Hmm ja je kunt ze terugsturen als ze niet goed zijn. Dan ben je wel customs kwijt geloof ik.
Ik tip m heel vaak omdat de vraag ook echt heel vaak wordt gesteld haha
Ze hebben wel een hele uitgebreide review sectie waar allemaal mensen hun normale maat en lengte en gewicht enzo zeggen en dan welke maat goed zit van de jeans
Tot hoe ver komt de mouw bij jou dan? Klinkt hee logisch maar het scheelt bij mij ruim een paar centimeter en het voelt eigenlijk eerder te klein aan dan dat t zo hoort.
@Hihalarisch is dat van een dunne stof zodat je 'm ook ergens onder kan doen? Ik heb afgelopen zomer toevallig een van de action gekocht voor kamperen maar die is zo dik dat een dunnere trui erover gek eruit ziet. Maar die is verder wel fijn!
Ik heb net een Merino shirt met lange mouwen besteld bij Dilling, hopelijk is dat iets.
Hellup! Ik wil graag mijn eerste paar Dr Martens kopen. Ik las dat 1460 Pascal fijn zijn. Ik heb vaak maat 38 of maat 39… Hoe vallen ze?
Bij mij komt hij precies tot aan mijn hand (over mijn pols dus) maar ik ben klein en mouwen moet ik anders altijd oprollen/opstropen. Normaal bij kleding van bv H&M valt een mouw meestal bijna tot mijn knokkels als ik hem niet opstroop, en deze zijn dus echt een stuk korter
Ik vind ze wel smal vallen. Heb je bredere voeten of heb je eerder 38,5 dan zou ik voor 39 gaan.
Thanks! Ik heb brede voeten, dus ik zou dan voor 39 gaan. Bij Omoda hebben ze nu korting trouwens
Ja, van dunne stof en bij de mouwen aan het einde iets dikker zodat hij niet opstroopt als je er een trui overheen aantrekt.
Ik vind ze normaal vallen en ze lopen wel uit. Maar te kleine dr martens zijn echt de hel dus als je tussen twee maten ik zit zou ik voor de grotere gaan. Alleen zou ik niet echt een hele maat groter kopen als je echt 38 hebt.
Ik ben voor de 39 gegaan. Ook met het oog dat ik eventueel wat dikkere sokken daarbij aan kan. Ik heb best wel brede/platte voeten, dus hoop dat ze goed zitten. Heb ze trouwens bij Dr Martens zelf besteld omdat ik daar 10% korting kreeg. Heb ook een balsem en aparte sokken erbij besteld 
Ik snap nooit zo goed waarom iedereen de Pascals altijd noemt. Gewoon de 1460 zijn top en ik vind ze mooier omdat de smalle pasvorm van de Pascals niet zo mooi bij de schoen staan naar mijn mening. 1460 in je eigen maat nemen en kan niet meer fout gaan.
Edit: ow, je hebt ze al besteld… 
Ze zijn super. De size chart is heel betrouwbaar en de reviews ook fijn.
Ik las dat de Pascals soepeler zijn en het makkelijkste zijn met inlopen. Ik vind juist het smallere mooier 
Deze lijken me ook top! Ik vind ze echter wel duur. Heb je nog goede argumenten waaruit het prijsverschil echt blijkt? Want dan moet ik maar eens gaan meten en onderzoeken.
Edit: oke, ik ben aan het lezen bij de reviews en heb wat vragen: heb je de cheeky 90’s jean of de curve variant? Hoe vind je de sizing? Want uit de reviews word ik niet veel wijzer.
Ik vind pascals echt NIET makkelijk inlopen. Heb ze na een aantal jaar maar weer verkocht 
Als je aan zelfkastijding wilt doen, moet je lakleren dr Martens kopen. 
Ik ben op zoek naar een jurk voor werk, maar kan niks vinden wat aan mijn eisen voldoet. Iemand nog tips voor merken? Ik wil graag:
- Een midi jurk met een lange ballon mouw, pofmouw en/of schoudervulling
- Niet nauwsluitend
- Goede kwaliteit
- Een bijzondere stof of print
Ik heb al gekeken bij Ted Baker en Claudia Sträter, maar dat is het net niet.
Vanilia, cos, selected femme?
Ja ik zou ook zeggen Cos of Arket.
Bij maje, Liu Jo, Caroll of Sandro misschien?