Modetopic #2 (Deel 1)

Het was uiteindelijk toch lastiger dan ik dacht een vergelijkbaar jurkje vinden, ben al jullie merken langsgegaan en op verschillende termen gezocht haha.
Uiteindelijk dit tegengekomen

ik had alleen gewild dat de hals nog wat rechter was zeg maar?

2 likes

Is dit nog iets misschien?

4 likes

Leuk jurkje, maar ik zoek wel iets midi qua lengte. (: En ik denk dat ik met mijn 1.80 ook niet in kan bukken helaas :joy:

1 like

Abercrombie en Hollister hebben ook veel van dit soort jurkjes. Ook met rechte hals, vind dat super leuk. Of Reformation als je een wat hoger budget hebt.

3 likes

Ja die ik nu had gepost is van hollister. Ik denk dat ik die toch ga bestellen en kijk hoe het staat. Ik zag wel een aantal dingen met een rechte hals, maar qua print of lengte dan weer net niet haha.

3 likes

Ja dat had ik ook bedacht, maar met welke print etc specifiek bedoelde ik :sweat_smile:

@anon91169173 Ah superlief, thanks!! De schoenen zijn niet mijn smaak maar met de rest kan ik wel wat :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ga binnenkort voor werk een paar dagen naar het buitenland en er gelden daar dresscodes. Casual (lukt wel), en smart casual en business. Ik heb zelf niet echt veel formele kleding en ik wil geen nieuwe (fast fashion) kleding kopen. Ben dus op vinted aan het kijken voor outfits. Ik zie op internet dat business voornamelijk pakken of bodycon jurken zijn, maar dat vind ik niet fijn zitten voor hele lange dagen. Denken jullie dat onderstaand kan? Ik hoef er niet fabulous uit te zien, maar wil niet uit de toon vallen.

Business 1: Met loafers, leren riem i.p.v. dat touwtje en sieraden.

Business 2: Ook weer met loafers en riem

Smart casual: Turtleneck of wollen trui met pantalon en loafers
Smart casual 2: Pantalon met deze top en een oudroze blazer

13 likes

Ik ben niet zo overtuigd van die bruine jurk, maar de rest ziet er heel mooi uit

4 likes

Heeft iemand misschien tips voor een app die outfits voor je maakt? Dus met je bestaande kleding en die ook suggesties doet voor nieuwe kleding? Heb nu My Closet maar dan moet je het alsnog zelf doen en dan ben ik slecht in haha

Ik gebruikte cladwell. Daar uploadde ik mijn eigen items (of soortgelijke items) en daar werden dan eindeloos veel combinaties mee gemaakt door de app.

1 like

Is de stof van die bruine jurk vergelijkbaar met die eerste? Dan is het volgens mij een prima jurk, zeker als je het combineert met mooie sieraden en iets van opgestoken haar ofzo. Als het meer van dat zachte stof is, daar lijkt het op en alsof het snel kreukt, vind ik het een twijfel geval. Zulke stof doet mij altijd zo denken aan de zomer en chill. Mooie kleding verder!

Ja dat weet ik niet, staat niet bij de advertentie op vinted. Maar dan wordt het sowieso de eerste jurk en ga ik door zoeken naar een tweede goede optie. Bedankt (ook @slurfhondje) :blush:

2 likes

Heeft iemand een tip voor zulke laarzen in maat 43? (of een paar dat groot valt en in maat 42 bestaat) Wel echt leer en geen wide fit, want ze moeten juist redelijk smal zijn.

1 like

Waar ga ik teveel geld uitgeven aan sportkleren vandaag?

• Gymshark
  • Lululemon

0 stemmers

Tips voor modellen/lijnen (vooral van legginga) die fijn zijn, zijn ook welkom!

4 likes

Het ligt een beetje aan waar je het voor gaat gebruiken bij lululemon. De aligns zijn heel zacht maar niet zo geschikt voor bijv spinnen of andere sporten waarbij je veel wrijving hebt. Ik vind zelf de wunder train shorts heel chill (en kijk zeker bij ‘we made too much’, daar vind je soms goeie koopjes!)

2 likes

Oh goede, thanks! Ik had idd de Aligns op het oog dus goed om te weten dat ik die beter voor krachttraining kan bewaren en niet voor hardlopen moet gebruiken.

2 likes

Help me kiezen

• Groen
  • Blauw

0 stemmers

4 likes

Ik heb deze in het zwart van from Copenhagen, zijn super en ook smal!

1 like

Heb je haglund exostose? Mij hielp het heel erg als de schoen een kuiltje had aan de achterkant. Ik kon echt geen gewone leren schoenen aan bijvoorbeeld. Ik heb uiteindelijk veel nike air max gedragen (de meeste hebben stof aan de binnenkant) omdat die zacht waren van binnen en zo’n soort kuiltje hadden. Ook droeg ik veel all stars maar dan een maat groter. Die waren redelijk comfortabel want niet te hard. En zodra het redelijk oke weer was toch vooral schoenen met een open hiel (van die instappers) en zodra ik op werk was (bureau werk dus niemand zag het) en thuis geen schoenen aan.

1 like

Je kan ook advies inwinnen bij een schoenmaker, die kan mogelijk de hiel uitkloppen of oprekken.

2 likes