Modetopic

Cute ja! Ben ook al jaren op zoek naar zoiets. Het is een overgooier / pinafore dress.

2 likes

Een collega van mij was over sommige dingen wel heel tevreden! Maar de maten kunnen gek vallen. Dus je moet de maattabel goed aanhouden. En je kan recensies schrijven over het kledingstuk en foto’s plaatsen, dus vooral daar even kijken wat anderen vinden!

1 like

Bij mangooutlet heb je er ook een aantal! Oa met een ruitje.

1 like

De other stories heeft zo’n jurkje in beige corduroy in de sale!

1 like

Late reactie, maar ik zou het echt niet doen! Ken best wel wat mensen waarbij de zool best wel snel los ging zitten (binnen een jaar). Echt zonde van je geld dan :worried:

Oh dat meen je! Ik heb er al vanaf gezien gelukkig haha. Ik ga morgen op vakantie en dan maar brainstormen wat ik wil :joy:

1 like

Als jullie een jurk willen kopen voor een bruidsmeisje waar zouden jullie shoppen? Ik heb asos, net-a-Porter, outlet, mytheresa en yoox al gedaan maar vind mijn ding niet.

Reformation misschien? https://www.thereformation.com/categories/bridesmaids
Wel een beetje prijzig, weet niet wat je budget is.

1 like

Ik zag dat na-kd ook een heleboel gelegenheidsjurken heeft! Misschien zit daar iets moois tussen?

2 likes

Dit is al meer mijn ding. Dank je wel hiervoor, ik dacht tussen rond de 2 a 300 euro max willen uit te geven. Moet nog lukken.

1 like

Heb Bijenkorf ook geprobeerd maar ook niks bijzonder. Ted Baker vind ik te truttig, Maje is jammer genoeg niet gekleed genoeg. Zal French Connection eens bekijken.

1 like

Het moet roos zijn en effen. Voor de rest niks van criteria maar moet ook bij weekendbae passen :smirk::wink::wink:
Dit is de vibe die ik wil, jammer genoeg niet beschikbaar in mijn maat.

Ivy&Oak?

I need help! Ik heb deze twee wijde broeken maar ik weet gewoon niet goed wat voor een tops er leuk op staan. Ik vind de kleuren heel lastig haha. Doe nou vaak wit maar wat voor soort iets dan? Ik ben niet heel slank dus voel me niet comfi in strakkere shirtjes, ook niet in blote armen… En wat voor schoenen zouden jullie er onder dragen?

Lange wijde broek, blauw met bloemen (zo wijd dat t soms meer op een rok lijkt) kan hem redelijk hoog dragen.

Gele culotte met witte stippen
Ook redelijk hoog te dragen.
Oh en nog een vraag: hij schijnt heel licht door, wat voor ondergoed zou handig zijn. Zwart zie je in ieder geval als je goed kijkt.

Oeh, lastig! Op een wijde onderkant vind ik een minder wijde top wel mooi, dus ik zou op zoek gaan naar zoiets waar ik me prettig in voel, in zwart, wit, of een fellere kleur zoals rood of geel. En voor de onderste broek: supervet! Zou ik een witte top op dragen en wit of lichtroze ondergoed.
Qua schoenen draag ik hier zelf vaak smalle sneakers onder of Toms. Maar Toms doe ik overal onder dus ik ben een beetje bevooroordeeld haha,

1 like

Wat ik doe met dit soort broeken (even ter referentie, ik ben 1.58 met maat 42) is een shirt/blouse er deels in stopppen en dan er een beetje overheen blousen. Dus dan is het toch nog wat wijder rond mijn buik maar hangt het shirt er ook niet zo lang overheen dat het erg vormeloos is. En schoenen, sneakers of platte sandalen eronder.

1 like

Ik zoek nog leuke sandaaltjes voor de komende warme dagen :blush:
Wie weet leuke voor max 30 a 40 euro?

Iemand ervaring met het schoenenmerk Flamingos’ life? Is het vergelijkbaar met veja’s?

Of anders; heeft iemand een alternatief merk voor de veja sneakers die ook duurzaam zijn? Ik vind die erg leuk, maar hou er niet zo van om te dragen waar de halve stad mee loopt.

Ik ben mijn kleding zat. Het is allemaal net niet, mindere kwaliteit, saai en kinderachtig.
Zelf heb ik eigenlijk weinig met mode, heb niet echt een stijl en weet ook niet zo goed hoe ik mijn figuur moet kleden. Ik heb een zandloper figuur en ben niet heel slank. Vind ik op zich mooi, maar geen idee hoe ik daaromheen moet stylen zeg maar. Als ik zoek naar kleding voor zandlopers zie ik veel opties die het heel erg benadrukken, terwijl dat voor mij niet hoeft.
Iemand tips? Ik lees ook over een capsule wardrobe, lijkt me wel wat maar er is zo veel info over te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb ook goede basics nodig, wil op zich nu wel wat meer uitgeven dat H&M/Zara prijzen, maar heel veel budget heb ik ook niet…

1 like

Stijl vind ik dus moeilijk te omschrijven. Ik hou van donkere kleuren, iig geen creme of roze of geel ofzo. Verder is alles vrij basic met een klein stoer randje? Ik draag heel veel zwarte skinnys en af en toe een denim skinny met een shirt en sneakers.
Zou toch graag iets vrouwelijker/volwassener gekleed willen gaan.
Ik zoek iets dat geschikt is voor kantoor (hoeft bij ons niet heel netjes) en voor op vrije zomerdagen.