Ik heb nu een high (heavy) model, een classic en 2 Brazilian van snuggs. Maar dat classic model zit echt heel raar? Ik snap niet dat mensen dat fijn vinden. Hij is dezelfde maat als de andere, maar snijd mijn billen zeg maar echt in 2 helften ofzo? En heeft ook helemaal niet veel rek in de naden. De Brazilian(string) modellen hebben trouwens het kruis veel te ver naar achteren. Dus alsnog lekkage aan de voorkant. Dan denk ik heb ik zon rare anatomie ofzo daar beneden? Dat zou dan toch iedere vrouw hebben?
Paar posts hierboven staat de ervaring van Bailey
Haha ik had een of andere Chippendale show. Viel het net op de 1e dag van mijn menstruatie 🫥 had geweeellldig kunnen zijn 🫠
Iedere maand weer die stomme PMS migraine, hartkloppingen, depressieve gevoelens, rugpijn,moe. En het vreemde is ik ben precies grieperig met keelpijn elke keer op dag 1 van m’n menstruatie. M’n leven ligt dan echt compleet stil, kan amper iets doen. Partner is gesteriliseerd dus neem niets van anticonceptie en heb 3 kinderen. Soms denk ik, ik laat liever alles verwijderen dan ben ik ervan af
Ik moet ongesteld worden en ik ben gewoon zoo prikkelbaar en fucking boos en chagrijnig om ALLES ik heb echt moordneigingen pff. En dan ben ik aan het opruimen en dan is de stofzuiger niet sterk genoeg dus krijg ik neigingen om een dyson te bestellen en ik wil een kitchenaid en een coach tas en ik wil gewoon heel veel geld uitgeven en huilen.
Wat naar, hoe gaat het nu?
Wat kunnen hormonen toch veel doen. Klinkt alsof je goed op weg bent, en fijn dat je het met iedereen hebt kunnen uitpraten.
Ik ga dit weekend zwemmen maar ben dan ook ongesteld. Zijn er tips? Sowieso tampon, ik geloof een grote/plus pakken?
Heb wel eens gehad dat ik toch lichtjes wat bloed verloor omdat er wat water in stroomt dat er in lichtroze vorm weer uit wil. Sorry voor de tmi. Zeker na mijn zwangerschap ben ik daar bang voor. (Meer wijdte en minder stevige bekkenbodem)
Vlak voordat je gaat zwemmen idd verse grote tampon in! Direct als je t bad uitkomt weer wisselen. Dus truc is bij mij altijd vaaaak wisselen want hij zuigt zich elke keer toch beetje vol met water en dan is t veel sneller verzadigd.
Nooo niemand beppy aanraden, die krengen zijn echt vreselijk, heb 2 van de 3 niet op eigen kracht uitgekregen
Ja de beppy wet had ik, had 3 tegelijk gekocht en je zou denken dat ik na 1 x bij de huisartsenpost wel mijn les geleerd had… Oprecht gewoon goed gebruikt, enkel met zwemmen ook, niet iets van penetratie oid dat het te ver zou kunnen gaan… Nja zal natuurlijk per persoon verschillen anders waren ze niet nog steeds in de verkoop maar ik gun echt niemand die ervaringen
Je zit niet helemaal in het goede topic geloof ik
Ooh huh sorry!!
Wat naar! Ik ben echt fan van Beppy, nooit problemen gehad met eruit halen
Same here! Het leek me eerst echt een vies idee (ik dacht echt dat je dat steeds zou voelen ofzo) en ik dacht gaat nooit werken, maar helemaal om. Echt zo fijn. Ik heb die van modibodi en die vind ik ook heel prettig.
Hai meiden! Ik heb een vraagje over menstruatie ondergoed.
Ik heb PCOS, en daardoor gaat mijn menstruatie alle kanten op.
Ik heb in het verleden een baarmoederopetatie gehad en daardoor draag ik alleen maandverband, maar laatste tijd lek ik snachts altijd door (vooral langs de randen en richting m’n billen ) nu had ik t idee om menstruatie onderbroeken te kopen en daar dan m’n verband in te doen, maar ergens ben ik bang dat het dan juist vervelend gaat zitten (ik gebruik de donker groene always met vleugels, dat is ook de enige die ik kan gebruiken ivm overgevoeligheid en dikte)
Is er iemand die op deze manier menstruatie ondergoed gebruikt? En ook een aanrader heeft voor wat voor soort?
(Een wekker zetten snachts heeft geen zin, slaap er gewoon doorheen )
Waarom wil je nog maandverband in je onderbroek doen? Het is juist bedoeld als vervanging. Als je bang bent nog door te lekken 's nachts, ik heb de zwaarste versie van modi-bodi voor 's nachts en daarmee red ik het de hele nacht. Dat is me met gewoon maandverband (ook de speciale nacht-versie) nog nooit gelukt en moest ik er altijd 1x per nacht uit om te verschonen.
Ik doe ‘s nachts wasbaar maandverband in m’n menstruatie ondergoed. Ik zou geen wegwerp erin doen omdat dat plak laagje op het absorberende me niet zo goed lijkt. Ik moet ‘s nachts altijd plassen en doe t maandverband dan in een emmer water zodat ik niet hoef uit te spoelen want dat vind ik teveel gedoe dan. En dan daarna maak ik dus gebruik van de onderbroek. Het absorberende loopt tot helemaal bovenaan je bil en dat is wel echt handig, weet je zeker dat het daar niet lekt.
@Swelgje ik heb de allerdikste onderbroek van modibodi en kan er nog steeds doorheen lekken. Maar ik snap dat dat niet gemiddeld is, ik heb endometriose
Oh dat lijkt me echt lastig (understatement). Ik heb 's nachts mijn zwaarte menstruatie en dit was voor echt dé uitkomst. 8 uur is dan ook wel de max. Maar gelukkig heb je een oplossing gevonden die werkt.