Modetopic #2 (Deel 1)

Koop de heattech-lijn van uniqlo (leggings en long sleeves) lekker warm en aansluitend :smiley:

3 likes

Beetje offtopic maar een oprechte vraag: waarom naar werk/studeer/…locatie wel gekleed maar thuis per se comfortabel? Ik doe ook gewoon de jeans thuis aan die ik naar kantoor aan doe, dus ik begrijp die niet helemaal. Zeker als je je er niet lekker in voelt?

Volgens mij is dit echt aangeleerd. Helemaal door die grey sweatpants challenge. Vind dat zo irritant hè. Waarom zijn mannen sexy in een joggingbroek en vrouwen slonzig?

10 likes

Ik moet op kantoor veel netter gekleed zijn dan ik in mijn vrije tijd doe. Vind jurkjes erg leuk maar de bijbehorende panty niet lekker zitten, dus dat draag ik thuis zelden. Hoogstens op een date night of als er bezoek komt. Mijn vriend draagt ook zijn pak niet op zaterdag (helaaaaas). Vind het ook fijn om mijn werkkleding netjes te houden voor werk! Maar als ik in een jeans en trui zou werken op kantoor, zou ik me thuis ook niet gelijk omkleden.

2 likes

@Daelyss @inezweski kopen jullie dan die ultra warm? Of de extra warm of gewone? Heb nog niet echt ergens een beschrijving met de verschillen kunnen vinden. Maar dit klinkt echt fantastisch :star_struck:

1 like

@Calypso bh-loos ben ik thuis ook! Maar mijn erwtjes vallen in een trui niet op dus weinig spannends aan. En voor mezelf voel ik me dan nog steeds niet mooi haha.

@Daelyss en @inezweski Ik ga kijken!!

@SemM Ik ben op mijn huid nogal gevoelig. Dus een skinny vind ik prima voor een dag werken, maar thuis op de bank draag ik toch liever iets zachters.

@pastelzwart Ik zei dat ik dat vind hè, niet dat het zo is. Ik val over het algemeen meer op mannen dan vrouwen dus ik vind een man in een vuilniszak daarom ook sneller sexy dan een vrouw. Vrouwen kunnen er evengoed sexy in zijn, maar ik voel me er zelf niet sexy in.

2 likes

Ik heb de gewone maar gebruik het ook niet voor buiten. Mijn vriend had ik extra warm gegeven voor zijn rugbylessen en die waren buiten en vond hij warm genoeg.

1 like

Mijn vaatwasserkennis reikt niet even ver als de jouwe haha.

4 likes

Ik hou van me opkleden maar als ik thuis ben en niemand zie wil ik toch wel zo comfortabel mogelijk zijn. Het zit beter en is meestal lekker warm en cosy, ik ben dan gewoon meer op mn gemak dan als ik ‘gewone’ kledij aanheb thuis (mijn gewone kledij is zeker niet oncomfortabel maar het zijn soms hemden met frutsels of lange brede rokken en die zijn niet zo gemakkelijk om mee in de zetel te liggen bijvoorbeeld)

7 likes

@inezweski en @Daelyss Ik heb nu van alles in mijn mandje van Uniqlo, maar hoe vallen de maten (vooral van de leggings)? Ik heb daar niet eerder iets besteld.

Dankjewel! Ik zie net dat het retourneren via de website €17 kost en dat dat nog wel eens misgaat, dus ik ga binnenkort eens een tripje Den Haag plannen :sunglasses: En mijn boezem is heel bescheiden dus dat gaat vast wel passen in die shirts :relaxed:

1 like

Omg haha in Antwerpen zijn ze net ultra vriendelijk, of toch de dame aan de deur die elke keer “WELKOM BIJ UNIQLO” roept :rofl: ik was er gisteren om te kijken of ik iets nodig had (nee) maar nu voelt het alsof ik heel wat gemist heb dus ga volgende week nog eens kijken haha

3 likes

Ik heb een moeilijke pasvorm voor broeken (ook met leggings) dus ik moet toch echt altijd even passen (want of mijn kont past er niet in, of ze zijn bij mijn middel te wijd). En dan heb ik het nog niet over mijn 1.78 gehad :confounded: Jammer van de leggings, vallen ze lang of kort? Het wordt dan dus toch maar een gokje. Misschien zwerft er in de winkel wel een verpakking die open is gemaakt of een voorbeeld, dan kan ik op basis daarvan inschatten. Of ik vraag het aan die bloedchaggerijnen, die kunnen behalve ongezellig zijn misschien ook wel adviseren. Bedankt voor de waarschuwing :raised_hands:t2:

2 likes

Als met PayPal betaald kan je een paar keer per jaar of tot een bepaald bedrag je verzendkosten terug claimen dacht ik. Mogelijk kan je het dan wel passen. En in de winkel hebben ze wel een paar voorbeelden hangen maat geen idee of je die mee kan nemen maar de paskamer.

2 likes

Je hebt al heel wat goede antwoorden gehad, maar misschien is dit nog iets. Je hebt van duurdere vaak ook een soort homewear lijn met comfy kleding, ziet er toch nog chique uit vind ik:

Samenvatting


4 likes

@veenmol Dankjewel! Iets duurder mag wel hoor, ik woon nu al zo lang in mijn cheapass joggingsbroek dat ik het geld ook wel uit een duur setje haal. Mooie voorbeelden ook!

@Swelgje Oh ja dat is waar ook! Ik weet niet of je bij hen met Paypal kan betalen, maar dat is wel een goede. Ik denk dat ik nu toch maar naar DH ga, maar wel goed om in mijn achterhoofd te houden. Die voorbeelden mag je vast niet mee de paskamer in nemen, maar dan kan ik wel een beetje inschatten hoe ze vallen.

@inezweski Ik denk dat maat M dan voor mij wel goed zat zitten. Fijn dat ze zo uitrekken, dan heb ik goede hoop. Ik ga op zoek!

Zo lief alle reacties vandaag van iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat fijn dat t werkte voor jou.
Ik heb het net geprobeerd en vond het al erg lastig om steeds een optie te kiezen
Heb uiteindelijk deze antwoorden:

Bone structure:
2xB, 1xC
Body flesh:
4xC, 1xB
Facial features:
3xD, 2xB, 2xE, 1xC

Nou heb echt geeeen idee wat ik dan moet zijn? Alleen duidelijk dat mijn body flesh dus een ‘classic’ is maar verder geen idee hoor. Misschien een dramatic classic? Of soft classic.

Hmm wat filmpjes gekeken en raak weer helemaal in de war :rofl: soft classic. Soft natural? Idkkk

18 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic

Ik ben op zoek naar een jeans die een beetje wijd is (niet heel wijd), liefst zonder split onderaan de pijpen, zonder scheuren of gaten, en het liefst een heel klein beetje stretch erin. Ik denk qua model straight of bootcut?
Ik heb de Kaori van Monki in het zwart, die vind ik mooi en zit lekker, maar ik vind de blauwe kleuren die ze hebben niet zo mooi. Verder heb ik allemaal ankle jeans maar voor de winter wil ik ook wat langere broeken. Heeft iemand een tip misschien?

1 like