Ik combineer zulk soort panty’s met een volledig effen zwarte outfit en (subtiele) accessoires in een kleur die in de panty voorkomt. Dan is die panty echt de eyecatcher van je outfit en val je verder niet heel erg op (aangezien je dat volgens mij niet wilt!).
Haha thanks! Ik ben sowieso niet van de trends hoor en heel erg van wear what you want. Ik draag nooit iets gen-z-erigs
Maar nu ik toch nog uggs heb en dit er zowaar leuk uit vind zien, wil ik het weleens proberen. Maar…. Als het dan een net niet versie wordt, dan sla ik het net zo lief over. Vandaar toch dit adviesrondje. Ik heb het namelijk net niet in de kast hangen/liggen
Ik ga morgen thuiswerken en het voor het rondje boodschappen eens proberen en kijken hoe het voelt
Wat een mooie broek! Weet je toevallig hoe dit merk valt?
Ik heb meerdere skinny leren “broeken”met boven een elastische band. Ben zelf 1.58 en de lengte is prima, je kan ze ook naar binnen vouwen. Dat blijft prima zitten en zie je niet. Ik heb deze na mijn zwangerschap gedragen, was en is echt top.
Dankje, ga deze bestellen denk ik!
Ja, ik heb deze broek! Hij valt normaal tot iets groter. Als je tussen twee maten in zit, zou ik de kleinere nemen. Qua lengte valt de broek bij mij (1.72m) perfect; als ik sneakers draag raakt hij net niet de grond.
Kan deze echt aanraden! Heb hem toen ook via de tip hier gekocht en vandaag weer aan en toevallig net voor een vriendin de link opgezocht nadat ze een compliment erover gaf: https://m.nl.aliexpress.com/item/4000060480867.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.4000060480867&aff_trace_key=b2c421cdbe4146a7b44f866653c1891e-1621505578772-05071-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=3295amp-gT_vFJNHYKVXO0jQ4MuyWg1641470059314&browser_id=789cdbffca374769a3077ba3d6c1b839&is_c=N
Even inhakend op de berichten over panty’s. Ik heb nog steeds maillots liggen maar volgens mij zijn die alleen nog geaccepteerd bij kindjes. Voelt gek als ik ze aan heb, voel me ook een piet…Is dat ook jullie beeld? Heb er geen gevoel voor dus zou dan liever investeren in mooiere panty’s en de maillots doneren hahha
Ik draag nog wel dikke panty’s (80 en 120 denier) en heb ook een panty met wat wol erin, die lijkt op een maillot. Het enige nadeel daaraan vind ik dat-ie wat kriebelt.
Van de pieten-vibe heb ik niet zo’n last maar ik geloof dat ik daar een uitzondering in ben. Ik vind niet-doorschijnende panty’s een uitkomst omdat ik wel blij ben met de vorm van mijn benen, maar een heel lastige huid heb, en zo kunnen m’n benen toch een beetje shinen
Dit is “maillot” die ik heb: Merino Wool Tights - Black - Snag – Snag Nederland.
Ik snap niet waarom die pietenvibe steeds wordt aangehaald met dikke panty’s. En schijnbaar is dat dan erg. Boeie
Gaat mij om maillots. Was benieuwd of iemand die nog draagt. Krijg er daarnaast ook de Pieten vibe van en dat wil ik niet. Maar wel de warmte van een maillot
Ik draag wel maillots ja. Vind het alleen echt moeilijk om leuke maillots te vinden. Ik heb nu een rood/bruine maillot. Maar de meeste maillots zijn grijs of zwart (vind ik saai en past niet bij de warme kleuren van mijn kleding).
Ik draag maillots van merinowol, van de Lindex. Lekker warm in de winter. Heb geen last van pieten-vibes, ik draag ook rustig een 100 denier panty met witte sneakers. Ik hou juist niet van nude panties (tenzij hoog zomer voor een bruiloft ofzo)
Ik weet het er al vaker over is gegaan op het forum, maar ik kom toch niet veel verder met de zoekfunctie. Ik ben op zoek naar een spijkerbroek, licht van kleur, high rise en straight model. ‘Probleem’ is alleen dat ik relatief veel kont en bovenbeen heb en een smalle taille.
Hebben jullie tips?
De H&M mom high ankle jeans zit bij mij heel goed. Die is high rise mijn billen passen erin en sluit bovenaan goed aan (maar niet helemaal). Voor een enkel model vind ik 'm ook erg lang (komt bij mij tot over mijn enkel terwijl ik lange benen heb) maar volgens mij hebben ze die ook met normale lange pijpen. Ik draag een maat 40, heb van Levis maat 29/32. Van de WE heb ik ook een fijne, de high rise skinny fit. Maar die valt bij mij dus niet super skinny, eerder recht.
Heeft iemand de tip voor een dun thermoshirt met lange mouwen (echt lang, ik heb lange armen), dat ook lang valt (zodat je geen blote rug hebt) en een wijde hals heeft zodat je de hals niet boven je trui ziet uitkomen? Ik heb er nu een van de Hema en die is heel fijn maar de hals sluit hoog.
Uniqlo heattech komt maar tot boven mijn polsen.
Ik heb dat ook qua figuur met kont en taille en ben erg te spreken over deze broek van Wrangler:
Hij bestaat ook in andere kleuren (ik heb een iets meer middenblauwe variant) en bij mij sluit hij perfect aan.
Ja volgens mij is dat expres, net zoals de wijde hals, zodat je het ergens onder kunt dragen zonder dat je de mouw ziet.
Sorry ik geen tip, heattech is het enige dat ik draag.
Bij de action hebben ze wel goede met zeer lange mouwen! Ik had er niet veel verwachtingen van maar echt best nice
Everlane cheeky straight curvy
Deze zie ik je heel vaak tippen, maar deze broeken moeten altijd uit de VS komen toch? Ik wil hem nu ook eens passen, maar broeken zitten 99/100 keer kut bij mij, dus ik durf de gok nog niet aan.