Echt tof dat je hem gevonden hebt!
Wat een geweldig ding. Noout meer uittrekken, ook niet wanneer je bezwaarschriften indient of dieren opzet.
Ik ga binnenkort naar een concert en wil dan een donkerbruine lange palazzo broek aan doen. Ik wil natuurlijk niet mān goede schoenen verpesten, dus ik heb nog ergens beige cowboylaarzen staan. Opzich zie je niet veel van de schoen, alleen de punt. Kan dat volgens jullie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij een concert is het zo donker dat niemand je schoenen ziet, ik zou gewoon aantrekken wat het meest praktisch is/fijn zit.
Ik vraag me heel erg af waarom dit niet zou kunnen? Vanwege de kleuren? Vanwege de combinatie van het model broek en het model schoenen?
En wat dan wel toegestaan is
Cirque de Monte Carlo! (En dat bedoel ik positief want ik ben fan)
Ja vanwege de combinatie haha. Sorry misschien is het gezeur, maar ben wat dat betreft gewoon erg onzeker!
Geen sorry zeggen, als jij lekker je cowboylaarzen wil dragen onder die broek en het zelf leuk genoeg vindt staan is het toch prima? Als het iemand anders niet bevalt heeft diegene pech en kijken ze maar de andere kant op. Plus wat @LaPetiteRobeNoire al zei, niemand ziet je schoenen bij een concert. Mij lijkt de combi en kleuren combinatie echt prima als ik het zo lees, draag zelf ook wel eens een wijde broek met puntige laarsjes eronder.
Ik zou ook echt voor comfort gaan qua schoenen hoor haha. Misschien heb je geen moeite met een paar uur stilstaan, maar ik krijg altijd erg last van mān voeten.
Sowieso al die hangende shoudernaden overal. Geef me gvd een naad op mn schouder joh, luie ontwerpers.
Ik ben verliefd op deze schoenen, maar ze zijn net te klein en ze gaan maar tot 40
Heeft iemand iets soortgelijks gezien? Zalando en about you heb ik al bekeken
Ik paste vandaag een jeans van het merk Yaya en die zat ZO lekker, nĆet normaal. Helaas stond het model me niet. Ik heb ook broeken van levis (nog een stuk duurder) maar die zitten bij lange na niet zo lekker als die ik paste van yaya. Iemand enig idee waar ik zulke lekker zittende jeans kan vinden (het liefst ook met lengtematen). De stof was super zacht (niet jeans achtig) en lekker veel stretch (en mooie kwaliteit)
Miista of miista e8 heeft wel soortgelijke modellen denk ik?
Je kunt misschien de stofsamenstelling opzoeken, dan weet je waar je bij andere broeken op moet letten. Doe ik ook altijd. Daardoor vallen wel veel broeken af maar krijg je wel beter wat je zoekt.
Ik vind The Favourite Cut van &Other Stories heel fijn! Ik heb een cropped variant (wordt niet meer verkocht) en gewoon een kortere lengtemaat gekocht. Over de cripped variant krijg ik veel complimenten; zit ondanks nauwelijks stretch als gegoten. De Favourite Cuts die nu verkocht worden hebben wel stretch. ā¬69!
Leviās ribcage vind ik fijn! Ik hou alsnog wel iets van een gapend gat bij mān taille, maar wel veel minder als bij andere broeken. Is er in verschillende modellen trouwens.
Jaaaaaa, ik ben ook giga fan van haar. Vind haar filmpjes lekker kort en informatief. Enorme aanrader! Heb bijvoorbeeld wel wat inzichten qua proporties combineren gekregen.
Oh deze is gewellldig!! Staat je fantastisch! Ik wil 'm nu ook.