Migraine topic

Ik word juist een beetje hyper en euforisch. Ik twijfel alleen nog steeds of dat medicijn het doet of dat ik dan zo opgelucht ben dat het werkt of dat het bij de nasleep van migraine hoort. :joy: Want de dag na m’n eerste zware migraine-aanval voelde ik me ook zo, en toen had ik nog geen triptanen gebruikt.

Oh echt? Lijkt me wel beter dan haha! Ik heb nu ook Riza, maar helaas ander effect dus.

Ik word wel moe ja en het werkt ook alleen als ik ga slapen. Als ik wakker blijf doet ie niets? Blijft een wonderlijk gebeuren :joy:

Ja ik werd dat ook maar nog erger ik werd echt een zombie van triptanen

Oh als ik het pas inneem bij pijn, dan kan ik net zo goed niks nemen. Alles dat ik later neem dan binnen een kwartier vanaf eerste aura, werkt niet meer. Mijn neuroloog zei ook dat dit heel individueel is qua werking, zou er gewoon mee experimenteren. Overigens is het bij mij ook echt heel erg hit or miss of het werkt of niet, en heb altijd dat gevoel onder water te leven (wattenhoofd, moe, dof) ook met triptanen…

Oh ja @Krabsalade dat euforische herken ik ook heel erg. Tijdens een aanval kan ik zó depressief zijn, echt donker. En dan is het voorbij en echt alsof de lucht opentrekt. Zo’n opluchting en euforie, alsof ik een marathon heb overleefd of zo haha. Echt bizar hoe dat werkt.

1 like