Mode-advies

Ik denk dat het reuze meevalt inderdaad!

Denk dat het wel meevalt. Maar persoonlijk geen liefhebber van zoveel acryl. Dat gaat bij mij altijd onfris ruiken na een halve dag en blijft niet zo mooi.

Ik heb vandaag deze broek gekocht:

Maar wat staat hier leuk op qua tops? Ik droeg nooit broeken met prints dus ik weet niet wat wel/niet hoort

Ik zie veel koltruitjes nu. Vind ik zelf heel mooi, alleen niet bij mezelf haha. Bv okergeel.
Maar ook een body met een wat lossere voorkant met v-hals bv.
Volgens mij kan er zoveel op. Een zwart of wit shirtje… komt vast goed!

Ik heb wel veel koltruitjes, ga morgen kijken of donkerrood er een beetje bij staat

Ik denk dat een oversized wollen trui in bv creme/wit of zwart sowieso veilige opties zijn. Maar bv ook lichtblauw of roze zouden denk ik mooi kunnen zijn. Oker of bepaalde groentinten kunnen ook maar dan wordt het misschien nogal herfstig. Ton sur ton met een andere tint bruin zou ook chique kunnen staan

Huilen dit. M’n favoriete broek is echt overleden nu (als in: scheurt uit elkaar bij het kruis enzo). Heb dus nog maar 1 broek en die begint het ook te begeven.
Nu wilde ik zaterdag naar jeanscentre naar aanleiding van een tip hier, maar die blijkt gesloten wegens verbouwing.

Heeft iemand tips voor een fysieke winkel rond Rotterdam waar ik mooie jeans kan kopen in lengte maat 34?

Monki heeft fijne, niet zo dure broeken. Maar lengte maat 34 durf ik zo niet te zeggen. Ik denk dat online wel een grotere kans is.
En ik ben echt fan van levi’s high rise broeken.

Mijn probleem online is vaak dat ze zeggen lengte maat 34 te zijn en dat het dan alsnog tot boven m’n enkels komt. Of als ze lang genoeg zijn, dat ik de broek niet dicht krijg :joy:
Dus ik wilde eigenlijk echt even naar een winkel en gaan passen.

Echt mijn geluk weer dit… :sweat_smile:

Heb je topshop broeken al eens geprobeerd? Ik vind hun Jamie en hun Leigh broeken heel fijn en ze verkopen een deel ook tot lengte 36.

Ik heb sinds kort een nieuwe broek van Weekday, ik heb normaal lengtemaat 32 maar hier is 30 nog aan de lange kant! En ze zijn niet zo duur 40/50 euro.

Heeft topshop ook stenen winkels? We gaan nu naar een andere stad waar de jeanscentre wel open is. Hoop dat die net zo groot is als die in Rotterdam

Oh weekday ken ik niet, maar klinkt goed! Ff googlen :nerd_face:

Ja dit is herkenbaar, ik vind net zoals @Pinda de high rise jeans van Levi’s fijn. Hoe moeilijk is het om ‘m gewoon de goede lengte te geven, noem hem dan niet 34 :angry:

Ik heb vorig jaar een Topshop Jamie gekocht en kreeg een Weekday jeans binnen (wel de maat die ik had besteld). Veeeel te lang inderdaad. :face_with_raised_eyebrow: En ik wilde sowieso mijn Jamie broek haha.

Ik ben ook fan van de Levi’s high rise! Zit vaak tussen een lengtemaat 32/34 in en de 34 van Levi’s kan ik helemaal over mijn voeten trekken, dus die is echt extreem lang :joy:

Ik heb gisteren al een beetje gezocht naar Levi’s High Rise. Ik heb in mijn Jamie van Topshop maat 28x32, dan valt ie dus boven mijn enkel. Kan ik dan ook de 32 pakken van Levi’s? :sweat_smile:

Als je toch een keer online wil kijken, is misschien de webshop Long Tall Sally iets voor je. Mijn stiefmoeder is 1,95m en heeft hier altijd haar jeans vandaan. Ze is er super te spreken over iig.

Ik vind het echt heeel erg verschillen bij Levi’s, je hebt namelijk verschillende high rise broeken. Van de 721 heb ik altijd de 34, de 32 is daar net aan. Van de 720 is voor mij de 32 precies goed. En van de mile high is de 32 echt langlang. Dus ja het ligt er een beetje aan welke je gaat bestellen. Ligt btw ook wel aan de stofjes hoor! De 721 is echt een jeans, stukje dikker ook de andere twee types zit meer rek is en zijn veel soepeler dus die vallen ook iets anders zeg maaar.

Conclusie: het ligt aan het type, bestel ze anders allebei en kijk welke het beste zit. Aangezien Levi’s broeken soms best kunnen verschillen per type :blush:

@Tom_Riddle ja in Rotterdam en Den Haag!

@Tom_Riddle heb je de shaping jeans van h&m wel eens geprobeerd? Daar hebben ze ook lengtemaat 34