Modetopic

Ik vind dat je je er goed in moet voelen en die vibe krijg ik niet haha dus daarom zeg ik: niet houden.
En zelf vind ik de kleur niet zo, maar de jurk staat je goed hoor!

1 like

Hij staat je goed hoor maar ik krijg er een beetje nachthemd vibes bij. Als jij je er onzeker in voelt zou ik 'm niet houden

1 like

En @anon22402465

Bedankt! Ik zeg ook altijd ‘bij twijfel niet houden’, maar daardoor blijft ik hangen in wat ik altijd draag haha. Ik denk inderdaad dat ik 'm terugstuur. Het model is wel mooi, maar ik draag nooit lichte kleuren dus misschien dat zoiets in een donkere kleur leuker is.

1 like

Rood met een patroontje zou voor mij al heel anders voelen idd, maar blijf dingen proberen. Zo kom je het snelst uit een veilige zone!

1 like

Mijn ervaring is dat als je twijfelt en je houdt een kledingstuk toch, je het helemaal niet vaak aantrekt. Dus dat is zonde, daarom niet houden! Maar het staat je verder wel goed.

1 like

Hij staat je prachtig! Maar ben het idd eens met de rest, zonde als je hem uiteindelijk niet draagt omdat je je er niet lekker in voelt. Ik heb ook een midi bloemenjurk die ik afgelopen zomer niet gedragen heb hierdoor. Terwijl ik het zo mooi vind bij anderen en dus bij jou ook! Voel me er toch een beetje ma flodder in haha

1 like

Ik heb voor een bruiloft deze jurk. Helemaal blij mee! Maar schoenen is een ramp. Ik wil geen hoge hakken, en simpele zwarte ballerina’s maakt het zo truttig allemaal. Iemand een idee?

Helemaal geen hakken of geen hele hoge?

Centimetertje of vijf kan ik nog wel aan denk ik…

Blokhakje is misschien wel een optie ja! Zal eens kijken. En qua kleur? Gewoon zwart?

Thanks! Ik ga op zoek!

Ik draag normaal sneakers of laarsjes haha, ben zo slecht in dit soort gelegenheden.

Nude is ook wel mooi. Met dat donkerblauw.

2 likes

Of iets met een klein plateautje, dan voel je de hakhoogte ook minder.

Zoiets?

3 likes

Oh die zijn ook leuk! Echt heel anders dan ik normaal zou kiezen.

1 like

Nude blokhakje, h&m heeft die oa! Perfecre bruiloft schoentjes, passen echt bij alles.

1 like

@KipTokTok zoiets? https://www.costesfashion.com/nl-nl/sandalen-hak-zwart-319056
Denk dat deze rode kleur er ook leuk bij staat.

1 like

Oh die is mooi! Ik ga volgende week ff wat van dit soort schoenen passen. Kijken of het wat is. Dankje!

1 like

Ik denk idd schoenen en tas in een roze accentkleur of juist lekker bold met rood of goud bijv.

Maar ik houd daarvan en niet iedereen houd van bold.

@Marsepein zelfde geldt voor jouw jurk; ik vind hem mooi en met wen mooie contrastkleur (rood!) ia het denk ik heel mooi!

1 like

https://www.loavies.com/nl/loav80200-loavies-pied-de-poule-pantalon

Iemand die deze pied-de-poule broek heeft van Loavies? Hoe valt hij in de lengte? Ben bang dat ik 'm met mijn 1,85 niet ga passen qua lengte.

Ik heb deze en ben net iets langer dan jij (paar cm, in verhouding ook laaaange benen) en bij mij valt ie wel een stukje boven mn enkel, maar vind dat bij dit model wel leuk staan. Echt een fijne broek ook wel. Heb m gekocht nadat iemand anders m hier (of op EGF zelfs nog) in het Show je aankopen-topic postte, en draag m nog regelmatig met plezier. Kan morgen evt een foto voor je maken!

1 like