MJ docu

:woman_facepalming:t3:

2 likes

De fanclubs weten niet dat ze enkel zichzelf ermee hebben :expressionless:

Trouwens een vraag: zouden jullie nog naar de liedjes van de Jackson Five kunnen luisteren? Ben benieuwd hoe jullie daar over denken.

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

10 likes

Ja ik heb ook het gevoel dat die moeder helemaal in de ban was van Michael, misschien een beetje verliefd zelfs, dat ze hoopte dat er iets tussen hem en haar zou gebeuren? Ze is toch verhuisd ‘naar hem’ en haar man verlaten enz in diezelfde periode. Misschien teveel speculatie - het kan natuurlijk alsnog dat het echt puur voor de carrière van Wade was, en aangezien het toch al slecht ging in haar huwelijk…

8 likes

Hij had vroeger ook een eigen hip dansprogramma op MTV waar ie mensen danspasjes leerde :stuck_out_tongue: Was wel populair. Toen ik 'm jaren terug voor het eerst in het nieuws voorbij zag komen als zelf (ook) een mogelijk slachtoffer, herkende ik 'm ook gelijk daarvan nog. Herkenbare kop heeft ie ook wel, is op z’n kapsels na ook geen spat veranderd door de jaren heen :wink:

6 likes

Ik las juist weer dat ze dit ontkent had toch?
‘Dochter Michael Jackson woedend over verhaal zelfmoordpoging’

https://www.ad.nl/show/dochter-michael-jackson-woedend-over-verhaal-zelfmoordpoging~a5c2ec4e/

Het zal wel moeilijk voor zijn kinderen zijn. Als de vader van ene Anne zoiets gedaan zou hebben, zou dat niet wereldwijd in detail in de media besproken worden.
Volgens mij heeft zij ook de meeste moeite met zijn dood gehad (al is dat niet te meten)

4 likes

Ja true. Lijkt me ook een vreselijke situatie voor haar, ongeacht wat nu de waarheid is.

2 likes

Zou me niks verbazen als die Jackson familie dat gerucht de wereld in heeft geholpen. Met of zonder medeweten van haar. Want die zijn niet vies van spelletjes.

Debbie is haar moeder toch? Vind haar echt een mix van haar ouders juist :joy:

Ik zie het alleen bij de foto’s uit zijn kindertijd. Wat logisch is want als volwassen man leek 'ie niet eens meer op zichzelf eigenlijk :sweat_smile::grimacing:

2 likes

image

LOL @ dit soort vergelijkingen.

10 likes

Paris ontkent het zelf op twitter en plaatst ook gewoon instastories enzo, dus denk niet dat het waar is. Kan me niet voorstellen hoe dit allemaal moet zijn voor die kinderen van Michael.

3 likes

Love Ronnie maar wtf wat dom dit

6 likes

In de tweet koppelt hij de documentaire aan zijn muziek en ziet hij het mijns inziens dus juist samen.

Ik vind het wel moeilijk die twee los te koppelen maar dat kan natuurlijk voor iedereen verschillend zijn.

3 likes

Ooooomg was dat dat!! Ik was daar zo’n mega fan van!!

1 like

Dat denk ik ook inderdaad. Ik zou zelfs zo ver willen gaan, dat dit een van de redenen zou kunnen zijn dat Mckauley Culkin nog steeds zijn mond houdt. Die jongen heeft na de Home Alone films een heroïneverslaving gehad en daarna nooit meer een carriere, dus het zou best kunnen dat hij nog steeds bekostigd wordt door de Jackson familie en dat hij daarom zijn mond houdt. Zou mij na het zien van die docu in ieder geval helemaal niet meer verbazen.

3 likes

Ik vind dit ook een gevalletje: je kan ook niks zeggen.

3 likes

Dit deed Ronnie ook bij die rapper xxxtention die toen was neergeschoten door de politie. Vond ik ook zeer ongepast en provocerend inderdaad.

3 likes

Maar omdat hij zegt ‘door de docu’ legt hij zelf die link.

Overigens vind ik dat je kunstenaars ook los moet zien van hun kunst. Ik zat er laatst nog ove te denken en misschien waren de Grote Meesters ook wel echt assholes. Vroeger wist je door ‘de afstand’ veel minder over de persoon achter het werk dan nu.

3 likes