Modetopic #2 (Deel 1)

heeft iemand wel eens een wollen trui met beleid laten krimpen door te warm wassen of door de droger? is het mogelijk?

1 like

Mijn collega had er gisteren een aan van Costes. Niet al te wijd. Een mooie nette jeans.

2 likes

Ik vind de chill-pakken van Lune-active wel echt ‘mooi’ voor chill-kleding. En de leggings zijn ook wel sexy te vinden :ok_hand: @Virago

1 like

Thanks! Niet per se heel sexy maar wel heel mooi, goede optie :raised_hands:t2:

Waar kan je fijne body’s vinden (als in voor op een broek of rok te dragen ipv een shirtje of trui) Zie zoveel verschillende maar geen idee welke een beetje goed zijn. Word een beetje gek van het inproppen van een shirtje nu haha

1 like

Wat zijn jullie favo shops voor (betaalbare) glitter jurkjes? Heb een roaring 20’s thema feest, maar wil er liever niet teveel aan uitgeven. Op Vinted helaas ook nog geen succes! Mag echt best over de top glitter zijn :sparkles:

(Shein heb ik wel wat gevonden, maar de prijzen zijn omhoog gegaan en dat vind ik het niet waar voor die kwaliteit)

2 likes

Bij Episode hebben ze altijd wel over de top glitterjurkjes die in het thema passen!

2 likes

Asos misschien? Ik heb ook wel eens zoiets besteld bij Bol.com, dan was het wel echt verkleedkleding met ook zo’n hoofdband erbij.

Ik heb al jaren een heel fijne bootcut jeans van Levi’s. Hij kostte destijds € 100, maar gekocht op Glamour Day met 20% korting. Voldoet volgens mij wel aan jouw eisen, alleen misschien wat boven budget.

1 like

Bij de costes hadden ze een heel leuk glitterjurkje van de week, voor 70 euro

2 likes

Oké de zoektocht naar perfecte laarzen… wie kan helpen?

Ik heb een bepaald beeld wat ik zelf graag zou willen dragen, maar waar ik dan nog even wil beginnen bij de laarzen. Het beeld:

Een jurk of rok met laarzen, zowel geschikt voor naar werk als top voor het weekend. Het is niet dat ik al zo’n jurk heb, maar ik heb gewoon een gruwelhekel aan panty’s dus hoop dat laarzen+leggings het beter doen bij een jurk.
Ik heb deze laatst besteld maar die zijn toch wel iets te veel cowboy:

Iemand tips voor de perfecte laars? Grootste bottleneck is de hakhoogte - een hak van 5 a 6 cm is wel echt het maximale (operatie aan m’n voet/zooltjes, dus het is niet anders)
Ik zie wel leuke maar ze zijn óf niet hoog genoeg qua schacht, óf te hoog qua hak.

Iemand nog goeie tips? :grimacing: oh en >€200 vind ik wel echt veel geld dus liever niet té duur

2 likes

Als 7 cm met een iets dikkere onderkant een optie is, zou je manfield, van dalen of via vai kunnen proberen. Manfield heeft dit type wel maar idd al snel hogere hak.

Ik vroeg ong een week geleden hetzelfde, misschien heb je nog iets aan die antwoorden :slight_smile: als je maat S hebt, vond ik deze op vinted wel leuk

Samenvatting

1 like

Oh ik zie het nu ja, haha toevallig! Thanks, ik ga ze even opzoeken :relaxed:

1 like

Een beetje plateau mag wel, maar het moet een beetje chique qua stijl blijven. Dat meer ‘lompere’ wat nu in is past niet echt bij me (ja misschien voor €40 van de stradivarius maar dat is niet zo duurzaam)

2 likes

Waar vind ik zwarte panty’s die niet meteen stuk gaan, high waisted zijn (of iig niet afzakken zodat je de hele dag door omhoog moet hijsen) en geen fortuin kosten?

De light support panty van de Hema! Ik heb er een paar waar ik al jaren mee doe, ik was ze wel in een waszakje. De stof is wat steviger en blijft daardoor lang goed, maar schijnt wel mooi door.

5 likes

Heeft iemand dé tip voor laarzen met brede schacht? Mijn zoektocht duurt al jaren :cry:
Qua kleur liefst zwart of bruin, bij voorkeur suede maar op dit moment zou ik met alles al blij zijn :sweat_smile:

Ik heb een jas gekocht wat ze wool coat noemen, er zit 10 procent wol in lol. Kwam ik achter toen ik op de site keek, heb het zelf in de winkel gekocht eigenlijk in een opwelling. Maar is dat gebruikelijk of? Dat er dus maar 10 procent wol in zit? Er zitten hier allemaal kledingexperts heb ik het gevoel. Ding was niet duur maar ook nou niet weer een koopje. Ik vraag me af hoe die zich dan houd en of het misschien mega gaat pluizen enzo, heb het bonnetje nog wel.

Ja, dat mag wel zolang het product er maar in voorkomt. Erg misleidend inderdaad. Alleen de labels goed lezen werkt.