Modetopic

Ik draag mijn dr. martens echt overal onder. Als vijf jaar lang

3 likes

En @Nidorina thanks! Denk dat ik die ook maar eens ga passen!

1 like

Dit soort laarsjes zie je nu ook veel en vind ik ook erg leuk voor onder een jurkje

1 like

Vind ik inderdaad ook erg leuk! Thanks! :blush:

Ik heb lastige voeten en ik draag steunzolen. Op feestdagen of tijdens etentjes wil ik ook weleens ‘leuke’ schoenen kunnen dragen. Platte loafers en loafers met sleehakken (?) heb ik al geprobeerd, maar daar kan ik niet meer dan 10 stappen op zetten. Het liefst zou ik eens een paar pumps willen dragen… Wie heeft de gouden tip? :smiling_face_with_three_hearts:

Nog een schoenen vraag! Ik zoek schoenen die écht goed lopen, zoals shabbies, maar dan wat minder lomp. Het liefst met een puntneus en een lage hak en van leer. Elegant dus voor op het werk maar ik loop zo 20km op een dag dus moet echt goede schoenen. Heb naar ecco gekeken maar das nog erger als shabbies haha

En Fred de la Bretoniere?

@ABC123 Shabbies zijn van Fred de la Bretonière haha!

@DeFourneau Ik vind zelf de pumps van Clarks heel erg prettig lopen. Ze hebben een goed voetbed en ik kan het hier best lang op volhouden. Clarks heeft ook verschillende breedtematen, dus ik denk dat je hier ook een paar steunzolen in kunt passen.

1 like

Ja daarom juist. Als ze aangeeft dat ze de vormgeving van Shabbies niet mooi vind wellicht is Fred dan wel wat voor haar

Haha ja dat is waar, ik ging er vanuit dat ze dan ook bij Fred zou hebben gekeken, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet.

1 like

Ligt eraan. Voor alleen het feest helemaal prima, maar als je ook daggast bent vind ik hem toch iets te casual.

1 like

Ik vind het wel kunnen! Ik vind hem door de lengte niet te casual, zeker als je hem combineert met mooie sieraden en hakken. Mooie kleur!


Ik heb ook jullie advies nodig! Ik ben op zoek naar een paar sandalen die lekker zitten (dus geen snijdende bandjes en een fijne zool). Qua stijl ben ik heel kieskeurig dus daar zal ik jullie niet mee lastig vallen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete merken zijn voor comfy sandalen? Ik kom online vooral van die sandalen tegen met een superdunne zool en daar kan ik echt niet lang op lopen! Alle tips zijn welkom :slight_smile:

Een vrij recente FF trend: Timberland sandalen.

2 likes

Misschien is het Minimalisme topic nuttig voor je?

1 like

De dad sandel van Teva is erg populair en blijkt onwijs comfy te zijn.


Hij is er geloof ik ook in een platform variant.

1 like

@Foucher @Koekwaus thanks allemaal!! ga ze allemaal checken :slight_smile:

Hebben jullie tips voor betaalbare, niet al te lompe heuptasjes? Omdat het zo’n tijdelijke trend is wil ik er niet te veel aan uitgeven haha! Ik mocht er laatst een lenen en het was toch wel heel chill op een festival…

Ik heb eentje van Spiral Bags (via Zalando) en ben erg tevreden. Er zit ook een vakje achterop waar je makkelijk pasjes in kunt doen.

Ik heb deze, maar er zijn ook wel subtielere varianten te vinden (al krijg ik wel vaak complimentjes op feestjes want het ziet er errrg leuk uit als het het licht van de lasers vangt :smirk: ).

Ze zijn trouwens ook regelmatig in de aanbieding bij Zalando en af en toe ook bij TKmaxx te vinden.

Model is top! Ik wil dit festival seizoen mn glitter flared vooral aan dus dan is dit beetje too much haha!

Haha ja snap ik! Maar er zijn dus ook effen varianten te vinden :smile:

1 like