Modetopic #2 (Deel 1)

Een trenchcoat die een beetje oversized is met mouwen die wijd genoeg zijn om op frisse ochtenden een dikkere trui onder te dragen.

Heeft iemand een tip voor een rechte broek of een broek met wijde pijpen die past bij iets bredere bovenbenen? Mag van jeansstof zijn, maar hoeft niet per se. Ik heb vorige week een tiental broeken gepast in de zara en de mango maar dat was om moedeloos van te worden.

1 like

Ik ben tevreden met de kwaliteit van Arket. Best vergelijkbaar met COS, die andere telg van H&M-familie.

@pastelzwart

Leren jasje, trenchcoat, corduroy jasje

3 likes

Nou dit wilde ik eigenlijk ook vragen. Ik draag op warmere winterdagen vaak een wollen mantel (wel een redelijk dikke) met een warme sjaal maar ik zat ontzettend te zweten op de fiets vandaag. Maar een trenchcoat of leren jasje vind ik nog te koud. Denk dat ik maar overga naar m’n wollen cape (dun, zonder voering). Ja ik heb echt voor elk soort weer een jas :sweat_smile:

5 likes

kdrama’s geven mij altijd veel kleding inspiratie. Ik vind deze hele look leuk, maar ik ben opzoek naar dit soort jurkje. Bij wat voor merken zou ik eens moeten kijken?

5 likes

Topshop!

Misschien vind je wel zoiets op Vinted van een oudere collectie.

3 likes

Urban outfitters had zoiets ook

6 likes

Ik heb zo eentje van &otherstories

3 likes

(Er moet wel nog een paar cm van de broekspijpen af)

• Leuk
  • Alleen als huispak

0 stemmers

Hoe zouden jullie deze blazer combineren? Hij is oversized en valt tot voorbij m’n kont.
(Deze outfit vond ik leuk maar heb dat rokje te heet gewassen en nu draag ik de blazer ook nooit meer)

• Baggy/mom jeans staan me niet

1 like

20 dernier panty’s in zonnig weer 15 graden weer: kan dat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

De broeken van Para Mi hebben een goede pasvorm voor wat stevige bovenbenen. Wel een hogere prijsklasse.

5 likes

Ja tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?

3 likes

Ik heb deze broek tweedehands voor een prikkie gekocht, hij zit heel mooi en lekker. Wel meer een winterbroek, maar het wordt vanzelf weer winter.

Maar nu is mijn vraag: hoe combineer ik dit? Het is een pantalonachtig model, tot op de enkel. Kleur is creme, lichtbruin en donkerbruin. Welke schoenen doe je hierbij en wat erboven?

4 likes

Leuke gymp en een bloes? Mooie trui?

@Marsepein

25 likes

Het was uiteindelijk toch lastiger dan ik dacht een vergelijkbaar jurkje vinden, ben al jullie merken langsgegaan en op verschillende termen gezocht haha.
Uiteindelijk dit tegengekomen

ik had alleen gewild dat de hals nog wat rechter was zeg maar?

2 likes

Is dit nog iets misschien?

4 likes

Leuk jurkje, maar ik zoek wel iets midi qua lengte. (: En ik denk dat ik met mijn 1.80 ook niet in kan bukken helaas :joy:

1 like

Abercrombie en Hollister hebben ook veel van dit soort jurkjes. Ook met rechte hals, vind dat super leuk. Of Reformation als je een wat hoger budget hebt.

3 likes

Ja die ik nu had gepost is van hollister. Ik denk dat ik die toch ga bestellen en kijk hoe het staat. Ik zag wel een aantal dingen met een rechte hals, maar qua print of lengte dan weer net niet haha.

3 likes