Modetopic #2 (Deel 1)

Pff besteld bij Stronger, vorige week woensdag. Alleen een ontvangstbevestiging ontvangen en een betaal ding van klarna. Verder niks gehoord en geen bestelling ontvangen. Berichtje gestuurd via facebook, email en chat maar krijg nergens respons.

Heb voor meer dan 100 euro besteld :roll_eyes:

Ik heb ze op YouTube weleens prairie jurken horen noemen!

Wat voor schoenen kan ik het beste onder enkelhoge mom jeans trekken? Ik draag nu altijd sneakers, maar straks als het weer kouder wordt, moet ik echt op zoek naar iets anders. Ik heb wel enkellaarsjes, maar ik vind dat zo suf staan. En combat boots zijn totaal niet m’n stijl. Iemand tips?

1 like

Vind heel leuk

1 like

Love kleine truttentasjes mijn favo is nog steeds eentje van de kringloop.

Edit: ze zijn big zo te zien op de site.

De leukste wandelende slaapzakkleur?

0 stemmers

Welke kleur ogen heb je? Volgens mij heb ik ze wel eens gezien op foto’s en denk dat de tweede die bovenaan staat, de pistache kleur ze echt laat poppen!
Die fel blauwe vind ik een beetje een Anwb kleur

Ik weet niet hoe het kan maar op een bepaalde leeftijd ga je deze kleur ineens mooi vinden:

6 likes

Grijsblauw :eyes:

Ik heb vandaag voor het eerst zo’n Costes riblegging aangehad en hij stond van voren zo mooi, maar ik heb zo’n aanwezige bilpartij in de broek dat ik 'm niet durf te dragen ben ik bang.
Zo stom dat ik daar zo onzeker van word, want ik kreeg gewoon een compliment van een onbekende toen ik 'm aan het passen was.

Gewoon dragen hoor. Als ik vrouwen met die broeken zie lopen en het is niet zo’n exemplaar dat ontzettend doorschijnt ben ik jaloers op de bilpartij.

10 likes

Eens met @anon91169173! Ik heb die broek ook, maar zou willen dat ik er de goeie billen voor had :joy:

En anders als je je er minder prettig bij voelt een langere top of jasje erover?

2 likes

@anon91169173 @Blush

Oke oke haha. Ik heb ook een foto gemaakt en dat is natuurlijk ook vanuit een gedraaide wokkel-hoek dat het meer opvalt en het misschien groter laat lijken. :joy:
Ik wilde broek bestellen om thuis nog even goed te kunnen kijken zijn mijn maten uitverkocht en ik kan morgen niet naar de winkel. :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Langer jasje of trui had is inderdaad ook nog een optie.

Oversized blouse een idee?

1 like

Ik heb geen aanwezige bilpartij maar vind sowieso niet fijn als mijn kont te zien is, ik draag zulke dingen altijd met langere blousejes of een shirt met een vestje of blazer erover. Is net wat meer nadenken over hoe te combineren maar vind het eigenlijk altijd wel te doen hoor! Dus zeker kopen als je hem weer eens tegen komt.

1 like

Er staat per artikel hoe het valt. Of bijv. voor een aangesloten fit kies je je eigen maat, voor een oversized fit kies dan een maat groter.
Zou daar dus even kijken! Verschilt een beetje per artikel.

@Chicago had ik laatst ook. Levering duurde bijna 2 weken en klantenservice ook rijkelijk laat met hun reactie. Wel met excuus omdat ze drukker waren. Gok en hoop dat t bij jou ook goed zal komen!

1 like

Ik vraag mij dit ook heel erg af. Had een broek en blazer besteld in de maten die ik normaal draag (jasje maat kleiner dan de broek) maar de blazer past precies en de broek lijkt gewoon wel een paar maten groter?? Lijkt bijna alsof ze er een verkeerd maatlabel ingenaaid hebben. Ik snap er niks van!

2 likes

Ik heb de broek net nog gehaald in de winkel!

8 likes

Ik vind m echt geweldig!

2 likes

Ik vind het ook een superleuke jurk maar die witte laarsjes de outfit verpesten.

2 likes

Wie weet van welk merk dit is? Via linda website wordt doorgelinkt naar bol.com site maar daar staat ie niet

Sorry de jumpsuit idd!
Dankjewel!!
Google lens doet het niet bij mij

Ik zag net deze combinatie van Costes:

Gevalletje heel tof van veraf maar kwalitatief teleurstellend van dichtbij. :’(

5 likes