Heel jammer, prachtig pak!
Ik wilde een item retourneren bij shein en toen kreeg ik deze melding:
Betekent dit dat ik het item mag houden en er niet voor hoef te betalen? Beetje weird, er is een reden waarom ik het wil retourneren.
Ja, je mag het artikel dan houden. De kosten om te retourneren zijn hoger dan de waarde van het artikel dus mag je hem houden.
‘uw geluksdag’ alsof je blij wordt van het houden van een artikel dat je eigenlijk niet goed vond
Ja daarom. Er is niks mis met het jurkje maar hij staat me gewoon niet. Het is niet zo dat ik hem nu ineens wel ga aandoen. Ach misschien kan ik er iemand anders gelukkig mee maken.
Wat dragen jullie tijdens het uitgaan? Ik ben echt op zoek naar wat leuke dingen, maar weet gewoon niet zo goed waar ik naar moet zoeken…
Meestal spijkerbroek, croptop en allstars maar ik ben ook gewoon niet glamourous.
Wat vinden jullie de fijnste hemdjes/singlets voor onder kleding?
Ik draag dat eigenlijk nooit maar heb nu een aantal semi/sheer shirts waarbij het eigenlijk wel nodig is.
Die van de hema voor 5€
Deze van Hanro. Kost wat meer maar zit echt heel lekker en gaat bij mij al jaren mee! Is ook qua model mooi qua v-hals en zo’n satijnen biesje
https://m.zalando.nl/hanro-cotton-seamless-hemd-2ha21k03f-q11.html
Thanks! Was al even langs de Hema gelopen en ze waren nu zelfs 2 voor 8 dus heb er een paar meegenomen.
Tot nu toe blij mee, heel zacht en lang genoeg.
Als je in je eigen omgeving er niemand blij mee kunt maken kan je hem altijd nog in het weggeef topic posten.
Ik draag( droeg eigenlijk )in de herfst vaak een leren rokje met panty en dan een mooie top/blouse, vaak van kant. Of een pantalon/flared broek met een crop top. Ik heb laatst dit topje gekocht, ben er blij mee, staat leuk op een rokje zowel als op een broek.
Waar is deze van?
Hemdjes van bamboe stof met dunne bandjes (liefst verstelbaar). Bijvoorbeeld van de Hema of vanbamboe.nl
Nice! Ik heb hem ook besteld, dank je wel
Ohja leren rokje is ook nog een optie!
Mooie top! Valt hij naar maat?
Yes, ik heb gewoon mijn eigen maat genomen.
Ik heb ook de groene versie. Het is een wat koelere grijzige groene kleur. Niet dat typische legergroene.