Modetopic #2 (Deel 1)

Haha ja daar had ik ook al op gezocht maar dan krijg ik alleen maar truien van het merk Polo Ralph Lauren :smiley: of zulke dingen maar dat is ook niet echt de look waar ik naar op zoek ben

Open collar, v-neck collar, collared sweater/jumper.

1 like

Had de foto al gedownload en via google lens gezocht voor je (soms vind je het op die manier heel makkelijk) maar nu geen resultaten helaas!

Knit cotton sweater

Ik heb deze van mango, lijkt er een beetje op

(Sorry voor de dubbelpost)

3 likes

Als ik op knitted polo sweater woman zoek, kom ik wel wat tegen. Of op sweater with polo collar. Zag er bij Massimo Dutti ook een mooie in de etalage.
Edit: oh wacht dat is dezelfde als die jij postte.

1 like

Ja had ook al via afbeeldingen gezocht maar kan het niet vinden helaas, bedankt voor t zoeken

@Victoria haha helemaal waar, maar kan m daar ook niet vinden

Haha ja die ik postte is idd van Massimo Dutti! Vind die echt prachtig maar ik shop het liefst alleen tweedehands en heb deze nog niet gevonden helaas

1 like

Ahh jammer! Volgens mij is zo’n soort trui redelijk nieuw. Dus een polo met lange mouwen, maar dan in trui vorm van bijvoorbeeld wol. Ik heb nl vorig jaar zo’n trui gekocht en dat was toen eigenlijk de enige (of een van de weinige) die ik toen zag, maar dit seizoen zie ik ze steeds vaker bij verschillende merken. Hoop dat je wat moois vindt!

1 like

Hoe noem je dit soort jurken? Welke stijl is dit? De mouwen zijn een beetje pofferig, waardoor ik het wel wat Amish-achtigs vind het hebben. Ik vind het denk ik ook stoerder dan cottage core…

(fit & flare slaat nergens op, het is ƩƩn recht stuk met wat elastiek rond het bovenlichaam dat nauwelijks wat doet)

Ik heb een blouse op het oog van SƩzane maar weet iemand of hun kleding true to size valt?

Bij Yaya noemen ze het ā€˜trui met wijde kraag’ wat ook via Google nog wel wat vergelijkbaars oplevert

ā€˜Trui met platte kraag’ levert ook veel op

1 like

Hebben jullie tips voor goede kwaliteit skinny spijkerbroeken?
Mijn broeken gaan heel erg snel kapot aan de binnenkant van mijn bovenbenen en ik word er echt een beetje gek van :sweat_smile: Sommige broeken houden het maar 1,5 maand vol…
Liefst tot max €50

Ik vind die van H&M erg fijn! De super skinny high waist, die staat ook niet zo open aan je taille

1 like

Welke broeken werken goed als je een vetrol hebt op je onderbuik? Of fupa?

Broeken die een strakke band hebben creƫren het juist extra dus ik dacht een broek van beetje dikke stof waarbij de band niet strakker is dan de stof eronder. Iemand met een vergelijkbaar probleem die een goede broek heeft gevonden?

Of een mooie dikke legging en een wat langere blouse of trui… zou dat leuk staan? Iemand een aanrader van leggings?

Ik word gek van zalando, elke keer als je even uit de app gaat, reset ie je zoekopdracht en filters. Dan kom je weer bij ā€œhomeā€ uit. Zo kan ik niet lekker shoppen.
Ik heb morgen ook wel tijd om fysiek te winkelen in Utrecht. Aanraders voor winkels waar ik zou kunnen slagen? Ga sowieso naar de winkel van @Silica want zonder goede bh staat niks leuk bij me

1 like

Ben je niet meer tevreden over die Everlane-jeans? Ik heb ze nooit meer gekocht, haha. Ik heb eigenlijk per toeval twee Pepe Jeans en die vind ik wel fijn qua vetrol-fupa-camouflage, zijn dik/stug. En ze hebben lengtematen.

Veel te klein geworden :disappointed: hoop ze wel weer te gaan passen maar op dit moment gaat dat niet
Fupa is dan ook echt zeer aanwezig nu

Haha, ik moest net googlen wat fupa was, ik wist niet dat ik het had, maar ik heb het.

4 likes

Voor broeken in Utrecht moet je bij de rode winkel zijn! Hebben een mega assortiment en ik vind de service heel chil.

1 like

Ik zoek naar mooie tops om straks mijn nieuwe tattoo goed in te laten zien haha. Hij zit op mijn rechterarm. Iemand tips? Bijvoorbeeld mooie off shoulder tops oid