Modetopic #2 (Deel 1)

thanks for the help!!

1 like

Ik wilde ook nog kiezen voor ‘Leuke outfit’, maar ik kon maar Ă©Ă©n optie kiezen. Dus bij dezen: leuke outfit!

2 likes

Nou scheelt niet veel, dus heb maar beide gekocht :rofl::rofl: zal vast beide aantrekken.
Dat jasje ga ik sowieso veel aantrekken want :heart_eyes: love it en past bij heel veel basic outfits

Ik vind panties met n print leuk en heb een abonnement op gambettes box! Anders gewoon dunne van de zeeman (ze hebben in de winter ook een iets dikkere die niet stuk gaat voor €5 ofzo, die is ook top!)
En qua schoenen: ik ben fan van nettere enkellaarsjes, maar Chelsea boots of dr Martens kan ook vind ik!

1 like

Ik zie nu deze reactie :sweat_smile: op Vinted kan je ze ook goed kopen!

1 like

Ik zag net deze op Zalando lounge en moest aan je denken. Is van Villa, nog in alle maten en 20 euro (oorspronkelijk 65 euro). Dat middenste stuk lijkt op de foto ‘‘leeg’’ maar is donkerblauw borduursel

2 likes

Onlangs nog? Ik zie ze op de website alleen zonder de knoopjes

Oeh dat is super slim, misschien kan ik het dan zelf ook wel een keer proberen haha

1 like

Een paar weken geleden, is er nu nog maar in een paar maten:

4 likes

@Duif Samsoe & Samsoe verkopen ook van dit soort blouses (Jetta heet het model geloof ik), ook met mouwen


Ik heb deze laarsjes waar ik heel blij mee ben, maar het lukt me niet om ze te combineren met m’n werkkleding. En draag vaak zwarte of grijze pantalons, maar dat staat hier niet zo mooi bij. De schoen zelf is namelijk meer grijs dan zwart. Een lichte jeans zoals op de foto vind ik wel leuk staan, maar dat is iets te informeel. Hoe zouden jullie ze combineren?

image

1 like

Ik draag ook veel ‘gekleurde’ broeken voor werk, kan het je zeker aanbevelen :relaxed: (Mocht je eens wat willen proberen/hulp daar bij willen let me know)

Ook denk ik dat een flared pantalon op de goede lengte heel mooi is - maarja dan zie je wel vooral alleen de onderrand

1 like

Ah en bedoel je dan effen of met print? Ik wil nog wel een gekleurd pak, misschien dat een ijsblauw pak er mooi bij staat? Mijn stijl is verder vrij minimalistisch, dus ik draag niet echt vaak prints.

En een flared pantalon is wel een goede optie ja, die gaat ook op m’n lijstje.

1 like

Ik ben ook niet heel erg een print-persoon, maar ik hou wel heel erg van gekleurde pakken! Ik denk dat elke kleur leuk is bij die schoenen, gezien ze bijna zwart zijn. Van fuchsia roze tot helder blauw haha.

Sowieso zou camelkleur er leuk bij zijn (maar dan wel een beetje cropped) omdat dat lekker matched bij de laarsrand.

Op dit moment hebben Zara, Costes en Massimo Dutti leuke (herfst)gekleurde pakken!
Bijv deze: Costes Fashion | Official Webshop
Deze: RECHTE DOUBLE-BREASTED BLAZER - Beige | ZARA Nederland / Netherlands
En deze: https://www.massimodutti.com/nl/dames/collectie/kostuums%2Fwollen-kostuumblazer-met-fijne-strepenprint-c1736868p9390598.html
Lijken me heel tof bij deze schoenen (maar ook gewoon bij andere schoenen haha)

  • en het hoeft natuurlijk niet per se een pak te zijn, je kunt ook alleen de broek doen of juist een jurkje. Ik vind het nog best veelzijdige schoenen voor netjes :ok_hand:
1 like

Een geruite pantalon met als basiskleur bruin, zwart of grijs lijkt me ook leuk!

2 likes

Of juist wel tonal gaan. Deze schoenen zijn grijzig, grijze broek en dan iets er boven wat net een andere tint grijs is

1 like

Ik zoek zo’n soort vest maar dan in een offwhite of hele lichte crùme kleur. Vind ze overal te duur (40+ EUR) weer iemand waar je deze een beetje goedkoper kunt shoppen?
Is wel zo’n bekend vest maar makkelijk voor erbij denk ik. Kan overal op :wink:

Ik ben op zoek naar iets wat ik op een jurk kan dragen. Ben al 2 dagen online aan het zoeken. Ik maak zelf een jurk voor een bruiloft, van double gauze (hydrofiel stof) in donker roestbruin. Nou is de bruiloft half oktober dus s’avonds aardig fris.
Ik zat zelf te denken aan
-een grof gebreid oversized vest
-een gehaakt oversized vest
-dat waren mijn opties :sweat_smile:
Dit vind ik zo ongeveer wel leuk:

Iemand misschien tips?

1 like

Lekker laat en ongevraagd advies maar mijn vriend droeg ook vaak Zeeman T-shirts en heeft laatst T-shirts bij Asket besteld (niet Arket dus, dat dacht ik eerst haha). Sowieso een tof merk qua ideeën imo en de shirts zijn echt wel van hele goede kwaliteit en staan mooi!

1 like

Ja je hebt ze nu bij Sissy Boy maar die zijn wel prijzig.
Goedkoopst is denk ik Ambika - staat ook wel veel van (in universele maat) nieuw op Vinted. Dat scheelt ook weer als je niet te veel wilt uitgeven :relaxed:
Oh en Costes heeft ze ook, maar zit nét boven je budget. Zijn altijd wel duur die dingen behalve in de sale. Oh bij de Sting (zusje van Costes) zijn ze wel goedkoper te krijgen :ok_hand:

1 like

Ik heb heel binnenkort een bruiloft. Was lange tijd onduidelijk hoeveel mensen er mochten komen dus vandaar dat het zo kort dag is. Nu heb ik dus een jurk nodig. Ik heb de bekendere webshops al gehad maar kan niks geschikts vinden. Heeft iemand nog tips? Max €50

De volgende webshops heb ik al gehad:
Asos
Zalando
Boohoo
Naked
Loavies
Mango
Missguided
Wehkamp
Oasis
The founded
About you
Bonprix
H&M

1 like