestond. Ik heb echt de heftigste ongesteldheid sinds ooit meegemaakt vanaf afgelopen woensdag. Dat gevoel van weer een gewone slip aan kunnen doen omdat het voorbij is, is echt een geluksmomentje voor mij

Nou ik ben eindelijk ongesteld, halleluja. Zo blij dat ik weer normaal kan denken :smile: verbaas me er zelfs over

Ik heb nu de raarste ongesteldheid in tijden. Pas op de 45e dag van cyclus, na 3 zwangerschapstesten en heel veel verwarring, ongesteld geworden. Toen was ik het 2 dagen redelijk normaal, gisteren was er letterlijk de hele dag niks en heb ik zelfs seks gehad terwijl er geen bloed te bekennen was. Word ik vanmorgen wakker en ben ik alsnog ongesteld??!

Ik heb pcos en weet dus nooit wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Nu bloedde ik al een week, maar telde niet als menstruatie omdat er geen krampen waren of wat dan ook. Hele week zere boobs gehad, elke dag rond 9 naar bed, pleuris chagrijnig. Nou en na een week bloeden word ik nu beloond met mijn échte menstruatie, ik. heb. pijn. heel. veel. Gok dus op een week PMS en nu een week ongesteld, laf it :smile2:

Voor het eerst in bijna tien jaar lijk ik weer een normale cyclus (lees: ongeveer eens per maand in plaats van elk halfjaar) te hebben. Dacht dat ik dat prettig zou vinden, maar nee. Wat een ellende.

Ik moet ook echt elke 1 a 2 uur mijn menstruatiecup legen omdat hij dan al vol zit. Snap niks van die verhalen dat je 'm maar twee keer per dag zou hoeven legen.

Klagen mag hier! Tieten als beton, een grafhumeur en spierpijn in je billen… Alles mag.

Ik heb altijd cravings naar yoghurt maar ik ben lactose-intolerant :cry:

Moet over twee dagen ongesteld worden en heb nu al rommelende darmen en ik wil alles vreten.

Als ik ongesteld ben vind ik fietsers ook altijd zo vervelend, ook al doe ze niets verkeerd, ik wil ze altijd van hun fiets af sleuren.

Ik kan echt huilen om alles atm :sob:
Edit: en ben ook in staat om alles wat los en vast zit op te eten

Ik heb de pil vrij lang doorgeslikt en deze maand zit vol met doorbraakbloedingen en de daadwerkelijke ongesteldheid is ook echt intens weer. Volgende keer netjes stoppen eens in de zoveel tijd, zit te denken om mijn productieve plannen van vandaag af te zeggen :mask: En de paracetamol werkt niet en ibuprofen kan/mag ik niet

Kheb dus een hele lichte menstruatie, thank god. Maar mn eisprong jongens. Dat kan zoveel pijn doen. Heeft iemand dit ook? Zo’n mega steek constant aan de zijkant van je buik? Ik denk aan je eierstok (of kan dat niet :joy:). En pijnlijk borsten oehhh alsof ze 30kg per stuk wegen :persevere:

Iemand hier die ook pmss/pmdd heeft en ervoor in behandeling is?

Eisprong is niet per sé erger maar die voel ik ook wel ja

Wat voor behandeling bedoel je? Mentaal of fysiek? Ik heb het er in ieder geval wel met mn psycholoog over. Staat ook in de dsm als stoornis. Wist ik niet eerst!