Colourful standard heeft dit soort basic sweatwear in veel kleuren, misschien zit daar iets tussen
Of New optimist?
Dank, heb een mannenpak op H&M besteld in het donkerbruin.
@Lemongrab en @Lort ook bedankt voor de tips!
Uniqlo heattech!
Ik heb een lila trui besteld en nu is de vraag: staat deze kleur mij wel?
- Ja
- Nee
- Twijfelgeval (ik heb er normaal wel oog voor)
- Weet ik nie (ik heb hier geen oog voor)
0 stemmers
Alvast bedankt
Arket?
Ik vind hem je leuk staan! Maar hij had niet lichter moeten zijn.
Als je haar heel licht is dan is het misschien net te flets. Als je donkerblond haar hebt kan je het denk ik goed hebben! Qua kleurtint kan je ‘m sowieso hebben
Super zelfs! Gewoon doen
Warm donkerblond! Thanks!
Even voorop gesteld dat je het sowieso prima kunt hebben en de trui vast heel erg mooi staat, ik denk niet dat het per se de kleur is waar je huid het allermeest door straalt. Ik denk dat zo’n dusty tint je heel erg goed staat, maar dat het nog beter zou zijn als de kleur iets warmer en donkerder was!
Ik vraag me oprecht af bij wie lila wel echt de allerbeste kleur is je ziet het overal maar ik heb nog nooit bij iemand gedacht wow ja, dat is écht jouw kleur. Vind het zelf ook maar een lastige.
Ik vind dat het bij heel lichte, koele en zachte (met weinig contrast tussen haar- oog en huidskleur) types wel flatterend kan staan, een beetje feetjesachtig. Denk aan Cate Blanchett, ofzo, ik denk dat lila wel goed met haar natuurlijke kleuren zou mengen.
Ik vind lichte kleuren vaak ook mooi op een echt donkere huidskleur, maar omdat lila veel grijs in zich heeft, dient het niet echt voor een goed contrast zoals een helderdere tint dat zou doen.
 juist erg mooi icm bruine ogen. Althans dat hoor ik heel vaak! Zowel in een trui als bv in een traditionele kledingstuk.
ik vind het bij roodharige met lichte huid en sproeten en een koele ondertoon erg mooi staan.
Heeft iemand tips voor leuke bruine suede enkellaarsjes met hak? Vind maar niets wat ik leuk vind