Modetopic

Misschien van die tuniekjes met A-lijn (dus die rond je buik wijder vallen)? Had ook ergens gelezen dat felle kleurtjes / patronen ook afleiden haha

Ja, heb nu wat stoffen korte broekjes ( geen spijker) met was losvallende shirts en een losvallend jurkjeā€¦

Idd zo los mogelijk om mijn heupen/buik haha

Deze rok: leuk of oma?
(Het wordt morgen 30 graden en ik werk op de bovenste verdieping onder een plat dak zonder airco en 1 klein raam dat alleen op kiepstand kan, dus ik wil zo luchtig mogelijk gekleed)

  • Leuk
  • Oma
  • Anders, namelijkā€¦ (en dan een combinatie tip graag)

0 stemmers

Dit heb ik vandaag gedaan met een nieuw jurkje wat eigenlijk heel erg buiten mā€™n comfortzone ligt! Na een kwartier dacht ik er niet eens meer aan, echt een goeie.

2 likes

Van C&A met 50% korting! Ik heb normaal M/L maar dit is een S dus hij valt erg groot.

@Madrid oeh, ander kleur shirt ga ik nog proberen! Wit vind ik lastig want daar moet een hemdje onder en dan wordt het weer zo warm, maar ik heb nog wel wat andere opties volgens mij.

1 like

Lekker bezig meid! Hoe ziet je jurkje eruit?

Donderblauw omslagjurkje met bloemetjes en een bescheiden ruffel. Heel ver van mā€™n dagelijkse jeans/legging met crewneck tenue.

Ik heb wel wat fietsers geflasht net.

1 like

Ik denk dat er wel mooiere paperbagbroeken bestaan voor jouw figuur :slight_smile:

1 like

De maat lijkt me prima, maar het bovenstuk lijkt wat langer dan nodig. Volgens mij staat het je leuk qua type broek maar is dit 'm misschien net niet.

Het stuk tussen kruis en strik is wat ā€˜saaiā€™ ofzo? Ik weet niet hoe ik dat uitleg haha

1 like

Heeft iemand Havaianas in het model Luna? Ik vind ze er erg leuk uitzien en twijfel of ik ze ga kopen. Tenzij iemand zegt dat ze echt ongelofelijk beroerd lopen, haha. Oja! Ik heb nu ā€œgewoneā€ Havaianas in maat 39-40, kan ik dezelfde maat nemen bij Luna?

Ik heb deze in het zwart! Ik vind ze prima heb alleen af en toe wel blaren aan de binnenkant waar het bandje begint zeg maar. Iets wat ik bij normale Havaianas niet heb. Maar verder zitten ze net zo lekker als ā€˜normaleā€™ Havaianas en heb ook dezelfde maat als ā€˜normaleā€™ Havaianas

1 like

Ik heb toevallig gisteren slippers gepast die hier heel erg op leken, ook van Skechers! Bij mij vielen ze (te) klein. En ze waren ook te smal voor mijn voet. Mijn tenen zaten helemaal tegen elkaar aangedrukt, haha. Ik had ze juist besteld als comfy huisschoenen, maar daarvoor moet ik ze omruilen voor een maatje groter, denk ik.

1 like

Ik ben ook opzoek naar een zomerbroek maar kan niks vinden. Ik heb maat 42 en ben 1.80. Paperbagbroeken staan mij niet. Ik heb bij de h&m alles gepast maar was of te kort of te raar model.
Iemand nog tips?

@Taksi en @Nidorina ik heb ze besteld! Ik hoop dat ik er geen blaren van krijg, haha. Meestal heb ik aan het begin van de zomer met de gewone dat het tussen mā€™n tenen een beetje ruw is, maar na een paar keer dragen is dat ook weg. Ik vind ze ook wat eleganter en daarnaast fijn dat ze niet ā€œklepperenā€.

Ik twijfelde over deze en zwarte, maar toch voor deze gegaan. Ze zijn trouwens in de aanbieding bij Zalando nu.

1 like

Shirtje gekocht en een witte blazer maar mijn vriend vindt de combi niet leuk dus nu twijfel ik. Vinden jullie dit leuk? Zou er wel een donkerdere broek bij aantrekken maar dit is even snel voor de foto.

  • Leuk!
  • Niet leuk
  • Leuk mitsā€¦
  • Anders

0 stemmers

Ik heb niet leuk gestemd, maar dat komt omdat ik een witte blazer gewoon sowieso niet zo mooi vind. Maar als jij het zelf leuk vind is het toch helemaal prima? Je vriend went er vanzelf wel aan :smile:

1 like

Ik vind de blazer je goed staan. Ik vind denk ik alleen de combi qua kleuren niet helemaal lekker ofzo. Maar ik ben groot voorstander van aantrekken wat je zelf wil, dus als jij het leuk vindtā€¦ vooral aantrekken!

4 likes

Leuk! Misschien wat zomerproof maken door een lichter shirtje onder te doen?

Ik vind het leuker afzonderlijk van elkaar maar ik draag vaak ton sur ton dus wit en zwart samen vind ik veel te veel contrast

1 like

Wat draag ik met een gele broek? Heb 1 wit bloesje dat leuk staat maar daar houdt het mee op. Zwart wit gestreept shirt geeft me een beetje bij-vibes en een rode top maakte het wel heel erg McDonaldā€™s
Het is voor de zomer dus denk wel aan licht/vrolijk maar ik weet niet welke kleuren er echt leuk bij zouden staan
De kleur geel is trouwens wel best fel