Modetopic #2 (Deel 1)

Glittersokken :heart_eyes:

2 likes

Vraagje: ik heb dus nog oude uggs uit de y2k fase: de classic shorts. Al die tijd gehouden als comfi schoen en ze zien er nog prima uit, maar niet echt publiek gedragen ofzo haha.

Ik zie nu dat de ugg weer “hip” is en nu ik ze toch heb is het natuurlijk toch wel chill en leuk om ze gewoon te kunnen dragen.

Ik zie zeg maar dit type outfits, die wel vooral leuk is met de mini, maar ik ga sowieso geen nieuwe kopen:

Maar ik zie ook de ugg met de baggy jeans:

Daaronder maakt het toch eigenlijk niet uit welk model het is? De vraag die ik dus heb: kan ik met de classic short ook uit de voeten in deze gen z trend, of kan ik het dan net zo goed laten?:joy:

1 like

Ik zoek een wijde lange pantalon. Maar niet “te wijd” zeg maar. Vind het wel mooi als hij nog enigszins aansluit bij de bovenbenen maar dan wel met rechte wijde pijpen tot de grond.

Iemand een tip? Niet te duur want weet nog niet of ik hem daadwerkelijk vaak ga pakken.

4 likes

Ik heb deze van monki: https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-shorts/trousers/product.straight-leg-trousers-black.1009470001.html

En bij mij staat die precies zoals op jouw plaatje. Ze hebben nog meer van dit soort broeken

3 likes

Wat dragen jullie onder rokjes/jurkjes als het koud is?
Vind dunne (15/20 den) panty’s die nog doorschijnen eigenlijk het mooist, maar te koud met dit weer :cold_face:
Van die hele dichte zwarte panty’s/leggings krijg ik altijd zo’n pietenpak gevoel haha

2 likes

Ik vind de Moore Pants van Another Label heel mooi, hoewel die misschien net iets te wijd is? Ik zag op hun website dat verschillende kleuren nu in de aanbieding zijn, dus waarschijnlijk ook via andere verkopers.

7 likes

60 den panty’s.

3 likes

Zo’n broek als op dit plaatje heb ik afgelopen zomer bij stadivarius gekocht. Kostte 20 euro. Ik vind 'm alleen wel een beetje dun voor de winter

1 like

Meestal 40 of 60 den en als ik het echt koud heb nog een dikker. Dan heb ik ook vaak iets grofs erboven qua materiaal. Valt het wat meer weg. Meestal combineer ik het dan met laarsjes.

Het ligt ook echt aan het merk panty hoe mooi het is. Je zou nog eens kunnen kijken ook naar materiaal soorten die warmer zijn.

Oroblu | Plaisir 40 | Dames | Steunpanty - Stewardessen panty - VOBC01025 zelf heb ik deze. Is wel dikker maar nog wel wat meer doorschijnend.

Oroblu | Repos 70 | Basispanty | Oroblu panty's bij Beenmode.nl - VOBC01027 dit is 70 den maar wel transparant.

2 likes

Oh zo herkenbaar haha. Pre Corona droeg ik wel gewoon 20 denier panty’s, maar dan wel op dagen waarvan ik zeker wist dat ik veel binnen zat. Vind 60 denier echt niet mooi inderdaad, dan liever een broek.

1 like

Een vriendin droeg laatst een huidkleur thermopanty met daar overheen een 15 den zwarte panty. Stond echt wel mooi en alleen van heel dichtbij kon je zien dat er een panty onder zat.

4 likes

Ik zie dit heel veel voorbij komen op insta, van die dikke velvet gevoerde leggings met een panty er overheen. Lijkt me best lekker zitten en warm genoeg maar ben bang dat je het goed ziet

1 like

Even gevraagd aan haar, ze droeg een Kunert warm up panty. Het zag er wel mooi uit, maar ik denk dat het een raar gevoel geeft, twee panty’s over elkaar.

2 likes

Die reclame komt ook een miljard keer op tiktok voorbij

@wompie kan toch prima?!
Ook zat ik op tiktok iemand die haar uggs had afgeknipt :joy:

2 likes

Even een post uit het topic met alispullen:

Deze panty is 60 denier, zit geen fluweel oid van binnen in maar is wel warm en ziet er redelijk echt uit.

3 likes

Heb je hier misschien een linkje van? Ziet er goed uit!

@Marquez dat zijn ook hele mooie opties!

Thanks allemaal!

1 like

Bij Calzedonia hebben ze panties met kasjmier: https://www.calzedonia.com/be/women/tights_and_stockings/cashmere_tights/

Zijn ook dichte panties maar ik vind niet dat ze pietenvibes hebben. Ze hebben er ook met mooie printjes of subtiele glitter.

Andere tip is onder je panties van 20den een dikke huidskleurige dragen. Dus twee over elkaar.

Ik draag deze als “onderpanty”: 30 Denier Total Comfort Soft Touch Tights - Opaque Tights - Calzedonia

4 likes

Dragen wat je wil joh. Ik zou een medemillennial nooit adviseren om te proberen om Gen Z-trends te volgen, dat komt denk ik alleen krampachtig over. Als je toevallig dezelfde kledingstukken in de kast hebt hangen, tuurlijk.

1 like

Ik ben op zoek naar een zwarte leren skinny broek. Ik heb nogal een buik dus wil er liefst een die niet te dun is qua stof zodat het toch wat verdoezelt. Liefst ook echt een broek ipv een legging zegmaar. Heb ook korte benen (lengtemaat 28 a 30). Iemand een idee welk merk dit zou kunnen hebben?

Hoe combineren jullie panty’s met een printje? Ik vind dat zo lastig. Denk je dan om lijnen, printjes op bovenkleding of doe je gewoon maar wat?

Deze met bloemen is dan wel erg print maar vind ik wel leuk maar ik weet echt niet wat je er dan bij kan dragen zonder een soort halve kerstboom te lijken.

1 like