Ja ik vind ‘m heeel mooi in het echt. De kleur is echt perfect. Hierboven staat ook @Junebug85 ’s ervaring nog
Mocht iemand me kunnen vertellen waar dit pakkie van is of iets vergelijkbaars weet, zou ik heeel blij zijn
Ik heb een colbert in precies deze print van 5 jaar geleden volgens mij van Topshop. Maar geloof dat de print wel vaker gebruikt wordt, kwam er ook al wat van tegen op Vinted (van Loavies), wel iets ander model broek: https://www.vinted.nl/dames/kleding/broeken-en-leggings/broeken-met-wijde-pijpen/1372528088-loavies-pantalon
Ik kreeg een leuk shirtje getipt door een vriendin, maar het shirtje is van Reserved. Op internet zijn de reviews niet even positief. Heeft iemand hier toevallig ervaring met die webshop?
Wie heeft voor mij de tip voor een mom jeans waar wel stretch in zit en langere lengtematen heeft? Sinds ik nu echt een mom ben heb ik wel wat meer stretch nodig op het moment.
Ik ken de webshop niet, maar de fysieke winkels zijn prima!
Wat zijn leuke nette werkschoenen voor de lente?
Niet echt full mode sneakers, of iets tuttigs met hakken maar ook liever geen zomer espadrilles etc
Echt lastig of ligt dit aan mij
Wat draag je voor kleding naar t werk?
Maar loafers of desert boots van clarks, die kunnen zowel wat casual of wat netter.
Ja dat vind ik allebei wel goeie suggesties tnx!
Ik draag meestal pantalons, Chino achtige broeken. Casual chic zou ik het omschrijven. Voorheen vaak met licht roze of bruine Oxfords in de lente, of wat nettere sneakers maar zocht nu iets anders. Ik ga hier ff op zoeken
Ik vind de loafers van Dwrs ook een goeie combi van netjes, maar niet tuttig. En die heb je in heel veel verschillende kleurtjes (ook oudere collecties)
Dit merk kende ik helemaal niet! Tnx
Ik heb 2 jurken van Maya en ze zijn echt prachtig in het echt!
Retourneren bij Zara kost ineens 1.95 geloof ik? Of is dat omdat ik zoveel bestel/retourneer
Ja dat is idd sinds kort Haha. Om de vele retours te beperken. In de winkel terugbrengen is wel nog gratis geloof ik
De print valt wel mee Amish technisch
Is dit H&M? Heb 'm ook gepast, was echt 'n soepjurk bij mij.
Ja, van de H&M.
Een dunnere wollen jas die ook niet echt dicht
kan (met een knoop) en geen voering.
Maar binnenkort ga ik wel richting een spijkerjasje of leer
Hoe is de kwaliteit van Arket? Ik dacht dat het fast fashion was en tot de HM familie behoorde (missch zit ik fout). Maar het is echt prijzig
Ik vind de kwaliteit mooi! Het is inderdaad duur, maar de kleding die ik er van heb blijft mooi in de was.
@pastelzwart Ik zit er ook telkens een beetje mee te rommelen. Te warm voor de slaapzak, maar in een andere jas heb ik het soms (in de schaduw) echt nog koud. Ik draag nu meestal een leren jasje en grote sjaal, of dunnere lange winterjas die niet mijn slaapzak is en die laat ik dan open hangen. Maar het blijft gedoe, heb het ofwel te warm ofwel te koud