@Aile Oh ik ken best wat mensen die juist alles met de bus hebben gedaan in colombia, maar dat zou jij dus afraden? Het lijkt me ook super leuk maar op de een of andere manier voelt colombia onveiliger dan andere landen, of klopt dat niet echt?
@Pandava Daar zat ik in eerste instantie ook naar te kijken, wil echt heel graag naar de zoutvlaktes, alleen vluchten naar bolivia zijn echt enorm duur nu helaas…
@ Hummus Oh ja ook leuk!!
@Mexi Ja daar zit ik nu ook naar te kijken, costa rica ben ik al wel eens geweest en vond ik echt geweldig
Nou ik heb weer even nieuwe research gedaan en heb mijn oog nu op guatemala laten vallen. Hoe meer ik ging zoeken hoe meer ik eigenlijk tot de conclusie kwam dat mijn focus voor deze reis vooral ligt op hiken in de natuur en dat kan daar ook heel goed volgens mij. Wel echt mega ingewikkeld om een beetje een betaalbare vlucht te vinden. Op cheaptickets kan je bijv ook weer geen ruimbaggage er bij doen en die moet je dan los bijboeken. Het is ook hoogseizoen natuurlijk in augustus, maar ik ben helaas een beetje beperkt in de periode waarin ik weg kan.