Hoe bizar is dit trouwens. Zoek het de overige 12 weken maar even zelf uit, succes met de migraine! Maar in Nederland ben ik ook niet blij met het beleid dat je eerst alle andere middelen moet proberen. Bètablokkers bijvoorbeeld sla ik liever over.
@LaPetiteRobeNoire: goed dat je naar de neuroloog bent gegaan! Ik hoop echt dat een andere triptaan beter zal helpen bij een aanval. Ook al blijf je moe, het scheelt toch als je in ieder geval op laag tempo wat dingen kunt doen ipv drie dagen op bed liggen.
@anon48189714: zat even terug te lezen en ben benieuwd hoe het nu gaat bij jou met de candesartan? Bij mij duurde het wel even voor ik effect merkte (en opgebouwd had naar de juiste dosis). Ik merk nu wel dat ik geleidelijk aan minder aanvallen per maand krijg, en heb ook het idee dat de aanvallen die ik nog wel krijg lichter zijn. Voorlopig ga ik er dus maar mee door. Wel lijk ik de laatste paar weken sneller duizelig te worden, terwijl ik toch al zo’n twee maanden op dezelfde dosis zit. Voel me soms echt een bejaarde die telkens voorzichtig van de bank moet opstaan en zo. Maar ja, alsnog een heel kleine prijs als je kijkt naar de positieve effecten.